Forum & relaties

20-03-2012 23:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot m'n schande moet ik bekennen dat ik vanavond een kennis (bij mij thuis) een beetje heb weggekeken omdat ik zin had in het forum. Herkenbaar? Of juist niet?
Herkenbaar!
Gelukkig! Voelde me opeens beetje pc-nerd ofzo
Gebeurt hier geregeld.
Ik zat een paar uur geleden een beetje achteraf bij een niet zo interessante vergadering, heb onder tafel even een leuk topic opgezocht en afgewisseld zitten lezen, draw something gedaan en af en toe even geluisterd.
Die real-life-verhalen zijn gewoon soms zo voorspelbaar.

Dan is forum eigenlijk veel leuker dan real life. Met gekke invalshoeken, onbekende gedachten of onverwachte mensen. Maar om iemand nu bijna weg te kijken omdat ik op Viva wil.. dat is wel een beetje nieuw voor me
Nee, helemaal niet herkenbaar.
Niet echt herkenbaar dat ik bezoek 'weg kijk' maar vind het toch altijd erg leuk even een kijkje te nemen op et forum..!

Helaas heb ik niet altijd de tijd om te reageren..
Bezoek kijk ik niet weg.

Maar als er een spannend topic loopt, wil ik nog weleens snel op de wc bijlezen of als ik buiten aan het roken ben

Mijn vriend daarentegen is al gewend dat hij soms wat minder aandacht krijgt

Ach kan hij lekker VI kijken of wordfeuden.
Bij mij komen geen kennissen thuis. Je bent óf mijn vriend en dan gaan we nachten door en zal ik nooit - maar dan ook nooit - ook maar dénken aan zoiets als internet... óf je bent een kennis en dan kom ik je misschien eens tegen in de supermarkt....
quote:ailien schreef op 21 maart 2012 @ 00:08:

Bij mij komen geen kennissen thuis. Je bent óf mijn vriend en dan gaan we nachten door en zal ik nooit - maar dan ook nooit - ook maar dénken aan zoiets als internet... óf je bent een kennis en dan kom ik je misschien eens tegen in de supermarkt....Dus pc/internet staat uit, en dan kijk je ook nooit even samen een liedje of sketch op Youtube?
Samen liedjes of sketches kijken op YouTube.... Doe jij dat wel dan, Hekje?
Nee als ik visite heb gaat mijn laptop niet aan voor het forum of mijn email. En internet heb ik niet op mijn mobiel. Sommige vriendinnen weten ook niet dat ik op het forum zit en dat wil ik zo houden (of ze weten het maar zitten er zelf niet op). De vriendinnen van het forum, tsja, dan komt het wel eens ter sprake maar verder niet. (oh op een uitzondering na, dat ze iets moesten doen en ik kon niet helpen dat ze zeiden, oh ga anders even op het forum)

Alleen in het verleden als ik bij een forumster een weekend bleef slapen dan keek ik tussendoor wel eens op de laptop. Wederzijds ook dus wist dat het geen probleem was.

En als een ander even wil kijken moet die het zelf weten, mits je niet gezellig in een restaurant zit, dat zou ik wel raar vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn PC stata in de kamer, maar als er vrienden op bezoek zijn, gaat het scherm uit en alleen als iemand perse iets wil weten, googelen we even. Maar zo belangrijk is het forum nu ook weer niet, dat ik dat stiekem moet bekijken...
Ik heb wel eens als iets (wel ) gezellig is, dat ik denk: Goh, helemaal niet aan t forum gedacht. Achteraf dus.

Laatst wel dat ik ergens was wat nogal tegenviel, dat ik dacht: Wat zal ik blij zijn als ik weer thuis ben met 'mn maisjes'. Even spuien.

Maar heb ook wel eens dat ik t forum weer aan zet na een bezigheid IRL en dat ik denk: Wat doe ik hier toch eigenlijk? Dan zie ik zoveel nieuwe topics met 'hij SMSt wel/niet', 'schimmel op mijn boterham', 'jurk wel/niet kopen' dat ik even niet meer inzie wat er nou zo boeiend is hier.
Mijn vriend moppert vaak dat ik niet zo gezellig ben hij heeft geen idee wat ik dan precies doe op mijn telefoon maar ik kan niet ontkennen dat ik online een stelletje anderen heb op het forum dus!

Bij vriendinnen wil ik het forum nog weleens checken als we een avondje bankhangen met een groepje (en de rest dus ook aan het pingen, spelletjes doen, etc is).

Verder forum ik op de wc en in bed haha! Maar bij een uitje of in de kroeg bijvoorbeeld echt niet hoor!
quote:Moonlight82 schreef op 21 maart 2012 @ 06:59:

Ik heb wel eens als iets (wel ) gezellig is, dat ik denk: Goh, helemaal niet aan t forum gedacht. Achteraf dus.

Laatst wel dat ik ergens was wat nogal tegenviel, dat ik dacht: Wat zal ik blij zijn als ik weer thuis ben met 'mn maisjes'. Even spuien.

Maar heb ook wel eens dat ik t forum weer aan zet na een bezigheid IRL en dat ik denk: Wat doe ik hier toch eigenlijk? Dan zie ik zoveel nieuwe topics met 'hij SMSt wel/niet', 'schimmel op mijn boterham', 'jurk wel/niet kopen' dat ik even niet meer inzie wat er nou zo boeiend is hier.

Oh dat is ook herkenbaar, dat het nogal tegenvalt terwijl je er net even lekker voor bent gaan zitten!

Hier staat pc meestal wel aan als er bezoek is, om radio te luisteren of liedjes te draaien en dingen op te zoeken.

En heb m'n kennis niet echt weggekeken hoor, die wilde nog een fles wijn opentrekken en zag het al enorm laat worden dus toen heb ik gezegd dat ik op tijd naar bed wilde (met in achterhoofd: ik wil nog even lekker forummen).
Ik bedoel dat mijn IRL activiteit nogal tegenviel en dat ik me stiekem verheugde op het moment dat ik dat op het forum kon delen.

(misschien stond dat er niet duidelijk)
Oh jawel snapte het wel hoor, denk ik, doelde op je laatste alinea, dat RL tegenvalt (of niet) en je zin hebt in het forum en eenmaal ingelogd denkt: wat doe ik hier?!
Ah, ok dacht dat het over een andere alinea ging. Nouja we snappen elkaar
quote:hekje schreef op 21 maart 2012 @ 00:15:

[...]

Dus pc/internet staat uit, en dan kijk je ook nooit even samen een liedje of sketch op Youtube?Nee eigenlijk niet, we zetten gewoon muziek op....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven