ff een dipje?

03-09-2025 13:22 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kennen jullie dat? Dat het gewoon even allemaal tegen zit en het gevoel je aanvliegt (misschien wel daardoor) of dit allemaal wel is dat je wil? Wil ik wel op deze manier oud worden met jou, is dit een sleur, wil ik die schoonfam wel, wil ik dat huis wel, wil ik überhaupt mezelf zo wel?

Zit er gewoon even doorheen en krijg soms een beetje paniek van de gedachten die ik allemaal heb. aub wees een beetje lief voor me, want zoek een beetje steun en zoek geen beoordelingen.
vraagtekens wijzigde dit bericht op 03-09-2025 13:31
6.95% gewijzigd
Vraagtekens schreef:
05-09-2025 12:44
Met hard werken bedoel ik dat je naar elkaar moet luisteren, respecteren/accepteren, moet blijven praten en communiceren en er samen uit moet komen.

Tegenwoordig denkt de jeugd dat overal het gras groener is en hopt van de ene naar de ander.

maarja men will be man.
En dat noem je hard werken? Dan zou ik liever single blijven.

De rest, wat een onzin en apekool.
.
Vraagtekens schreef:
05-09-2025 12:44
Met het harde werken doel ik niet op veel drama hebben of wat dan ook, want dat hebben wij helemaal niet. Ook niet perse het huishouden. Met hard werken bedoel ik dat je naar elkaar moet luisteren, respecteren/accepteren, moet blijven praten en communiceren en er samen uit moet komen. Tegenwoordig denkt de jeugd dat overal het gras groener is en hopt van de ene naar de ander. Zo ben ik niet en zo wil ik niet zijn, dus net als wat "Hexopbezemsteel" zegt " Tegelijk kan je je afvragen wat dat oplevert. Als je alleen bent sta je er ook alleen voor". Ook dat wil ik niet. Wat betreft dingen doen in huis, zijn dingen die ik wel aankaart en blijf zeggen.. maarja men will be man.
Ik heb twee jongens van ergens in de 20. En ik herken dit totaal niet. Net als de meesten van hun vrienden zijn ze oerconservatief, degelijk en trouw. Veel degelijker dan onze generatie destijds was.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven