foto's

29-06-2008 13:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonfamilie heeft in hun huis veel foto's staan/hangen. Mijn schoonouders hebben 2 kinderen, inmiddels allebei in de 30. Als ik daar ben zie ik altijd veel foto's van hun andere kind waar dat alleen op staat of babyfoto's. Mijn vriend staat alleen op foto's van familie uitstapjes, dus altijd met vader, moeder enz enz. En dat zijn er maar heel weinig. Nooit alleen op een foto en ook geen babyfoto's van hem. Laatst zag ik dat er weer foto's van hun andere kind waren bij gekomen. Ook weer aparte foto's. Ikzelf sta nergens op een foto terwijl wij toch al 7 jaar bij elkaar zijn. Ben nu aan het miepen als ik zeg dat ik dat toch niet zo leuk vind overkomen allemaal?
Ik ben bang dat het gewoon om de relatie met je schoonouders gaat. Als die goed is, zullen er echt wel foto's komen. Ik heb zelf ook een partner gehad die gewoon niet goed viel bij mn ouders. Ik kon ook merken dat zij gewoon niet enthousiast waren als het om foto's ging. Achteraf ben ik het gaan begrijpen. Ik zou zelf ook geen foto's ophangen van iemand waar ik niet echt door een deur mee kan. Ook al is het de vriendin van mn zoon. Ik kies z'n vriendin niet uit dat doet ie zelf.
quote:datweetjewel schreef op 17 juli 2008 @ 20:16:

Ik ben bang dat het gewoon om de relatie met je schoonouders gaat. Als die goed is, zullen er echt wel foto's komen. Ik heb zelf ook een partner gehad die gewoon niet goed viel bij mn ouders. Ik kon ook merken dat zij gewoon niet enthousiast waren als het om foto's ging. Achteraf ben ik het gaan begrijpen. Ik zou zelf ook geen foto's ophangen van iemand waar ik niet echt door een deur mee kan. Ook al is het de vriendin van mn zoon. Ik kies z'n vriendin niet uit dat doet ie zelf.

Hoe jij dit beschrijft, zo zit het denk ik inderdaad in elkaar. Dat is ook het gevoel dat ik erbij heb/dat erachter zit.

Omdat ik zelf vroeger erg gepest ben en een moeder had die me liever kwijt was dan rijk, komt dit elke keer heel hard aan. Net alsof ik voor iedereen overbodig ben, niet gewenst. Als ik nou heel nadrukkelijk aanwezig was qua karakter zou ik het wel begrijpen. Maar ik heb een zachtaardig karakter, ben ook verlegen en rustig, erg op de achtergrond. Dus ik snap het niet zo. Dus het doet elke keer veel pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven