From zero to hero

24-09-2008 18:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd lang in de put gezeten, door allerei gebeurtenisen die de afgelopen jaren zijn gebeurd. Ik heb daar door mezelf behoorlijk verwaarloosd en dat heeft wel sporen achter gelaten..

Ik zie het nu eindelijk weer zitten, en ik zou best graag een relatie willen met een leuke meid, maar ik wil wel iets toevoegen aan het leven van een leuke meid, en niet elke dag met een somber gezicht rond lopen.. Gelukkig gaat het nu heel goed

Ik heb al een aantal stappen gezet op weg naar een betere toekomst, ik ben nu bezig met een opleiding en ik ben serieus aan het sporten.. Nu moet ik alleen wat vrolijker en flotter gaan kleden, want in het verleden was ik bijna altijd in donkere tinten gekleed.

Hebben jullie nog tips betreft leuke winkels waar je leuke kleding kan kopen, en waar kan je leuke meiden ontmoeten..

Grtz x
Als je je flotter wil gaan kleden, heb ik geen tips voor je. Ook niet als je je Vlotter wil gaan kleden trouwens

Combineer het: spreek de verkoopster van die vlotte kledingwinkel aan. Hoef je maar 1 keer op stap.
HEMA
Geweldig motto Quattro, dat heb ik nu ook eigenlijk.
Hippe kleding: Zeeman

Leuke meisjes: Bananenbar in A'dam
Allereerst fijn dat je weer wat meer plezier in het leven hebt en de toekomst weer positiever tegemoet gaat.

De vragen die je stelt zijn nogal persoonsafhankelijk. Wat leuke kleding is, kan voor iedereen verschillen en heeft ook met smaak te maken. Wat voor een persoon ben jij, welke kleding vind je leuk staan bij andere mannen, in welke stijl zou je graag gekleed willen gaan?

Waar je leuke meiden tegen komt is ook al zo'n zelfde type vraag. Als je helemaal geen kroegganger bent, is het ook niet waarschijnlijk dat je het meisje van je dromen in de kroeg tegen gaat komen. Wat wel helpt, ga er op uit, doe dingen die je leuk vindt en waarbij je ook (nieuwe) mensen ontmoet of tegenkomt. Op een gegevent moment zal daar echt wel een lieve meid voor jou tussen zitten.

En tot die tijd gewoon blijven genieten van je herwonnen zelf! Het hebben van een relatie is fijn, maar kunnen genieten van het leven (ook in je eentje) is nog fijner!
Leuke kleding?????

Het gaat toch om het innerlijk???
Door leuke kleding kun je je wel beter gaan voelen, zo gek is dat toch niet.

ik denk dat jij je ook beter voelt als je 's morgens leuke kleren aan terkt, en niet je oude blauwe overall.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2008 @ 18:53:

Hippe kleding: Zeeman

Leuke meisjes: Bananenbar in A'damDe Zeeman heeft tegenwoordig hele leuke kleding, alleen zijn de prijsjes nog steeds klein!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 24 september 2008 @ 19:30:

[...]

De Zeeman heeft tegenwoordig hele leuke kleding, alleen zijn de prijsjes nog steeds klein!Ik zeg toch:Zeeman! Ik zou het echt niet weten, ik heb al tijden geen kledingwinkel vanbinnen gezien. Maar ik geloof je graag hoor. Nog commentaar op de Bananenbar?
Belachelijk hoor....altijd maar op uiterlijk gefixeerd zijn...;)
Goeie tip van digitalis trouwens, die eerste.

In een vlotte kledingwinkel de leuke/geinteresseerde verkoopster om wat advies vragen.

Zou eerst wel een beetje om je heen kijken, wat je leuk vindt qua stijl enzo en in winkels en etalages kijken of t een beetje aansluit bij jouw gewenste stijl.
Qua kleding bedoel ik helemaal niet dat ik op het uiterlijk gefixeerd ben, Ik weet ook wel leuke winkels te vinden maar

als je iets past zie ik niet 1.2.3 of het staat.. ik heb er geen oog

voor. En als je het aan de verkoopster vraagt dan staat het altijd ook al trek je een vuilniszak aan.. Ik zoek dus eigenlijk een winkel

waar je betrouwbare adviezen krijgt..
[quote]Zamirah schreef op 24 september 2008 @ 19:17:

Leuke kleding?????

Het gaat toch om het innerlijk???[/quote]

En veel centimeters, he Zam
[quote]JasonBournenl schreef op 24 september 2008 @ 20:12:

Qua kleding bedoel ik helemaal niet dat ik op het uiterlijk gefixeerd ben, Ik weet ook wel leuke winkels te vinden maar

als je iets past zie ik niet 1.2.3 of het staat.. ik heb er geen oog

voor. En als je het aan de verkoopster vraagt dan staat het altijd ook al trek je een vuilniszak aan.. Ik zoek dus eigenlijk een winkel

waar je betrouwbare adviezen krijgt..[/quote]

De Kijkshop
[quote]Digitalis schreef op 24 september 2008 @ 18:52:

Geweldig motto Quattro, dat heb ik nu ook eigenlijk.[/quote]

Mmmm, gejat van de Forbes website. Helaas niet zelf bedacht, maar wel erg op mij van toepassing vrees ik

(Ik word altijd nogal pijnlijk herinnerd aan mijn echte "ik" als ik zo'n quote/motto goed tot mij door laat dringen haha)

Quote komt van Alexander Woollcott, had nog geen zin om te googelen, maar ik gok dat hij een aan fastfood verslaafde sereimoordenaar met-torenhoog-libido was
Hoe oud ben je, wat voor soort type ben je, heb je enig idee van de stijl die je zou willen? En heb je een vriend of vriendin met goede smaak die je mee kunt sleuren voor betrouwbaar advies?

Qua relaties. Je kunt je hier als een enorme don juan gaan ontplooien in de Visvijver op Seks .

Als je goed in je vel zit, blij bent met jezelf en jezelf verzorgt moet het best lukken. Wat vind je leuk of interessant om te doen? Misschien eens kijken of daar "groepopties" voor zijn. Er zijn meerdere sites die zich bezighouden met singles bij elkaar brengen door/voor gezamenlijke interesses, wie weet kom je zo de grote liefde tegen. Of in de discotheek. Kan allemaal .
quote:quattro35 schreef op 24 september 2008 @ 20:18:

[quote]Digitalis schreef op 24 september 2008 @ 18:52:

Geweldig motto Quattro, dat heb ik nu ook eigenlijk.[/quote]

Mmmm, gejat van de Forbes website. Helaas niet zelf bedacht, maar wel erg op mij van toepassing vrees ik

(Ik word altijd nogal pijnlijk herinnerd aan mijn echte "ik" als ik zo'n quote/motto goed tot mij door laat dringen haha)

Quote komt van Alexander Woollcott, had nog geen zin om te googelen, maar ik gok dat hij een aan fastfood verslaafde sereimoordenaar met-torenhoog-libido was

Goed om te weten wie en wat je echt bent Quattro .
"Vlotte kleding".....doet mij altijd huiverend aan zo'n Melka/Tenson/Van Lier/Van Bommel dragende Opel of Ford rijdende in een klassiek interieur levende dweil denken.

Kun je niet eens naar sportieve kleding gaan zoeken? Nee, geen Nike
[quote]Feliciaatje schreef op 24 september 2008 @ 20:21:

[...]

Goed om te weten wie en wat je echt bent Quattro .[/quote]

Zelfkennis kan soms erg confronterend zijn
quote:quattro35 schreef op 24 september 2008 @ 20:22:

"Vlotte kleding".....doet mij altijd huiverend aan zo'n Melka/Tenson/Van Lier/Van Bommel dragende Opel of Ford rijdende in een klassiek interieur levende dweil denken.

Hmmm.... sexy.

Mijn libido heeft zich nu verstopt achter de koelkast. Je wordt bedankt.
Feliciaatje,

Ik ben in Engeland (London) opgegroeid betreft kleding hou ik wel van klassiek/sportief ligt er aan waar ik naar toe moet. Ik

trek geen nike's aan onder een kostuum als ik bv naar een diploma uitreiking moet..

Ik heb nog niet veel vrienden gemaakt sinds ik hier ben, meer kennisen. Ik ken eigenlijk niemand nog goed genoeg om ze mee te vragen met shoppen.
quote:JasonBournenl schreef op 24 september 2008 @ 20:38:

Ik trek geen nike's aan onder een kostuum als ik bv naar een diploma uitreiking moet..

Dat doen de meeste mensen niet hoor...
Dit topic lijkt toch erg op een soortgelijk iets ook geopend door iemand met een jason bourne achtige nick, of vergis ik me nu?

De hele toon en nu dat England/london weer.
[quote]Feliciaatje schreef op 24 september 2008 @ 20:31:

[...]

Hmmm.... sexy.

Mijn libido heeft zich nu verstopt achter de koelkast. Je wordt bedankt.[/quote]

En dan zo'n witte XXXL onderbroek onder die vlotte outfit!

En zo'n hemd, ehhh hoe noem je die, een soort t-shirt maar dan zonder mouwen met blote schouders zeg maar?

Een seniorenhemd! hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven