Forummers en vriendschap?
woensdag 22 juli 2009 om 23:48
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
donderdag 23 juli 2009 om 01:05
donderdag 23 juli 2009 om 01:08
JA, een paar supertoffe vriendschappen opgedaan via het forum met mensen die ik anders no-way ergens tegengekomen zou zijn. Vriendschappen in diverse vormen, met diverse interesses, in verschillende regio's maar wel met samen een regelmatige lunch/borrel!
Daarbij ook een vriendin hier ontmoet waar ik inmiddels het meest mee deel en zij met mij (en wonen ook nog eens vlak bij elkaar )
Daarbij ook een vriendin hier ontmoet waar ik inmiddels het meest mee deel en zij met mij (en wonen ook nog eens vlak bij elkaar )
donderdag 23 juli 2009 om 01:11
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 01:04:
Courageux, jij hebt een forummeet gedaan. Wie waren er wel en niet voor herhaling vatbaar?
nou ik heb ivy, min, roos, pinda, ferro, donkey, hans, ikbenik, noa, mamasaar... gemeet... dat was het toch? of vergeet ik iemand?
*denkt even diep na*
owh jah jou ook....
voor herhaling vatbaar: ivy, min, pinda, ferro, noa, mamasaar en jij... leuke club... gezellig... humor... zuipen... alles kan...
*edit*
Courageux, jij hebt een forummeet gedaan. Wie waren er wel en niet voor herhaling vatbaar?
nou ik heb ivy, min, roos, pinda, ferro, donkey, hans, ikbenik, noa, mamasaar... gemeet... dat was het toch? of vergeet ik iemand?
*denkt even diep na*
owh jah jou ook....
voor herhaling vatbaar: ivy, min, pinda, ferro, noa, mamasaar en jij... leuke club... gezellig... humor... zuipen... alles kan...
*edit*