Flapuit en very sad

19-10-2019 04:02 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:45
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En wat is je vraag....? :blond:
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-10-2019 04:27
En wat is je vraag....? :blond:
Kan je wel brutaal vragen, maar volgens mij lees je in t begin en einde heel duidelijk dat k t vooral van me af wilde schrijven n een manier zocht van dit kustgevoel af te komen.
Daarnaast kun je reageren op hetgeen je aanspreekt of denkt dat kan beter anders. Elke vorm van tips, advies of troost of wat dan ook kan ik wel gebruiken. Zelfs harde gemene reacties waardeer ik als t wat inhoud heeft. Iedereen heeft namelijk n andere kijk op t leven en ik voel me n Slet, alleen n verdoemd ongelukkig te zijn hahha.
En waarom? Dat kan je wel uit t verhaal leiden. Ik kom er nu pas achter dat je klaar moet zijn met t drinken, uitgaan n feesten als je serieus wilt worden genomen door anderen n anderen je als huwelijkskandidaat willen zien.
Ben niet overdreven van God los, maar denk nogal wel kinderachtig hoe ik ermee omging.
Alle reacties Link kopieren
Ohjha m’n vraag is hoe kan ik t oplossen betreft die nichten actie. Valt niet veel aan te doen toch en laten gaan.
Wel jammer, nu denken ze dat k t of naar hen allemaal bedoelde of doordat ze dus dat vertelde en t waar blijkt te zijn vanwege m’n overdreven handeling
Ga je deze OP en reacties straks ook weer verwijderen?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 04:53
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
19-10-2019 04:44
Ga je deze OP en reacties straks ook weer verwijderen?
Nee t liefst niet, maar r zit wel wat kwetsbare informatie in dus dat zou ik eventueel wel eruit halen wat herkenbaar zou kunnen zijn.
Als ik eenmaal ergens mee zit wil ik alles zo duidelijk n open vertellen om zsm beter te voelen en achteraf denk k to much info girl
Alle reacties Link kopieren
Brutaal??

:nope:

Fijn dat je het van je af kon schrijven, ik zou zeggen koop een dagboek.

:bye:
MeisjeVanDeBuurt schreef:
19-10-2019 04:46
Nee t liefst niet, maar r zit wel wat kwetsbare informatie in dus dat zou ik eventueel wel eruit halen wat herkenbaar zou kunnen zijn.
Als ik eenmaal ergens mee zit wil ik alles zo duidelijk n open vertellen om zsm beter te voelen en achteraf denk k to much info girl

Denk dan vooraf beter na wat je op internet zet. Alles wat je eenmaal op internet hebt gezet, blijft terug te vinden. Bovendien is het nogal vreemd om info te verwijderen, waar mensen vervolgens op gaan reageren en jij verwijdert het weer. Dan krijgen mensen in elk geval geen eerlijk en volledig beeld en jij dus geen goed advies.
Alle reacties Link kopieren
1,2,3...........adem in- en uit.
Laat de familie perikelen even voor wat ze zijn............
Focus op jezelf, je innerlijke kracht. Word wat rustiger van binnen.

Verder, wees in het vervolg bewust van je flapuit en wat het kan doen.
Niet meer doen dus. Tel ook dan tot 3 voordat je dingen eruit gooit.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
19-10-2019 05:02
1,2,3...........adem in- en uit.
Laat de familie perikelen even voor wat ze zijn............
Focus op jezelf, je innerlijke kracht. Word wat rustiger van binnen.

Verder, wees in het vervolg bewust van je flapuit en wat het kan doen.
Niet meer doen dus. Tel ook dan tot 3 voordat je dingen eruit gooit.
Dankjewel. I need more inner Peace. Is niet goed voor mij. Ik zit net in mijn piek qua positieviteit en knallen, ben echt bang dat deze winter zoals ik gewend ben weer averechts ga.
Ik moet altijd voor t uiterste gaan om weer na n tijd helemaal af te zwakken naar beneden. Dus nu alles weer doen me goed voelen en dan weer langzamerhand nergens meer zin in hebben. Ben dat zat, mijn hele leven loopt zo. Dat een lijn volgen werkt niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Probeer meditatie.
Download de Nederlandse app meditation moments en probeer het.

Leer om het brein van jou te verstillen.
Alle reacties Link kopieren
dansenindewind schreef:
19-10-2019 06:26
Probeer meditatie.
Download de Nederlandse app meditation moments en probeer het.

Leer om het brein van jou te verstillen.
Dit hielp mij voorheen erg vaak. Goed idee om dit indd weer te hervatten.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al in therapie gegaan?
MeisjeVanDeBuurt schreef:
19-10-2019 04:36
Kan je wel brutaal vragen, maar volgens mij lees je in t begin en einde heel duidelijk dat k t vooral van me af wilde schrijven n een manier zocht van dit kustgevoel af te komen.
Daarnaast kun je reageren op hetgeen je aanspreekt of denkt dat kan beter anders. Elke vorm van tips, advies of troost of wat dan ook kan ik wel gebruiken. Zelfs harde gemene reacties waardeer ik als t wat inhoud heeft. Iedereen heeft namelijk n andere kijk op t leven en ik voel me n Slet, alleen n verdoemd ongelukkig te zijn hahha.
En waarom? Dat kan je wel uit t verhaal leiden. Ik kom er nu pas achter dat je klaar moet zijn met t drinken, uitgaan n feesten als je serieus wilt worden genomen door anderen n anderen je als huwelijkskandidaat willen zien.
Ben niet overdreven van God los, maar denk nogal wel kinderachtig hoe ik ermee omging.
Je klinkt niet echt aardig.
Verder : hoe oud ben je? Je zegt dat je hbo doet, maar schrijft als een meisje van 13. Mag je überhaupt al wel drinken en blowen?
Hoe dan ook, ik zou ermee stoppen. Je kunt er duidelijk niet goed mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
'Als anderen je als een huwelijkskandidaat willen zien'? Ben je daar nu al mee bezig? Maak je opleiding af en ontwikkel jezelf, doe (levens)ervaring op, maak fouten, sta weer op en leer. Wat zou je graag met je leven willen doen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
mariposa2 schreef:
19-10-2019 06:35
Ben je al in therapie gegaan?
Hé om eerlijk te zijn ben ik dus paar keer geweest en toen de behandeling gestopt. Meer om t feit door wat ik dus al eerder had verteld, kwam terecht bij m instelling waar allerlei bekenden van mij werkten en Daardoor dus weer niet alles uit kon spreken terwijl dat juist nodig is, anders heeft t weinig zin ook.
Zou opnieuw kunnen vragen om een verwijzing, maar t gaat nu juist weer goed met me. Alleen soms komt dat aanstel gedrag weer naar boven waarbij ik ondersteboven raak van n klein iets en daar al helemaal van slag van kan raken.
Alle reacties Link kopieren
Loekie12345 schreef:
19-10-2019 06:38
Je klinkt niet echt aardig.
Verder : hoe oud ben je? Je zegt dat je hbo doet, maar schrijft als een meisje van 13. Mag je überhaupt al wel drinken en blowen?
Hoe dan ook, ik zou ermee stoppen. Je kunt er duidelijk niet goed mee omgaan.
En jij vond haar reactie niet gemeen?
Ik ben bijna 23 en ja kom er nu ook pas achter dat ik al die jaren zo kinderlijk, dom was en ben. Lijkt alsof mijn volwassenheid nu pas langzamerhand aan t bereiken ben. Mijn puberteit is nu pas over zegmaar.
Ik ga ook stoppen, laatst kreeg ik tijdens t blowen zelfs last van hallucinaties. Ik zag n gewaante naast me in de auto en t ging maar niet weg. Hoe vaak ik ook in m’n ogen bleef wrijven. Werd toen wel beetje bang.
Ben er ook wel klaar mee nu. Ben alles zat. Sigaretten, drugs drank feesten dat alles heb ik nu eindelijk ook wel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je een gelukkig mens bent maar gelukkige mensen verdrinken zichzelf niet in drugs en alcohol om hun emoties te dempen. Volwassen worden is ook deels je los maken van de mening en goedkeuring van anderen en accepteren dat een ander jouw gedrag misschien afkeurt maar dat jij verder zelf de keuze hebt of je daar wel of niet iets mee doet.

Je kunt nou eenmaal niet steeds keuzes maken waar anderen blij van worden maar jijzelf niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je met een doelschijf om gaat lopen dan moet je niet verbaasd zijn dat iemand er af en toe een pijl in schiet.

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-10-2019 07:19
Je schrijft dat je een gelukkig mens bent maar gelukkige mensen verdrinken zichzelf niet in drugs en alcohol om hun emoties te dempen. Volwassen worden is ook deels je los maken van de mening en goedkeuring van anderen en accepteren dat een ander jouw gedrag misschien afkeurt maar dat jij verder zelf de keuze hebt of je daar wel of niet iets mee doet.

Je kunt nou eenmaal niet steeds keuzes maken waar anderen blij van worden maar jijzelf niet.
Mooie reactie. Die onderste trouwens ook hhaha. Het is ook gwn mijn schuld en mensen happen toe. Zou t zelf alleen niet zo snel doen bij anderen. Als je weet dat je de ander ermee kwetst en naait, snap ik niet waarom je zoiets doet.
Alle reacties Link kopieren
Om te zorgen dat zij zichzelf beter voelen...want zij kunnen dan in de groep zeggen: kijk ik heb een betere moraal dan haar. Maar goed iemand die stevig in zijn schoenen staat hoeft een ander niet naar beneden te halen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
19-10-2019 07:13

Ik ga ook stoppen, laatst kreeg ik tijdens t blowen zelfs last van hallucinaties. Ik zag n gewaante naast me in de auto en t ging maar niet weg. Hoe vaak ik ook in m’n ogen bleef wrijven.
Je bent toch niet stoned gaan autorijden?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-10-2019 07:37
Om te zorgen dat zij zichzelf beter voelen...want zij kunnen dan in de groep zeggen: kijk ik heb een betere moraal dan haar. Maar goed iemand die stevig in zijn schoenen staat hoeft een ander niet naar beneden te halen.
Ja en nu lacht zij als laatste terwijl ik r niks heb aangedaan. Maar heb t ook allemaal verergd door uit de groep te gaan. Nu zullen zich afvragen waarom en denken ze dat ik boos op ze ben of ze gaan r uitzoeken en komen dus erachter dat door t zogenaamde grapje komt en dus waar was en daardoor heb ik dan al helemaal mezelf gemaakt.
Is er nog een enige manier dit op te lossen en of kan rechtzetten waardoor ze niet verder gaan vragen waarom en dan is er dus ook kans dat ze t helemaal niet te weten komen. Maar eigenlijk is t al te laat want had al t een en ander toch al verteld en dat zal ze al wel hebben verteld. Kan niks doen behalve op de blaren zitten I guess
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
19-10-2019 07:13
En jij vond haar reactie niet gemeen?
Dat iemand vraagt: 'Wat is je vraag?' vind jij gemeen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je erg hard voor jezelf en jezelf flink onderuit halen in deze post.

Verder kan een flapuit ook ontwapenend zijn, gebruik het in je voordeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven