flirten met andersmans vriend...

zaterdag 8 augustus 2009 om 20:54
het valt me op dat veel vrouwen flirten met andersmans vriend. het overkomt niet alleen mij, maar ook mijn vriendinnen. ze doen het bij mijn vriend maar ook bij mijn exen.
de laatste tijd vind ik het vervelend worden en merk ook dat ik negatief over vrouwen begin te denken terwijl ik er zelf een ben ( en hou helemaal niet zo van flirten ).
ik vraag me toch af waarom vrouwen dat nou doen. dat je met een man flirt oke, maar waarom doen sommige vrouwen het juist als er een andere vrouw naast staat?
de laatste tijd vind ik het vervelend worden en merk ook dat ik negatief over vrouwen begin te denken terwijl ik er zelf een ben ( en hou helemaal niet zo van flirten ).
ik vraag me toch af waarom vrouwen dat nou doen. dat je met een man flirt oke, maar waarom doen sommige vrouwen het juist als er een andere vrouw naast staat?
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:01
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:03
Volgens mij vinden die vrouwen dat een extra 'uitdaging', als ze dan de aandacht van je vriend kunnen vangen voelen ze zich extra aantrekkelijk ofzo. Had laatst eens gelezen dat een bezette man aantrekkelijker is voor vrouwen omdat dat een soort 'bewijs' is dat hij relatiemateriaal is. Hij is al 'goedgekeurd' door de huidige vriendin dus hoeven zij niet meer zelf te ondervinden. Of ze gaan zich dan beter/ knapper voelen dan de huidige vriendin. Ik vind het ook erg gemeen dat vrouwen dat doen, als ik eerlijk ben vertrouw ik mannen zelfs meer dan vrouwen.

zaterdag 8 augustus 2009 om 21:07
quote:Heyjij schreef op 08 augustus 2009 @ 21:01:
wat versta je onder flirten en waarom maak je je er druk om? Sommige vrouwen kijken al razend en worden shago als je alleen maar vriendelijk bent naar hun vriend.
Zo, dat is een waarheid als een koe! Komt zo'n man vriendelijk met je praten, moet je echt uit alle macht je best doen om de dodelijke blikken van zn vrouw/vriendin te ontwijken. Vaak probeer ik die er dus maar bij te betrekken zodat er geen slachtoffers vallen.
Alsof je als single vrouw achter al die mannen aanzit, kom op zeg. Eigenlijk wil ik een bord om mn nek hangen met de tekst "Geen zorgen, ik val alleen op LEUKE mannen".
wat versta je onder flirten en waarom maak je je er druk om? Sommige vrouwen kijken al razend en worden shago als je alleen maar vriendelijk bent naar hun vriend.
Zo, dat is een waarheid als een koe! Komt zo'n man vriendelijk met je praten, moet je echt uit alle macht je best doen om de dodelijke blikken van zn vrouw/vriendin te ontwijken. Vaak probeer ik die er dus maar bij te betrekken zodat er geen slachtoffers vallen.
Alsof je als single vrouw achter al die mannen aanzit, kom op zeg. Eigenlijk wil ik een bord om mn nek hangen met de tekst "Geen zorgen, ik val alleen op LEUKE mannen".
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:10

zaterdag 8 augustus 2009 om 21:11
ik neem aan dat iedereen wel weet wat flirten is. maar ik bedoel daar niet mee vriendelijkheid en gewoon het normale aankijken. en daarbij ben ik ook niet jaloers aangelegd, word er ook niet jaloers of onzeker van, want mijn relatie zit goed.
het is gewoon zo dat ik me soms verraden voel en me rot voel dat sommige vrouwen zo kunnen zijn. en ga me dan afvragen waarom dit zo is. is het niet uit onderzoek gebleken dat mannen meer sjans hebben als ze een trouwring dragen en dat dit andersom voor vrouwen juist niet zo werkt. hebben mannen dan meer respect/solidariteit voor elkaar?
het is gewoon zo dat ik me soms verraden voel en me rot voel dat sommige vrouwen zo kunnen zijn. en ga me dan afvragen waarom dit zo is. is het niet uit onderzoek gebleken dat mannen meer sjans hebben als ze een trouwring dragen en dat dit andersom voor vrouwen juist niet zo werkt. hebben mannen dan meer respect/solidariteit voor elkaar?

