Flirt met collega

05-04-2012 23:50 17 berichten
Hoi allemaal,

ik ga even kijken of ik mijn lange verhalen kan in korten:P

ik heb in December met een collega gezoent. daar voor voelde ik niks voor hem maar daarna dus wel.

hij heeft alleen een vriendin. de dag er na hebben we het aan zijn vriendin vertelt en gezegt dat het niks was en dat we teveel op hadden (geen goed excuse).

nu ben ik er achter gekomen dat ik toch wel echt gek op hem ben ik denk alle dagen aan hem en droom zelfs over hem. hij is ook de eerste jongen waar ik me zo bij voel. klinkt raar maar hij kan nog wel eens de ware zijn!!.

ik heb hem proberen tevergeten maar dat is niet makkelijk aan gezien ik hem elke dag op werk zie. hij flirt dan ook met me en zegt dan wel eens voor de grap of we niet ff naar een kamer kunnen ( we werken in een hotel).

zijn relatie gaat ook niet echt goed naar mij idee. hij negeert haar als ze belt en zeurt aldoor over haar. als iemand iets lulligs over haar zegt dan verdedigt hij haar niet.

door al dit denk ik toch aldoor ik moet hem vergeten. Maar waarom als hij een vriendin heeft waar hij mee samen woont waarom zou hij dan met mij flirten enz?

ik durf hem niks tevragen omdat ik bang ben dat de werk sfeer er dan echt aan gaat.

maar hoe kan ik iemand gaan vergeten waar ik hopeloos verliefd op ben en die ik elke dag op werk zie en ook nog eens met me flirt???
Alle reacties Link kopieren
Is 16 je leeftijd?
afblijven. en als je er echt zon last van hebt zoals je zegt dan overplaatsing aanvragen. Niet alleen om die vriendin te sparen maar ook omdat dit echt geen goeie start is van een eventuele relatie tussen jullie
sorry nej 18 bijna 19
Dat is logisch, is een chemische reactie in je hersenen nadat je met m gezoend hebt. Veel vrouwen hebben daar last van (niet alle, voordat mensen boos op me worden... :p). Maar zo moet je het ook zien: het is een gevoel dat is losgemaakt door de kus. Niet omdat hij goede capaciteiten bezit als partner of dat hij zo trouw is, of zo'n geweldige moraal heeft (ik ga er vanuit dat je zoiets zoekt in een partner), maar omdat hij je een keer gekust heeft, je je gevleid voelt omdat hij blijkbaar interesse in je had en het allemaal nog spannender is omdat je weet dat het eigenlijk niet mag omdat hij al bezet is.

Probeer het zo ook te bekijken: dit is geen echte liefde en al helemaal niet iets wat de 'ware' zou kunnen zijn (of is voor jou de 'ware' iemand die het niet zo nauw neemt met trouw zijn, geen respect heeft voor zijn vriendin en ook geen interesse in je toont nadat ie met je vreemd is gegaan?)

Het is niet echt, het is een fantasie waar je in leeft.
Occam's razor
Een man als boven beschreven associeer ik niet direct met 'de ware'. Verre van zelfs.

Maar ik weet ook dat je hoteldebotel kunt zijn van iemand bij wie normaliter al je alarmbellen zouden afgaan. Liefde maakt blind.

Ik hoop daarom voor je dat je heel snel een leuke andere man tegenkomt, dat maakt het ineens een stuk makkelijker om deze man te vergeten en met 'm samen te werken als met ieder ander.
Laat hem het eerst netjes afronden met zijn huidige vriendin. Als dat uit is, dan kunnen jullie daarna dat kamertje op zoeken. Tot die tijd: no-go!
Is hij een gelijkwaardige collega of heeft hij een hogere functie dan jij? In het laatste geval zou ik oppassen, zeker gezien je leeftijd.

Verder is hij gebonden, wil je je daarmee wel inlaten?
Maar waarom als hij een vriendin heeft waar hij mee samen woont waarom zou hij dan met mij flirten enz?

Om aandacht te trekken. Zijn vriendin 'zeurt' en bij jou krijgt hij aandacht waardoor hij zich goed voelt. Het gaat niet om jou, maar om hem en zijn ego.

maar hoe kan ik iemand gaan vergeten waar ik hopeloos verliefd op ben en die ik elke dag op werk zie en ook nog eens met me flirt???

Geen idee.

Ik vind hem wel als een viezerik klinken.
ach joh, gewoon lekker met die collega het bed in duiken, hij gaat het toch nooit tegen zijn vriendin vertellen of smoest zich er bij haar wel uit en blijft lekker samen wonen.

Ondertussen kun je dus gewoon je ogen open houden voor een andere, leukere man die wél single is waar je een volwaardige relatie mee zou kunnen opbouwen.

Maar dan is iig je brandende kutje geblust en is het nog maar de vraag of je op je werk nog 'serieus genomen' wordt

Wel met condoom!!! ook al zegt ie dat ie niks heeft. Echt hoor!!
Stel hem gewoon de vraag. Zij of ik? Beetje man geeft dan zijn antwoord.
Ja en dan ook vragen: wie is hier de snackbar? Gij of ik?
Ik zou een mooie kaars kopen.
Wat een vervelende man, stel jij wordt zijn vriendin, dan weet je dat hij ook zo gaat praten over jou, totdat er een ander wijffie voorbij komt met wie hij kan zoenen en misschien wel meer.

Zo iemand vind jij leuk?

Ik vind mensen fijn die met respect praten over anderen, maarja dat ben ik.
TO,

Lees de smoezen boek van een vreemdganger en je weet voldoende.
quote:yoshe schreef op 06 april 2012 @ 00:09:

Laat hem het eerst netjes afronden met zijn huidige vriendin. Als dat uit is, dan kunnen jullie daarna dat kamertje op zoeken. Tot die tijd: no-go!
Nej? Wat is dat toch met de teloorgang van de Nederlansche taal door 18 jarigen ( + - )...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven