Forumvriendinnen

25-09-2009 10:01 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar (8). Ooit had ik er meer.

Maar aangezien ik me heel erg vergiste in 1 van die vriendinnen, raakte ik anderen kwijt en daar baal ik van.

Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Ja ik heb een aantal hele leuke meiden ontmoet via de horrorpijler en as zat zien we elkaar weer. Leuke contacten aan overgehouden dus. En ik hoop er nog vaak een aantal te zien en spreken.

Charlotte: af en toe snap ik er geen flikker van van al dat gedoe met die Angels dus jouw verwijzing en de reden waarom je topic is gelsoten interesseert me eigenlijk ook niet. Ik vind dit wel een grappig topic vandaar dat ik reageer. Heb toch geen clue over wie het nu wel of niet zou gaan. Intereseert me ook geen moer. Wordt een beetje moe van dat gezeur de laatste tijd hier op het forum.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:Charlotte69 schreef op 25 september 2009 @ 10:01:

Ik heb er een paar (8). Ooit had ik er meer.

Maar aangezien ik me heel erg vergiste in 1 van die vriendinnen, raakte ik anderen kwijt en daar baal ik van.

Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?nee
Heb een paar forumvriendinnen die ik ook irl zie.

En een aantal forumvriendinnen die ik in het verleden ontmoet heb en nu niet zo vaak meer zie.

Plus forumvriendinnen die ik nog nooit gezien heb maar wel een hele warme mailvriendschap mee heb.

En nog forumtopicvriendinnen. En forumvriendinnen die ik nog graag wil ontmoeten.

Zoiets.

Ach en soms kun je je vergissen in iemand of blijkt dat je toch niet zo goed bij elkaar past of een ander beeld van elkaar hebt en het niet soepel loopt. Kan gebeuren.

Je moet al heel wat bij me doen wil de deur echt dichtgaan en dat ik het kontakt verbreek maar dat is wel gebeurd.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
.
Ik heb zoiets ook meegemaakt. Ben wat huiverig geworden voor het integreren van 'forumvriendinnen' in mijn gewone vriendenkring. Doe ik nog slechts bij hoge uitzondering.

En gek idd hoe zoiets zijn sporen nalaat. De glans is er dan voor mij een beetje vanaf, waardoor ik de neiging heb het hele groepsgebeuren links te laten liggen. Wat eigenlijk raar is, op persoonlijk niveau - je kunt andere betrokkenen niks kwalijk nemen natuurlijk. Maar wat ik uit dergelijke ervaringen heb geleerd is dat forummen leuk moet zijn en vrijblijvend, zo niet, dan niet.

En met al het gezeur, gebash, etc. van de laatste dagen vind ik het persoonlijk een stuk minder leuk op het VF. En ik vind dat veer-in-reet-topics daar weinig aan veranderen.
[quote]Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 10:24:

Tuulijk Charlotte, zie je eigen post om 10.14

En over je insinuatie heb ik maar 1 ding te zeggen: als je vindt dat ik niet objectief ben: mail naar Naomi. Mailadres staat in je vorige topic.

Iris: we modereren niet op de blogs, alleen op het forum. De reden voor sluiting van "Charlottes topic" vind je in betreffende topic.

[quote]

Dat weet ik, alleen een Pro-topic blijft staan en een Contra-topic wordt gesloten. Ik zie dan liever beiden open of beiden gesloten. Maar nu hou ik er over op.
Er is één forummer die mij IRL kent. Ben verder hier erg gek met een aantal mensen, maar hoef niet persé ook met hen contact te hebben om het met ze naar mijn zin te hebben. Ook vanwege zwangerschap maar met name hierom zal ik waarschijnlijk niet op de HalloMeet zijn. Ik hou het graag zoals het nu is. Het zou me teveel worden aan contacten/kennissen.

Sommige contacten intensiveren even op het forum om daarna weer wat af te zakken, anderen blijven wat meer aangehaakt wegens schrijven op hetzelfde doorlopende topic.

In het algemeen laveer ik hier met plezier door het forum, en ben ik mijn autonome virtuele ik. IRL ben ik op zich niet zo verschillend, maar toch wel logischerwijs iemand anders (al was het maar omdat ik IRL meer letterlijke dimensies bezit).

Ik ben wel blij met die twee werelden naast elkaar, ik voel me daar prima bij. Ik spendeer hier erg veel tijd de laatste maanden maar hou er ook van dat dan af te sluiten en IRL door te gaan met andere mensen en beslommeringen. Het past me op deze manier.

...

En blijkbaar is dat de goden verzoeken want de vriendjes-functionaliteit werkt bij mij nog steeds niet! Dus aan de enkele zonderling die in een vlaag van verstandsverbijstering mij uitnodigt : sorry! Het ligt niet aan jou maar aan de VIVA!!!!
quote:Charlotte69 schreef op 25 september 2009 @ 10:28:

[...]

Ik weet dat dit topic voor jou een half jaar te laat komt en dat accepteer en respecteer ik. Toch mis ik je...

Lief dat je dit zegt Char.....

Ik snap écht dat je dit meent en waar je gevoel vandaan komt.
quote:Iseo schreef op 25 september 2009 @ 10:21:

Verder veel lieve mensen leren kennen hier. Mijn beste vriendinnen ken ik van het forum.Jij ben dan ook een van mensen die ik op die éne hand kan tellen Ies
quote:eleonora schreef op 25 september 2009 @ 10:37:

[...]

Lief dat je dit zegt Char.....

Ik snap écht dat je dit meent en waar je gevoel vandaan komt.Als degenen waaraan ik refereer in de openingspost het snappen, is mijn doel bereikt lieve Leo
Ik zie nu dat dit topic is gestart met een andere reden dan dat ik dacht. Prima dat jij je 'oude' vriendinnen wil laten weten dat je ze mist, maar kun je dat niet beter via mail/prive doen? Moet dat in een openbaar topic?
...
quote:benmamma schreef op 25 september 2009 @ 10:25:

Heb ik nu weeeeeeeeeeeer een rel gemist????.Dat gebeurt mij dus ook altijd, snap er niks van!!! Kan iemand mij niet waarschuwen in het vervolg? Een soort van piepsysteem? Ik wil OOK eens een keer meedoen
Dus je hebt hun mailadressen niet meer en wilt het daarom hier kwijt?
vertrouwen is een toverwoord en ik vind het jammer dat mensen het vertrouwen in mij verloren hebben door anderen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh en ontopic: ja hoor heb het meegemaakt. Een hele dierbare vriendin verloren zelfs. Ook door een forum. En inmiddels ben ik er achter dat dit op elk forum gebeurt.
Die gedachte schoot mij ook door mijn hoofd, Queenie...
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 10:18:

Charlotte, heb je mijn post gezien waarmee het topic gesloten werd? Ik wil je niet de mond snoeren en heb al helemaal geen zin in waarschuwingen of bans uitdelen. Misschien kan je beter mijn goedbedoelde advies opvolgen en het er bij laten, óf gaan mailen.

Dit geprovoceer is toch eigenlijk te kinderachtig voor woorden, vind je zelf ook niet?Wat een nare posting zeg!
quote:queenie1 schreef op 25 september 2009 @ 10:42:

Ik zie nu dat dit topic is gestart met een andere reden dan dat ik dacht. Prima dat jij je 'oude' vriendinnen wil laten weten dat je ze mist, maar kun je dat niet beter via mail/prive doen? Moet dat in een openbaar topic?Dat moet niet in een openbaar topic maar het mag wel, toch?
Pilous, voor wat het waard is vermoed ik dat het een algemene getergdheid weergeeft naar aanleiding van een eerder topic vandaag van Charlotte.
Persoonlijk vind ik het feit dat men mij niet kent en ik hen niet ken erg prettig.

Als ik forummers IRL zou kennen zou ik diegene op het forum ongewild de hand boven het hoofd houden.

(Lees: wat minder fel reageren omdat ik mijn echte vriendin niet voor het hoofd wil stoten)
Ja hoor, van mij mag je. Ik vind het wel wat, eh vreemd, zeg maar. Als jij er oprecht van baalt zou ik het liever via mail oplossen als zo waar iedereen meeleest.
...
quote:Tia Dalma schreef op 25 september 2009 @ 10:51:

Pilous, voor wat het waard is vermoed ik dat het een algemene getergdheid weergeeft naar aanleiding van een eerder topic vandaag van Charlotte.En andere ouwe koeien waar gisteren al aan getrokken werd.
Ik vind het juist zo lekker dat ik (redelijk) anoniem ben op het forum.

Tuurlijk, als iemand die mij kent mijn topics zou lezen zouden ze meteen weten wie ik ben, maar afgezien daarvan vind ik het heel fijn dat ik mijn verhaal hier anoniem kwijt kan en daardoor vaak juist de reacties krijg waar ik ook veel aan heb (naast het advies van mijn vriendinnen).
quote:Tia Dalma schreef op 25 september 2009 @ 10:51:

Pilous, voor wat het waard is vermoed ik dat het een algemene getergdheid weergeeft naar aanleiding van een eerder topic vandaag van Charlotte.Tja, niet echt Angel-like vind ik, maar goed dat gevecht ga ik niet aan. Nieuw topic, nieuwe kans, dacht ik zelf.
quote:Pilous schreef op 25 september 2009 @ 10:49:

[...]

Wat een nare posting zeg!

Ja ik ben niet aangenomen om lief voor jullie te zijn

Charlotte; zoals het nu gaat, kan je topic open blijven.

@Allen; oude koeien worden dus verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven