FF wat anders; wat vinden we nou WEL leuk aan onze mannen???

18-07-2009 20:01 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve mensen van het forum,

Ik lees wel es mee en post af en toe ook wel eens iets.

Nu lees ik regelmatig over relaties die stuk gaan, die niet leuk zijn, mannen die niks waard zijn enz. enz. enz. maar zijn er ook verhalen over mannen die wel leuk en hartverwarmend zijn?

Een beetje positiviteit in een wereld die veel te vaak donker is is ook wel es fijn om te lezen.

Ik trap af; mijn vriend was zo lief om zonder morren met mij mee te gaan naar de nieuwe film van Harry Potter, hij was de enige man in een zaal gevuld met kinderen maar ach, t was wel grappig en erg lief, tenminste dat vond ik!

Hebben jullie leuke verhalen, vertel??
.
zijn humor, zijn zorgzaamheid, huishoudelijke kwaliteiten , zijn geduld met mij en hij is ontzettend lief!
Hij is lief, grappig, bezorgd, voorkomend, houdt van me, houdt van zijn kinderen, rijk, mooi, rijdt slecht auto dus dat doe ik, stofzuigt (inderdaad lichtpuntjes, dat doettie ook) , brengt me een cappuchino op bed.

Gewoon een super man... maar.... we kunnen ook knallende ruzie hebben, die hij altijd weer goed maakt, ook als ik de aanleiding gegeven heb.
Wat ik leuk vind aan Mr Nilsson? Uh, alles.

Het aller, aller, allerleukst? Dat ie al 17 jaar een briefje van mij in zijn portefeuille heeft Dat briefje verhuist steeds mee
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 juli 2009 @ 20:14:

Het aller, aller, allerleukst? Dat ie al 17 jaar een briefje van mij in zijn portefeuille heeft Dat briefje verhuist steeds mee Enneh wat staat er dan op dat briefje :D
Dat ik zo ontzettend veel van hem hou. En het is nog een paars papiertje met blauwe letters en hartjes ook
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 juli 2009 @ 20:20:

Dat ik zo ontzettend veel van hem hou. En het is nog een paars papiertje met blauwe letters en hartjes ook Aahhhhhh dat vind ik lief!!!!!

Het aller, aller, allerleukst? Dat ie al 17 jaar een briefje van mij in zijn portefeuille heeft Dat briefje verhuist steeds mee

Ah, lief. Herken het in iets andere vorm.

JM heeft een foto van mij in zijn portemonnee. Vond ik vroeger de overtreffende trap van duf (sta je bij de kassa, zie je in andermans portemonnee een foto van een grijnzend gezin achter een plastic vakje) maar nu vind ik het ook wel ontroerend.
En natuurlijk ook dat hij het al 17 jaar met zich mee draagt *zucht, zwijmel*

Ik had eens een steentje in een hartvormpje gevonden en in zijn overnachtingskoffer gedaan, ook zo'n 20 jaar geleden, heeft hij ook nog steeds.

En een foto van mij, uit de allerprilste verkeringstijd, verkreukeld en al, maar... hij heeft henm altijd in zijn portomeonnaie.
Ik weet dat pas sinds een jaar of 2 en ik vond het zooooo lief!
En iedere vrouw die het hoort zwijmelt, elke man snapt er niks van dat je van zoiets simpels zo blij kan worden.
Het zijn de simpele dingen die 't 'm doen
Hij vindt het geweldig als ik hem een kus geeft, terwijl hij al half slaapt.

Hij zegt heel vaak, dat ik er zo lief uitzie als ik slaap.

Hij schept altijd over me op, terwijl ik datgene waarover hij opschept eigenlijk logisch vind.
Mijn man heeft een doel in z'n leven en gaat daar echt voor. Alles wat ie aanpakt wil ie goed doen en dat lukt hem ook. Hij is een goeie vriend voor z'n vrienden, Zijn familie is alles voor hem en daar staat ie dag en nacht voor klaar. Iedereeen kan op zijn hulp rekenen.

Hij laat mij elke dag weten hoe veel hij van me houdt. en is ook heel trots op z'n meissie in het bijzijn van anderen. Hij laat echt zien dat ik bij hem hoor en andersom. Hij geeft me complimenten en heeft het beste met me voor. Wil alles voor me doen.

daarnaast is het een hele lieve papa voor onze 6 maanden oude dochter. Met haar showt ie het meest.

ach het is gewoon een supervent!
quote:morrigana schreef op 18 juli 2009 @ 20:12:

Hij is lief, grappig, bezorgd, voorkomend, houdt van me, houdt van zijn kinderen, rijk, mooi, rijdt slecht auto dus dat doe ik, stofzuigt (inderdaad lichtpuntjes, dat doettie ook) , brengt me een cappuchino op bed.

Gewoon een super man... maar.... we kunnen ook knallende ruzie hebben, die hij altijd weer goed maakt, ook als ik de aanleiding gegeven heb.Hahaha, auto rijden doe ik ook altijd, omdat ik het zo leuk vind om te doen, mag ik dat van hem doen
Fijn..eindelijk ook eens een hoek voor happy signalen wat betreft mannen

Ben nog steeds super gek op mn hunk. Om zoveel grote en kleine dingen. Zo had hij laatst speciaal voor mij in 'zijn' stad uitgezocht waar ze lekker en creatief vegetarische gerechten fabriceren. Het is een oer-vleeseter, maar at zonder morren vegetarisch mee. En deze...ben ik er net, moet ff naar de wc..en krijg dan aldaar een sms-je :mis je nu alweer, wat ben je toch een lief scheetje XXX.
Oh Lady37 dat is wel erg lief inderdaad :-)) ben blij dat er nog wel leuke en lieve mannen in de wereld zijn, in mijn omgeving gaat de ene na de andere relatie uit met veel ellende en ruzies, ik had even behoefte aan wat positieve verhalen!

HPL dat briefje vind ik ook wel erg schattig, voor jouw man betekent dat dus ook heel veel anders bewaard ie m niet zo lang!

Zo heeft mijn vriend een smsje (!) wat ik al 5 jaar geleden verstuurd had nog steeds in zn telefoon, zelfs toen ie een nieuwe telefoon kreeg heeft ie m eerst naar zn pc verstuurd en toen weer in zn nieuwe telefoon gezet, von k ook wel erg schattig :-))
Speciaal voor mij wacht hij ook altijd nog een dagje met scheren..
Dat ie net een glas rosé voor me heeft ingeschonken omdat ik te lui was om met mijn reet van de bank te komen. Oke, ik moest hem eerst uitleggen dat dat dat roze spul was en dat het in een wijnglas gaat, maar 't smaakt er niet minder om.
Voor mij is mijn vriend de bijna perfecte man. Hij is zo geduldig met me, met al mijn rare buien en driftaanvallen. Hij doet veel in het huishouden, gaat zonder morren een ijsje voor me halen 's avonds als ik daar zin in heb. Hij kan koken en doet dat ook regelmatig, ook al is hij hardstikke moe van zijn werk. Ik hoor hem zelden klagen (alleen over z'n ex-vrouw maar dat is dan ook een muts eersteklas ). Hij laat me op zoveel manieren merken dat ie van me houdt, ook al zegt hij het niet zo vaak. Hij houdt van me!
Das toevallig..zit ook aan de rose. Zelf ingeschonken..maar..hunk is nu werken en heeft 'm wel speciaal me meegenomen vanochtend
Nou cheers dan, Lady37. Eigenlijk wil ik er wel chips bij, maar hij heeft nu geen zin om weer te lopen. Waar is het "mijn vriend is een eikel"-topic?
hahaha, zie net een nieuwe: Ultieme afknappers

Cheers idd.. aan iedereen hier trouwens hoor. "Op onze kanjers"..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven