friends with benefiets

21-03-2011 16:19 40 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
benefiet http://nl.wikipedia.org/wiki/Benefiet is iets anders dan benefits http://en.wikipedia.org/wiki/Friends_with_benefits

Ik denk dat je gelijk hebt. Een vriendschap werkt denk ik niet als de ene meer wil dan de ander. Dat gaat je alleen maar een hoop verdriet opleveren.

Het is trouwens benefits en geen benefiets.
Tja, als je nu zoveel gedoe hebt en hij wil niet meer dan vriendschap en jij wel, zou ik zeggen: laat maar zitten en zoek nieuwe vrienden/besteed meer tijd aan vrienden die je al hebt.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Leuk, een vriend met een benefiets. Wil ik ook, zo'n fiets. Heb je er een plaatje van?

(sorry hoor, moet even)
Alles komt goed..........
Benefiets, variant op de benenwagen
maar hebben jullie het nou wel of niet gedaan???
Als de klik niet was wat jullie hadden verwacht, dan snap ik het probleem niet zo, denk ik.

Of is het alleen je ego?
Stressed is just desserts spelled backwards
:D Sorry voor de fiets :P

Nee we hebben "het" niet gedaan. Hij heeft getwijfeld of hij me zou verleiden of niet, maar wilde eerlijk zijn tegen me. Wat ik heel erg waardeer, want hij had me zo kunnen krijgen.

Toch maakt het me onzeker, omdat ik blijkbaar niet leuk genoeg ben ofzo :S

Maar bedankt voor de reacties! En ja het is ook deels m'n ego, geef ik toe haha

Voor de duidelijkheid: we hebben OOK allebei een relatie (niet met elkaar) en ik weet dat ik nu gelyncht ga worden... maar mn vriend weet hier ook van
waarom neem je je vent dan niet?
Je hebt dus een open relatie?

Dat hij je niet leuk genoeg vindt, dat wil niet zeggen dat je niet leuk genoeg bent. Zijn mening is slechts zijn mening en zegt niks over jou.
Wij hebben een soort van open relatie, seks met iemand anders hoeft niks te maken te hebben met de liefde tussen ons.

Dus ja mijn vriend wist van mijn date.
Ik snap er niks van. Hij is niet vies van je (ik lees: hij wil je best alleen voor de sex, oftewel 'with benefits', precies wat de bedoeling was toch?) Jij wil hem ook, maar je 'zegt dat het er niet in zit'.

En nu ben je jaloers en teleurgesteld?
quote:Letgo schreef op 21 maart 2011 @ 16:42:

Je hebt dus een open relatie?

Dat hij je niet leuk genoeg vindt, dat wil niet zeggen dat je niet leuk genoeg bent. Zijn mening is slechts zijn mening en zegt niks over jou.!!! Zo had ik het nog niet bekeken... dank je wel!!
Wat ik trouwens ook nog niet helemaal snap; in de OP zeg je dat het voornamelijk seksueel goed klikte, maar later schrijf je dat jullie niks gedaan hebben met elkaar, klopt dat?
Hmm... misschien wat duidelijker:

De intentie was: vriendjes zijn die seks met elkaar hebben.

De klik was niet enorm, dus (voornamelijk hij) hield de boot af.

Hij DENKT dat het er niet inzit, mijn gekrenkte trots zegt hetzelfde (al wil ik het een kans geven).

We hebben gezoend, meer niet. Omdat de klik er gewoon niet was... De sfeer was vriendschappelijk, niet geil om even kort te zeggen

Nu ben ik voornamelijk teleurgesteld ja...

Want WAAROM vond hij me helemaal geweldig en nu niet meer??
Wat was het doel van het contact toen jullie elkaar online ontmoetten?

Als ik je OP lees denk ik: seks, maar dan snap ik het allemaal niet zo.

Wat voor site was het waar je m vanaf geplukt hebt?
Ok met je laatste post snap ik het wel.
Mijn grote vraag:

Wat bedoelt hij nou? Hij weet het niet betekent: hij wil niet?

Hij is niet vies van me betekent: ik zie wel iets in je?

Hij zei: stel je komt iemand anders tegen, dat hoeft ONS niet in de weg te staan....

zucht...en dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn hahaha
Contact via internet is heel anders dan in het echte leven. Zeker als je seksueel met elkaar chat dan kan dat best spannend zijn zo lang je ook niet weet wie er precies achter dat schermpje zit en je fantasie daarbij de vrije loop kan laten. Als je elkaar dan in het echt ontmoet kan het zo zijn dat de ander niet overeenkomt met de fantasie die hij in zijn hoofd heeft gevormd.

Dat is jammer voor jou. Maar nogmaals, dat hij dat vindt, zegt niks over jou.
Misschien is ie juist wel bang dat ie je te leuk gaat vinden en is dat niet de afspraak in zijn relatie.

En sja soms kan iemand die op internet heel leuk lijkt IRL tegenvallen. En als het doel van je contact vooral sex is en je vind de ander IRL niet geil (genoeg) dan kun je er idd beter maar geen tijd in stoppen.

Ik zou mijn eigenwarde niet zo laten afhangen van de mening van een date. En idd als de verwachtingen zo verschillen moet je ook geen vrienen proberen te zijn. Gewoon een ander neukie zoeken.
OK, jullie hebben dus beiden een open relatie en daarbuiten mag je lijkt me alleen iemand voor de sex en dus niet iemand voor de liefde aanhouden. Dan is het waarschijnlijk maar goed ook dat jullie verder niets zijn begonnen, het klinkt alsof jij hem te leuk vond. Want als hij alleen een sexscharrel was, zou je je dan ook zo gekwetst voelen?
Oh en mannen hebben natuurlijk vaak een open relatie, waar zijn vriendin niets van weet.... Misschien vond ie het gewoon te eng om echt iets met je aan te knopen voor langere tijd, een incidentele zoen met verder geen gedoe eraan vast kan volgens dat soort mannen soms weer wel ......
Hard gezegd...je bent ook niet leuk genoeg!

Althans niet voor hem!

Dat kan, ik vond ook 3 miljoen mannen niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.

Maar die ene die dan ineens voorbij kwam, die dan weer wel

Maar ga zeker niet seksen met iemand waar JIJ verliefd op bent die datzelfde gevoel NIET heeft, daar komt gedonder van!

O ja, en deze:

De intentie was: vriendjes zijn die seks met elkaar hebben.

Dat gaat natuurlijk niet werken, zoiets start je niet met een intentie, zoiets ontstaat

En dan alleen als jullie stomende seks GEHAD hebben en tot de conclusie komen dat jullie verder niet verliefd zijn op elkaar

Let wel, dit werkt ook alleen als jullie beide geen vlinders hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gut zeg, je hebt gemsnd met hem. Pas IRL weet je of de klik er wel of niet is. Die is er blijkbaar niet. Je bent niet 'enorm goede vrienden', je hebt gewoon msn contact. Toen dacht je dat het klikte, helaas, die klik is er niet van zijn kant. Get over it. En gooi hem je msn lijst uit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven