Flirten als getrouwde vrouw

30-01-2020 13:48 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd wel een flirt geweest. Dat blijft altijd onschuldig, alleen nu merk ik dat ik met iemand heb geflirt die iets teveel in mijn hoofd blijf zitten. Ik ben benieuwd of ik hierin heel normaal ben, of dat het echt heel fout is. Ik zoek geen contact met hem of ga met hem appen, want dat vind ik al grensoverschrijdend gedrag. Maar ondertussen fantaseer ik wel over hem. We waren tijdens het flirten wel heel eerlijk en open naar elkaar, en dat was wel heel prettig. Hij weet dus ook dat er niks kan en gaat gebeuren.

Ik ben dus benieuwd, hoe anderen met een langdurige relatie dit doen? Eerst dacht ik dat het heel fout is, maar misschien is het ook wel heel menselijk? Ik ben overigens bijna 10 jaar samen met mijn man.
'Happiness is only real when shared'.
Tja, wat vindt je man ervan?
Consistency compounds.
“We waren tijdens het flirten wel heel eerlijk en open naar elkaar, en dat was wel heel prettig. Hij weet dus ook dat er niks kan en gaat gebeuren.”

Dat dit tijdens het flirten al een soort van ter sprake komt vind ik al redelijk ver gaan. Hoe moet ik dat voor me zien?
Dan stop je met deze flirt en op naar de volgende.

Het klinkt of je toestemming vraagt om verder te gaan.
"Hij weet dus ook dat er niets kan en gaat gebeuren"?
Sommige mannen proberen altijd, ook al ben je getrouwd. Die mannen denken immers: ze zegt nee, maar misschien meent ze dat niet echt.

Gewoon lekker blijven fantaseren, dat is heel normaal en gewoon. Ik zou echter geen contact meer met de flirter opnemen, om te zorgen dat dit onschuldige voorval onschuldig blijft.
Ik vind dat helemaal niet fout.

Mijn vriend mag flirten met wie hij wil, en omgekeerd. We voelen beide wel aan waar de grens ligt (ergens bij zoenen, intiem dansen etc) Flirten is leuk en gezond, en dat de rest van je getrouwde leven ontzeggen vind ik niet realistisch of gezellig tov elkaar.
Mijn man weet dat ik flirterig ben, die vertrouwd mij er ook in. Ook in dit geval.
Hij zei iets in de trant van 'het is dat je getrouwd bent maar anders.' etc. Toen zei ik iet in de trant van 'ja dat gaat toch niet gebeuren'.
totallyfree schreef:
30-01-2020 13:57
Mijn man weet dat ik flirterig ben, die vertrouwd mij er ook in. Ook in dit geval.
Hij zei iets in de trant van 'het is dat je getrouwd bent maar anders.' etc. Toen zei ik iet in de trant van 'ja dat gaat toch niet gebeuren'.
Ik denk dat de grens voor flirten voor iedereen anders ligt. Maar zolang jij de grenzen die je met je man hebt afgesproken niet overschrijdt, is het toch prima? Wat je aandacht geeft groeit dus als jij steeds gaat zitten fantaseren over die ander, zou je een verliefdheid kunnen voeden. Blijf dus rationeel nadenken en houd afstand van die ander.
Consistency compounds.
Ach, getrouwd of niet. Blijkbaar heb je heel veel aandacht en bevestiging nodig. Waarom is dat?

En als iemand in je hoofd zit is dat allang verder dan een flirterig lachje of dansje.
Flirten mag, maar echt gaan peilen of er interesse is voor meer uit juist niet dat vind ik wel op het randje hoor.

Mijn vriend flirt ook wel met andere vrouwen en ik met mannen. Maar als hij echt zou gaan polsen bij een andere vrouw wat er wel of niet in zou zitten dan zou ik dat toch wel lastig vinden.
Laat mij eens raden, je zit vast met je collega te flirten.
Ik zou het interessant vinden om te onderzoeken waar je behoefte aan aandacht vandaan komt. Heb je daar al eens naar gekeken?
Luci_Morgenster schreef:
30-01-2020 14:03
Ach, getrouwd of niet. Blijkbaar heb je heel veel aandacht en bevestiging nodig. Waarom is dat?

