friends with benefiets
maandag 21 maart 2011 om 16:22
benefiet http://nl.wikipedia.org/wiki/Benefiet is iets anders dan benefits http://en.wikipedia.org/wiki/Friends_with_benefits
maandag 21 maart 2011 om 16:24
maandag 21 maart 2011 om 16:32
Nee we hebben "het" niet gedaan. Hij heeft getwijfeld of hij me zou verleiden of niet, maar wilde eerlijk zijn tegen me. Wat ik heel erg waardeer, want hij had me zo kunnen krijgen.
Toch maakt het me onzeker, omdat ik blijkbaar niet leuk genoeg ben ofzo :S
Maar bedankt voor de reacties! En ja het is ook deels m'n ego, geef ik toe haha
Voor de duidelijkheid: we hebben OOK allebei een relatie (niet met elkaar) en ik weet dat ik nu gelyncht ga worden... maar mn vriend weet hier ook van
maandag 21 maart 2011 om 16:44
maandag 21 maart 2011 om 16:46
Hmm... misschien wat duidelijker:
De intentie was: vriendjes zijn die seks met elkaar hebben.
De klik was niet enorm, dus (voornamelijk hij) hield de boot af.
Hij DENKT dat het er niet inzit, mijn gekrenkte trots zegt hetzelfde (al wil ik het een kans geven).
We hebben gezoend, meer niet. Omdat de klik er gewoon niet was... De sfeer was vriendschappelijk, niet geil om even kort te zeggen
Nu ben ik voornamelijk teleurgesteld ja...
Want WAAROM vond hij me helemaal geweldig en nu niet meer??
De klik was niet enorm, dus (voornamelijk hij) hield de boot af.
Hij DENKT dat het er niet inzit, mijn gekrenkte trots zegt hetzelfde (al wil ik het een kans geven).
We hebben gezoend, meer niet. Omdat de klik er gewoon niet was... De sfeer was vriendschappelijk, niet geil om even kort te zeggen
Nu ben ik voornamelijk teleurgesteld ja...
Want WAAROM vond hij me helemaal geweldig en nu niet meer??
maandag 21 maart 2011 om 16:54
maandag 21 maart 2011 om 16:56
Contact via internet is heel anders dan in het echte leven. Zeker als je seksueel met elkaar chat dan kan dat best spannend zijn zo lang je ook niet weet wie er precies achter dat schermpje zit en je fantasie daarbij de vrije loop kan laten. Als je elkaar dan in het echt ontmoet kan het zo zijn dat de ander niet overeenkomt met de fantasie die hij in zijn hoofd heeft gevormd.
Dat is jammer voor jou. Maar nogmaals, dat hij dat vindt, zegt niks over jou.
Dat is jammer voor jou. Maar nogmaals, dat hij dat vindt, zegt niks over jou.
maandag 21 maart 2011 om 16:58
Misschien is ie juist wel bang dat ie je te leuk gaat vinden en is dat niet de afspraak in zijn relatie.
En sja soms kan iemand die op internet heel leuk lijkt IRL tegenvallen. En als het doel van je contact vooral sex is en je vind de ander IRL niet geil (genoeg) dan kun je er idd beter maar geen tijd in stoppen.
Ik zou mijn eigenwarde niet zo laten afhangen van de mening van een date. En idd als de verwachtingen zo verschillen moet je ook geen vrienen proberen te zijn. Gewoon een ander neukie zoeken.
En sja soms kan iemand die op internet heel leuk lijkt IRL tegenvallen. En als het doel van je contact vooral sex is en je vind de ander IRL niet geil (genoeg) dan kun je er idd beter maar geen tijd in stoppen.
Ik zou mijn eigenwarde niet zo laten afhangen van de mening van een date. En idd als de verwachtingen zo verschillen moet je ook geen vrienen proberen te zijn. Gewoon een ander neukie zoeken.
maandag 21 maart 2011 om 17:25
OK, jullie hebben dus beiden een open relatie en daarbuiten mag je lijkt me alleen iemand voor de sex en dus niet iemand voor de liefde aanhouden. Dan is het waarschijnlijk maar goed ook dat jullie verder niets zijn begonnen, het klinkt alsof jij hem te leuk vond. Want als hij alleen een sexscharrel was, zou je je dan ook zo gekwetst voelen?
maandag 21 maart 2011 om 17:26
maandag 21 maart 2011 om 17:31
Hard gezegd...je bent ook niet leuk genoeg!
Althans niet voor hem!
Dat kan, ik vond ook 3 miljoen mannen niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.
Maar die ene die dan ineens voorbij kwam, die dan weer wel
Maar ga zeker niet seksen met iemand waar JIJ verliefd op bent die datzelfde gevoel NIET heeft, daar komt gedonder van!
O ja, en deze:
Dat gaat natuurlijk niet werken, zoiets start je niet met een intentie, zoiets ontstaat
En dan alleen als jullie stomende seks GEHAD hebben en tot de conclusie komen dat jullie verder niet verliefd zijn op elkaar
Let wel, dit werkt ook alleen als jullie beide geen vlinders hebben
Althans niet voor hem!
Dat kan, ik vond ook 3 miljoen mannen niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.
Maar die ene die dan ineens voorbij kwam, die dan weer wel
Maar ga zeker niet seksen met iemand waar JIJ verliefd op bent die datzelfde gevoel NIET heeft, daar komt gedonder van!
O ja, en deze:
Dat gaat natuurlijk niet werken, zoiets start je niet met een intentie, zoiets ontstaat
En dan alleen als jullie stomende seks GEHAD hebben en tot de conclusie komen dat jullie verder niet verliefd zijn op elkaar
Let wel, dit werkt ook alleen als jullie beide geen vlinders hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 21 maart 2011 om 17:48
Gut zeg, je hebt gemsnd met hem. Pas IRL weet je of de klik er wel of niet is. Die is er blijkbaar niet. Je bent niet 'enorm goede vrienden', je hebt gewoon msn contact. Toen dacht je dat het klikte, helaas, die klik is er niet van zijn kant. Get over it. En gooi hem je msn lijst uit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson