Forummers en vriendschap?
woensdag 22 juli 2009 om 23:48
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
donderdag 23 juli 2009 om 00:26
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:24:
[...]
Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??
Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent... Goh....dat vind ik wel knap hoor! Hoe heb je m dat geleerd?
[...]
Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??
Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent... Goh....dat vind ik wel knap hoor! Hoe heb je m dat geleerd?
Ik heb inmiddels een paar hele leuke contacten irl met forummers.
Echt nooooit gedacht dat zou gebeuren.
Maar dit zijn echt leuke en lieve mensen.
Met 1 van deze ga ik zelfs een mooie reis maken!!!
Echt een wensreis die op mijn pad kwam via haar.
En omdat het irl net zo goed klikt als op het forum durven we dat samen zomaar aan.
Ik ga binnenkort gewoon twee weken op reis met een hele lieve forummer!!!
En omdat het irl net zo goed klikt als op het forum durven we dat samen zomaar aan.
donderdag 23 juli 2009 om 00:28
Het is een leuk topic, laten we dat nu niet verpesten door er een ruzietopic van te maken dames
Ik zou wel bevriend willen zijn met Rozigst, omdat we op het forum vaak dezelfde mening delen en veel gemeen hebben,
Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..
Ik zou wel bevriend willen zijn met Rozigst, omdat we op het forum vaak dezelfde mening delen en veel gemeen hebben,
Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..

donderdag 23 juli 2009 om 00:29
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:26:
jij 2 weken weg van het forum?
serieus?
na 4 dagen zat je al trillend van afkickverschijnselen een hele nacht bij te lezen...
dat wordt een slapeloze week na die 2 weken dus
maar alle gekheid op een stokje... supertof voor je hoor iry
jij 2 weken weg van het forum?
serieus?
na 4 dagen zat je al trillend van afkickverschijnselen een hele nacht bij te lezen...
dat wordt een slapeloze week na die 2 weken dus
maar alle gekheid op een stokje... supertof voor je hoor iry

donderdag 23 juli 2009 om 00:30

donderdag 23 juli 2009 om 00:31
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:28:
Het is een leuk topic, laten we dat nu niet verpesten door er een ruzietopic van te maken dames
Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..dat laatste
Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..dat laatste
donderdag 23 juli 2009 om 00:33
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:28:
Kun je dat verjaardagsfeest van Mutsie even kort samenvatten voor dit Korsakovbrein?
Oh, iedereen die pertinent anti-alcohol/anti-rook is moet niet bij mij zijn (en andersom). Geen gezeur aan m'n hoofd aub. Vooruit, ik zou weleens met iemands kids langs willen gaan bij Elninjoo
Kun je dat verjaardagsfeest van Mutsie even kort samenvatten voor dit Korsakovbrein?
Oh, iedereen die pertinent anti-alcohol/anti-rook is moet niet bij mij zijn (en andersom). Geen gezeur aan m'n hoofd aub. Vooruit, ik zou weleens met iemands kids langs willen gaan bij Elninjoo
donderdag 23 juli 2009 om 00:34
donderdag 23 juli 2009 om 00:36
Met cour het kampioenschap cynisme binnenhalen, met Minny naar de kroeg en pitten op de bank, met Ivy glasinlood maken ( ), met Floor eens bomen over vanalles en nogwat, met Elninjoo een stuk paardrijden (als we de oppaskindertjes voor de kijkbuis hebben gebonden met een slechte Disneyfilm in het Duits nagesynchroniseerd)...vul maar aan. Ah, met Jaap neuken natuurlijk, mijn geilste forumfantasie.