zaterdag 8 augustus 2009 om 21:14
Ligt echt maar aan de vrouw hoor. Tuurlijk kom je soms leuke mannen tegen die helaas gebonden zijn. Maar geen haar op mijn hoofd die daar iets mee zou beginnen, da's mijn eer te na. En van gelieg en bedrieg ben ik niet zo. Bovendien vind ik een man die vreemdgaat totaal niet aantrekkelijk, dat scheelt.
Maar ja, vaak zijn het ook de gebonden mannen die op vrouwen afstappen hoor, vergeet dat niet.
Maar ja, vaak zijn het ook de gebonden mannen die op vrouwen afstappen hoor, vergeet dat niet.
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:15
quote:moonlight schreef op 08 augustus 2009 @ 21:11:
ik neem aan dat iedereen wel weet wat flirten is. maar ik bedoel daar niet mee vriendelijkheid en gewoon het normale aankijken. en daarbij ben ik ook niet jaloers aangelegd, word er ook niet jaloers of onzeker van, want mijn relatie zit goed.
Dat is niet normaal, hoor.
Dan moet je met je vriend om de tafel gaan zitten.
Alleen hij kan je verraden, een onbekende vrouw op straat niet....
Dat is niet normaal, hoor.
Dan moet je met je vriend om de tafel gaan zitten.
Alleen hij kan je verraden, een onbekende vrouw op straat niet....
Je hebt er geen last van zeg je, maar je let er wel op.
Ik denk dat er vast wel veel vrouwen zijn die met mijn vriend flirten. Ook als ik ernaast sta of zit. Geen idee maar ik kan het me goed voorstellen.
Zelf flirt ik ook veel, zij het met mate als mijn vriend bij me is. Of die man dan wel of niet met vrouw/vriendin is weet ik eigenlijk niet. En het mooie is dat ik het 2 seconden later vergeten ben, dus zo belangrijk was het niet.
Ik denk dat er vast wel veel vrouwen zijn die met mijn vriend flirten. Ook als ik ernaast sta of zit. Geen idee maar ik kan het me goed voorstellen.
Zelf flirt ik ook veel, zij het met mate als mijn vriend bij me is. Of die man dan wel of niet met vrouw/vriendin is weet ik eigenlijk niet. En het mooie is dat ik het 2 seconden later vergeten ben, dus zo belangrijk was het niet.
Ik vraag me nog steeds af wat je onder flirten verstaat. Dat ziet iedereen wel degelijk anders. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die erg lichamelijk ingesteld zijn en tijdens het praten regelmatig iemands arm of hand aanraken. Jij kunt dit als flirten beschouwen, terwijl dat helemaal niet zo bedoeld is.
The time is now

zaterdag 8 augustus 2009 om 21:18
mijn vraag houdt in dat ik wil weten wat vrouwen beweegt om te flirten met mannen die overduidelijk bezet zijn.
- heb het niet over een vriendelijke glimlach etc, maar echt flirten.
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:20
quote:moonlight schreef op 08 augustus 2009 @ 21:18:
mijn vraag houdt in dat ik wil weten wat vrouwen beweegt om te flirten met mannen die overduidelijk bezet zijn.
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.Flirten betekent niet dat je met hem wilt neuken, hoor.
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.Flirten betekent niet dat je met hem wilt neuken, hoor.
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:21
quote:moonlight schreef op 08 augustus 2009 @ 21:18:
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.Maar wát doen die vrouwen dan? Maken ze dubbelzinnige opmerkingen? Gaan ze bij je vriend op schoot zitten? Doen ze oneerbare voorstellen?
- heb het ook niet niet over de vrouwen die flirten en dat dan achteraf blijkt dat de man bezet is, nee vrouwen die gewoon met grote regelmaat met bezette mannen flirten.Maar wát doen die vrouwen dan? Maken ze dubbelzinnige opmerkingen? Gaan ze bij je vriend op schoot zitten? Doen ze oneerbare voorstellen?
The time is now
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:22
leg eens uit, wat is flirten want:
*ik knipoog wel eens naar de vriend van een vriendin
*ik knijp er ook wel eens 1 in zijn kont
*we salsadansen hier allemaal dus ik dans ook wel eens heel close
*in een drukke kroeg fluister ik ook wel eens wat in een oor van een vriend van een vriendin
Daar bedoel ik niets maar dan ook helemaal niets mee, het zijn toevallig ook allemaal vrienden van mij, en de vriendinnen zien dat ook niet als bedreiging, ze doen hetzelfde mijn man (indien aanwezig)
Maar ik geloof best dat sommige mensen dat kunnen zien als flirten
Flirten is een best wel ruim begrip, en de 1 gaat daar wat makkelijker mee om dam de ander
Ik zeg altijd maar zo....hij mag van mij buiten de deur honger krijgen als ie maar thuis komt eten
En ik geloof dat mijn vriendenkring daar net zo in staat
leg eens uit, wat is flirten want:
*ik knipoog wel eens naar de vriend van een vriendin
*ik knijp er ook wel eens 1 in zijn kont
*we salsadansen hier allemaal dus ik dans ook wel eens heel close
*in een drukke kroeg fluister ik ook wel eens wat in een oor van een vriend van een vriendin
Daar bedoel ik niets maar dan ook helemaal niets mee, het zijn toevallig ook allemaal vrienden van mij, en de vriendinnen zien dat ook niet als bedreiging, ze doen hetzelfde mijn man (indien aanwezig)
Maar ik geloof best dat sommige mensen dat kunnen zien als flirten
Flirten is een best wel ruim begrip, en de 1 gaat daar wat makkelijker mee om dam de ander
Ik zeg altijd maar zo....hij mag van mij buiten de deur honger krijgen als ie maar thuis komt eten
En ik geloof dat mijn vriendenkring daar net zo in staat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zaterdag 8 augustus 2009 om 21:24
Ik word er dus omgekeerd moe van dat ik als single leuke vrouw altijd moet bewijzen dat ik geen wolf in schaapskleren ben. En dat die vrouwen van die bezette mannen altijd doen alsof ik achter hun vent aanzit. En als je al zo wantrouwend bent, zie je een geanimeerd gesprek al snel als flirten.
Vaak vind ik die mannen ook totaal niet aantrekkelijk, maar ja, dat mag je ook weer niet zeggen. Hou em alsjeblieft bij je, ik vind zelf wel een vent!
Vaak vind ik die mannen ook totaal niet aantrekkelijk, maar ja, dat mag je ook weer niet zeggen. Hou em alsjeblieft bij je, ik vind zelf wel een vent!
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:26
het is gewoon zo dat ik me soms verraden voel en me rot voel dat sommige vrouwen zo kunnen zijn. en ga me dan afvragen waarom dit zo is.Jouw vriend is ook wel een heule grote flirt en jij bent stiekem vrij onzeker... slechte combi.
het is gewoon zo dat ik me soms verraden voel en me rot voel dat sommige vrouwen zo kunnen zijn. en ga me dan afvragen waarom dit zo is.Jouw vriend is ook wel een heule grote flirt en jij bent stiekem vrij onzeker... slechte combi.

zaterdag 8 augustus 2009 om 22:30
Ik denk helemaal niet dat elke leuke single vrouw achter mijn man aan zit en ik voel me ook niet onzeker. Wat niet wegneemt, dat er vrouwen zijn die wel heel erg al hun energie, aandacht en charmes op vriend richten en mijn aanwezigheid daarbij compleet negeren. Wat ik daarmee bedoel: wel met hem praten en lachen, en alles wat ik zeg ofwel negeren, of verkeerd begrijpen. Je kent dat wel: zo'n schijnwerper aan bij alle mannen in het gezelschap, die uitgaat bij de vrouwen. Of achteloos aan mij vertellen hoe aantrekkelijk hij hen wel vindt. Of proberen mij hoofdpijn of andere kwalen aan te praten, zodat zij hem intussen aangenaam bezig kunnen houden. Het gaat dan dus niet om gewoon aanhalig zijn, of dubbelzinnige opmerkingen maken, maar echt om het benaderen van man als 'prooi'.
Dus inderdaad: er zijn vrouwen die volstrekt niet te vertrouwen zijn met andermans vriend. Of dat er veel zijn, dat weet ik niet. Ik ken er zelf maar een paar. Leuke vrouwen, daar niet van. Maar echt ontspannen gezelschap vind ik ze niet.
Dus inderdaad: er zijn vrouwen die volstrekt niet te vertrouwen zijn met andermans vriend. Of dat er veel zijn, dat weet ik niet. Ik ken er zelf maar een paar. Leuke vrouwen, daar niet van. Maar echt ontspannen gezelschap vind ik ze niet.
zondag 9 augustus 2009 om 09:39
Ik flirt of - eigenlijk beter - ouwehoer ook weleens met vrouwen, vooral met vrouwelijke collega's. Gewoon grapjes maken, maar voor sommigen lijkt dat af en toe op flirten of sjansen. Ik doe dat alleen als ik zeker weet dat ze ervan gediend zijn. Hun partners (die ik ook weleens zie) weten dat ik alleen dat doe, en dat er niet iets achter steekt. Ik zal ook niet gaan daten, achter de rug van de partners om. Ik ben te verlegen om ook verder te gaan. Ik vind het zo prima.
World of Warcraft: Legion

zondag 9 augustus 2009 om 12:01
het heeft nogmaals niks met jaloezie of onzekerheid te maken, want mijn relatie zit goed. ik vraag me gewoon af waarom sommige vrouwen dit doen. overduidelijk flirten waar de vriendin zelf bijstaat.
sommige mannen die ik ken ervaren dit ook. een vriend van me zegt weleens: zullen we nu een keer samen uitgaan, dan heb ik meer sjans. en dat is dan ook echt zo volgens hem.
en nog een uitspraak van een man: sinds ik een vriendin heb, lijkt het wel alsof vrouwen me nu ineens wel zien staan ( vind ik ook iets overdreven maar toch ).
en waarom blijkt dan uit diverse onderzoeken dat idd mannen met een trouwring meer aandacht van vrouwen krijgen dan mannen die dit niet hebben.
mijn vraag is dus puur bedoeld om erachter te komen wat die vrouwen beweegt om zich zo te gedragen. en heb het dan dus niet over een flirt met een man die achteraf bezet bleek te zijn.
sommige mannen die ik ken ervaren dit ook. een vriend van me zegt weleens: zullen we nu een keer samen uitgaan, dan heb ik meer sjans. en dat is dan ook echt zo volgens hem.
en nog een uitspraak van een man: sinds ik een vriendin heb, lijkt het wel alsof vrouwen me nu ineens wel zien staan ( vind ik ook iets overdreven maar toch ).
en waarom blijkt dan uit diverse onderzoeken dat idd mannen met een trouwring meer aandacht van vrouwen krijgen dan mannen die dit niet hebben.
mijn vraag is dus puur bedoeld om erachter te komen wat die vrouwen beweegt om zich zo te gedragen. en heb het dan dus niet over een flirt met een man die achteraf bezet bleek te zijn.
zondag 9 augustus 2009 om 13:18
Mannen die bezet zij hebben 'iets' anders waren ze niet bezet. Single mannen zullen wel iets mankeren anders hadden ze wel een vriendin. Het bekende 'ik wil hebben wat JIJ hebt'. Niets om je zorgen over te maken. Het is net als met een restaurant. Als je maar 2 personen binnen ziet zitten dan denk je automatisch dat het een slecht restaurant is, dus je stapt liever een volle tent binnen want dan ben je "verzekerd" van lekker eten.