En als iemand in je hoofd zit is dat allang verder dan een flirterig lachje of dansje.
Wauw, wat een vooroordeel. Nee hoor, dat is niet zo, al is het altijd leuk om te voelen dat je er wel mag zijn. Maar dat lijkt me menselijk. ;)

Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Trien30 schreef:
30-01-2020 14:03
Flirten mag, maar echt gaan peilen of er interesse is voor meer uit juist niet dat vind ik wel op het randje hoor.

Mijn vriend flirt ook wel met andere vrouwen en ik met mannen. Maar als hij echt zou gaan polsen bij een andere vrouw wat er wel of niet in zou zitten dan zou ik dat toch wel lastig vinden.
Ja, dit. Flirten is op zich gezond, maar er zijn grenzen en ik verwacht dat mijn partner ten alle tijde respectvol met mij blijft omgaan.
Consistency compounds.
Totaal kansloos.
ik geef mn bek ook maar een douw
Vanwaar de behoefte om te flirten terwijl je weet dat het niets word? Waarom zoveel tijd er in steken?
totallyfree schreef:
30-01-2020 14:07
Wauw, wat een vooroordeel. Nee hoor, dat is niet zo, al is het altijd leuk om te voelen dat je er wel mag zijn. Maar dat lijkt me menselijk. ;)

Je krijgt vast aandacht te kort van je partner.
*2020* schreef:
30-01-2020 14:08
Je krijgt vast aandacht te kort van je partner.
Toemaar.
Nu hebben we alle vooroordelen zo ongeveer wel gehad denk ik.
Waarom ga je niet een keer samen naar een parenclub. Dan kun je een stapje verder gaan.
totallyfree schreef:
30-01-2020 14:07

Vooroordeel? Je bevestigt het net zelf. :lol:

Zat mensen voelen zich leuk en gewenst als mens zonder rond te flirten.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 30-01-2020 14:14
10.35% gewijzigd
Moreina schreef:
30-01-2020 14:10
Toemaar.
Nu hebben we alle vooroordelen zo ongeveer wel gehad denk ik.
Dat klopt maar he als een getrouwde man staat te flirten met een meisje in de kroeg krijgt hij vast ook reacties van de dames hier.
Dat ze maar een ander moet zoeken want hij is niet te vertrouwen hij is op zoek naar een ander en ga zo door.
Jij verstaat schijnbaar iets heel anders onder flirten dan ik. Voor mij is flirten even oogcontact maken, een glimlach, een grapje in de supermarkt.
Op het moment dat het gaat over "tis dat je getrouwd bent anders had ik m even onder je rokje gedouwd" noem ik dat eigenlijk geen flirten meer.
MokThee schreef:
30-01-2020 14:06
Ik zou het interessant vinden om te onderzoeken waar je behoefte aan aandacht vandaan komt. Heb je daar al eens naar gekeken?
Bedoel je omdat ik zeg dat ik zoveel flirt? Of?
Als het om aandacht is van deze persoon, deze man belichaamt het type man waar ik van zeg 'dat vind ik een mooie/sexy man'. Ik kwam ondertussen altijd thuis met de doorsnee mannen. Mijn man is ook knap, maar mist soms wat seks uitstraling. En deze man heeft een uitstraling waarvan al mijn vriendinnen en zelfs vrienden zich ongemakkelijk door voelen. En dat hij dan uitgerekend met mij flirt, ja dat is dan misschien wel een speciaal gevoel ofzo? Of triggert hij misschien wel precies het enige wat ik bij mijn man soms mis...
Goh, die laatste zin verklaard het wel denk ik. ;)

2020 nee dat is het niet. ;)
Rooss4.0 schreef:
30-01-2020 14:15
Jij verstaat schijnbaar iets heel anders onder flirten dan ik. Voor mij is flirten even oogcontact maken, een glimlach, een grapje in de supermarkt.
Op het moment dat het gaat over "tis dat je getrouwd bent anders had ik m even onder je rokje gedouwd" noem ik dat eigenlijk geen flirten meer.
Hier ben ik het mee eens.
Hoe is dat gesprek zo gekomen TO? Hoe zou je het vinden als je man zulke gesprekken voert met een ander?
Consistency compounds.
VelvetVolvo schreef:
30-01-2020 14:14
Waarom ga je niet een keer samen naar een parenclub. Dan kun je een stapje verder gaan.
Kraist, van flirten zo hoppetee een parenclub in? Doe effe normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven