Foto’s van zijn ex
zaterdag 31 oktober 2020 om 08:06
Hi,
Ik zag net toevallig iets op mijn vriend zijn telefoon (hij liet iets zien), waar ik niet heel vrolijk van werd.
Je iphone laat tegenwoordig elke keer als je je telefoon opent een random foto zien. En ik zag dus bij hem een gezellige foto van hem en zijn ex (hij arm om haar heen bla bla).
Ik vond dit eigenlijk helemaal niet zo leuk. Maarja aan de andere kant het is random waar maak ik me druk om, het is toch logisch dat je fotos bewaard?
Ik weet het even niet, wat vinden jullie?
Zelf heb ik ook een iphone en ik zie nooit een foto van mijn ex voorbij komen op die random fotogalerij.
Groet Sammie
Ik zag net toevallig iets op mijn vriend zijn telefoon (hij liet iets zien), waar ik niet heel vrolijk van werd.
Je iphone laat tegenwoordig elke keer als je je telefoon opent een random foto zien. En ik zag dus bij hem een gezellige foto van hem en zijn ex (hij arm om haar heen bla bla).
Ik vond dit eigenlijk helemaal niet zo leuk. Maarja aan de andere kant het is random waar maak ik me druk om, het is toch logisch dat je fotos bewaard?
Ik weet het even niet, wat vinden jullie?
Zelf heb ik ook een iphone en ik zie nooit een foto van mijn ex voorbij komen op die random fotogalerij.
Groet Sammie
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:23
OT; ik hou ook niet van fotoherinneringen, zou het niet echt waarderen en heb zelf ook niks prominents in huis of op social of in mijn iPhone zitten met een ex. Uitzonderingen vind ik een foto van de vaders van mijn kinderen met kind op de kinderkamer. Van een leuk pretparkbezoek of iets anders. Dat hoort gewoon bij kindlief en ik vind dat ook fijn voor ze.
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:24
Ik heb een Iphone maar krijg geen random foto’s. Is dat bij nieuwe modellen? Ik heb een Iphone 6S.
Verder, mmh, ik zou het wel zo fijn vinden als dingen ergens op een harde schijf worden opgeslagen (zoals een fotoboek ergens in een kast), maar niet actief op de telefoon.
Ja, jaloers van mij hoor.
Verder, mmh, ik zou het wel zo fijn vinden als dingen ergens op een harde schijf worden opgeslagen (zoals een fotoboek ergens in een kast), maar niet actief op de telefoon.
Geloof niet alles wat je denkt.
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:31
ik heb een , gisteren de laatste update erop gezet en krijg ook geen random foto's.La-Gamine schreef: ↑31-10-2020 09:24Ik heb een Iphone maar krijg geen random foto’s. Is dat bij nieuwe modellen? Ik heb een Iphone 6S.
En verder zou het me echt niet boeien, behalve wanneer ik zou weten dat vriend de relatie nog niet echt heeft afgesloten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:31
Dat kun je gewoon uitzetten. Bij mij heeft het zelfs nooit aangestaan en ik heb de laatste versie van iOS.
Ontopic, zowel man als ik hebben nog foto's van onze exen. Ze horen bij ons verleden. Man heeft zelfs nog goed contact met een van zijn exen en ook ik spreek haar weleens. Ik weet waarom ze niet bij elkaar zijn en ik weet ook dat ze nooit meer bij elkaar zullen komen.
Ontopic, zowel man als ik hebben nog foto's van onze exen. Ze horen bij ons verleden. Man heeft zelfs nog goed contact met een van zijn exen en ook ik spreek haar weleens. Ik weet waarom ze niet bij elkaar zijn en ik weet ook dat ze nooit meer bij elkaar zullen komen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:44
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:46
Ik trek me er niets van aan. Hij is nu toch met jou? Je vriend komt niet uit een ei. Hij heeft nu eenmaal een verleden.
Kinderen van mijn vriend hebben ook foto’s van hun mama hier in huis.
Ze mogen/ze mag er gewoon zijn hoor, de lijstjes worden wekelijks netjes afgestoft en weer neergezet.
Het zijn maar foto’s.
Ze mogen/ze mag er gewoon zijn hoor, de lijstjes worden wekelijks netjes afgestoft en weer neergezet.
Het zijn maar foto’s.
Geen prima, prima is geen goed.
zaterdag 31 oktober 2020 om 09:53
Dit inderdaad.
Ik kijk er zelfs nog wel eens naar, inderdaad als ze langskomen in een random fotolijn. Het zijn herinneringen.
zaterdag 31 oktober 2020 om 10:01
VakantieNL15 schreef: ↑31-10-2020 09:46Ik trek me er niets van aan. Hij is nu toch met jou? Je vriend komt niet uit een ei. Hij heeft nu eenmaal een verleden.
Het zijn maar foto’s.
Tuurlijk, dat is ook normaal. Maar bij mijn ex hingen die foto's dus overal, in de woonkamer heel groot, in zijn slaapkamer ook heel groot en in de andere kamers, tot en met de wc, staarde ze je ook aan. Nog steeds toen we al meer dan een jaar een (lat)relatie hadden. Na twee jaar hing hij, na meerdere discussies hierover, een pasfotootje van mij boven zijn bureau. Maar de relatie was niet te redden. Niet alleen daardoor hoor.
zaterdag 31 oktober 2020 om 11:22
ik zou dat ook niet leuk vinden. gelukkig heeft vriend geen foto's van zijn ex op de telefoon, wel in een fotoalbum maar die zou hij echt niet onder mijn neus douwen om te bekijken. dat geldt andersom ook. wat cecilie schrijft zou ik ook vreselijk vinden, gelukkig heeft vriend een foto van mij in zijn woonkamer staan en als screensaver op zijn telefoon en tablet, ipv van zijn ex. zou ook niet goed zijn als dat wel zo was..
zaterdag 31 oktober 2020 om 14:25
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:30
Net de update gedaan, BAM vakantiefoto’s van mijn ex. Krijg meteen een tranenimpuls
Ga even uitzoeken of ik dit kan uitschakelen. Ik bepaald graag zelf wat ik wel en niet zie.
OT: kan gebeuren. Ik verwijder het ook niet, omdat het een herinnering is voor later. Dus snap dat het kut is, maar als het verder goed zit tussen jullie zou ik me niet druk maken.
En ik ken de onzekerheid, ik heb verlatingsangst dus snap je wel
Ga even uitzoeken of ik dit kan uitschakelen. Ik bepaald graag zelf wat ik wel en niet zie.
OT: kan gebeuren. Ik verwijder het ook niet, omdat het een herinnering is voor later. Dus snap dat het kut is, maar als het verder goed zit tussen jullie zou ik me niet druk maken.
ladywhy wijzigde dit bericht op 01-11-2020 14:44
Reden: Verkeerde emoticon geklikt
Reden: Verkeerde emoticon geklikt
0.81% gewijzigd
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:46
Ik heb ergens van twee exliefdes beiden één foto. Over een foto ontstond een grote hilariteit want de ex zat stijfjes op een stoel en achter zijn hoofd stond een plant en de foto was zodanig gemaakt dat het leek of die plant uit zijn hoofd groeide. Dus ja je bent altijd alleen met je herinnering; je man zal nooit zeggen wat een fijne kerel was dat! Echt een goede keus! Kan je gewoon niet verwachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:55
Ik wil ook geen kerstfoto's zien in juni! Misschien dat je bepaalde mappen kan uitsluiten. Lijkt mij wel.ladywhy schreef: ↑31-10-2020 20:30Net de update gedaan, BAM vakantiefoto’s van mijn ex. Krijg meteen een tranenimpuls![]()
En als het vuur gedoofd is komen er wolven