FF wat anders; wat vinden we nou WEL leuk aan onze mannen???

18-07-2009 20:01 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve mensen van het forum,

Ik lees wel es mee en post af en toe ook wel eens iets.

Nu lees ik regelmatig over relaties die stuk gaan, die niet leuk zijn, mannen die niks waard zijn enz. enz. enz. maar zijn er ook verhalen over mannen die wel leuk en hartverwarmend zijn?

Een beetje positiviteit in een wereld die veel te vaak donker is is ook wel es fijn om te lezen.

Ik trap af; mijn vriend was zo lief om zonder morren met mij mee te gaan naar de nieuwe film van Harry Potter, hij was de enige man in een zaal gevuld met kinderen maar ach, t was wel grappig en erg lief, tenminste dat vond ik!

Hebben jullie leuke verhalen, vertel??
Ik proost mee dames (met een vieux-cola) Dat we nog maar lang van onze mannen mogen genieten!
Als ik dan al die negatieve/moeilijke situatie's lees..denk ik nu wel eens.."hoe kan het dat het bij ons nog zo goed voelt en gaat..mis ik bepaalde signalen ofzo, of gaat het gewoon echt goed allemaal?".
quote:Lady37 schreef op 18 juli 2009 @ 22:37:

Als ik dan al die negatieve/moeilijke situatie's lees..denk ik nu wel eens.."hoe kan het dat het bij ons nog zo goed voelt en gaat..mis ik bepaalde signalen ofzo, of gaat het gewoon echt goed allemaal?".

Ik herken dat wel. Ik ben nu drie jaar bij hem en een echte ruzie hebben we nooit gehad. Ik ben wel vaak heel boos en hij heeft het vermogen om mijn kwaadheid binnen no time weg te krijgen.

Soms denk ik dat ruzie maken goed is voor je relatie maar aan de andere kant... nee is niet zo. Als er wat is dan zeg ik dat tegen hem en als ik het niet zeg dan heeft hij het toch wel zo door dat ik ergens mee zit. Andersom gaat dit ook op.
Hij met de jongens gaat voetballen als ik me niet lekker voel en ff op de bank wil liggen zonder dat ze MAMA dit dat roepen....

Mijn benen masseert als hij ziet dat ik er last van heb..

En zoals nu een lekkere kroket maakt terwijl ik op de bank zit met mijn lappie...
Hij perst iedere ochtend verse sap voor mij, noemt me de mooiste vrouw zelfs als ik er niet uitzie.

Stelt me aan iedereen voor, soms moet ik hem echt afremmen haha, als zijn allerliefste meisje.

Geeft me altijd een deel van wat hij eet, ook al heb ik een eigen portie.

Wil niet dat ik huishoudelijk werk doe, dus heb voor het eerst van mijn leven een huishoudelijke hulp door hem.

Tolereert geen onvertogen woord van wie dan ook over mij

Als ik sjagerijnig ben gaat ie net zo lang gek doen tot ik wel moet lachen.

Haalt me 'savonds op van het station, ook al moet hij de volgende ochtend krankzinnig vroeg op.

maar toch is het geen watje en kunnen we soms bekvechten om kleine dingen om elkaar ineens aan te kijken en de slappe lach krijgen.
Eigenlijk kan ik nog wel meer noemen, maar dan klinkt het erg opschepperig.

En toch hebben we ook een paar dieptepunten gehad in onze relatie, tsja if it doesn't kill you, it will make you stronger....
Ik geloof ook niet dat een relatie kan bestaan uit alleen maar hoogtepunten, dan zou het ook een beetje saai worden, toch?
Heerlijk Donna...

En Ratteke...dat herken ik dus heel erg. We zijn nog niet zo heel lang samen hoor (nog geen jaar) ..maar we hebben nog nooit ruzie gehad. Het is ook nog nooit nodig geweest (volgens mij dan ) en dan denk ik wel eens...klopt dit wel? Is dit normaal?
Tuurlijk is dat normaal, mens geniet er van!!!!
Oke oke..

dan ga ik nou maar slapen...over 8 uur is hunk weer thuis..en kreeg net al een smsje... ..maw..een beetje uitgerust zijn is dan wel zo aangenaam
Hij is zo heerlijk zorgzaam! Als ik bij hem ben blijven slapen, hoe vroeg ik ook op moet, mág ik niet weg zonder dat ik koffie heb gedronken en wat heb gegeten. Als ik dan onder de douche sta, zet hij de Senseo aan en smeert-ie een boterham voor me. Dan kletsen we nog een beetje en als ik de deur uit ben, draait hij zich nog eens om. Maar hij staat altijd met me mee op. Echt zo lief :D
Soms als we geen afscheid kunnen nemen op zondagavond, blijft hij bij me slapen en stapt dan s ochtends om 5 uur in z'n auto om op tijd op z'n werk te zijn.
Ik vind alles leuk aan mijn vriend, en dat waarvan ik word geacht het niet leuk te vinden (moet ik diep graven om te bedenken wat) vind ik stiekem óók nog eens leuk als het van hem af komt.

En hij vindt mij ook helemaal geweldig!

En wat ik het allerliefste vind? Het geluk op zijn gezicht en die stralende ogen als hij mij weer ziet.
Robert en ik zijn 3 jaar samen, laatst was ik jarig, kreeg ik verschillende pakjes met elk een reden waarom hij van me houdt: omdat ik lief lach, altijd voor m klaar staat, enzo.

Echt heel lief! Want alles wat hij zegt wat hij van mij vindt, vind ik ook van hem!
Dasman en ik zijn al bijna 10 (!) jaar samen en het allerliefste aan hem vind ik dat hij nog altijd verliefd naar me kijkt
Alles vind ik leuk aan mijn vent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven