From zero to hero
woensdag 24 september 2008 om 18:21
Ik heb een tijd lang in de put gezeten, door allerei gebeurtenisen die de afgelopen jaren zijn gebeurd. Ik heb daar door mezelf behoorlijk verwaarloosd en dat heeft wel sporen achter gelaten..
Ik zie het nu eindelijk weer zitten, en ik zou best graag een relatie willen met een leuke meid, maar ik wil wel iets toevoegen aan het leven van een leuke meid, en niet elke dag met een somber gezicht rond lopen.. Gelukkig gaat het nu heel goed
Ik heb al een aantal stappen gezet op weg naar een betere toekomst, ik ben nu bezig met een opleiding en ik ben serieus aan het sporten.. Nu moet ik alleen wat vrolijker en flotter gaan kleden, want in het verleden was ik bijna altijd in donkere tinten gekleed.
Hebben jullie nog tips betreft leuke winkels waar je leuke kleding kan kopen, en waar kan je leuke meiden ontmoeten..
Grtz x
Ik zie het nu eindelijk weer zitten, en ik zou best graag een relatie willen met een leuke meid, maar ik wil wel iets toevoegen aan het leven van een leuke meid, en niet elke dag met een somber gezicht rond lopen.. Gelukkig gaat het nu heel goed
Ik heb al een aantal stappen gezet op weg naar een betere toekomst, ik ben nu bezig met een opleiding en ik ben serieus aan het sporten.. Nu moet ik alleen wat vrolijker en flotter gaan kleden, want in het verleden was ik bijna altijd in donkere tinten gekleed.
Hebben jullie nog tips betreft leuke winkels waar je leuke kleding kan kopen, en waar kan je leuke meiden ontmoeten..
Grtz x
woensdag 24 september 2008 om 20:50
Ik weet niet wat je budget is en ik weet veel te weinig van mannenkleding . Maar ik doe een poging. Ik ben vaker meegeweest met vrienden naar bijv WE en ZARA op de mannenafdeling. Daar heb je iig vrijwel altijd wel leuke basics en soms wat aparte dingen hangen in een wat meer klassieke stijl.
Voor sportief heb je vaak leuke, kleinere zaakjes, daarvoor moet je gewoon de centrum van een stad een beetje doorspitten. Dan heb je al snel shirts en longsleeves in wat fellere kleuren met leuke prints. Met sportief zou ik persoonlijk juist weer oppassen in de grotere ketens omdat het vaak vreselijk saai is om de een of andere reden.
Misschien is dit wel een goed onderwerp om te posten op Mode en Beauty met leeftijd en wat je ongeveer zoekt erbij. Genoeg mensen daar die er veel meer verstand van hebben dan ik .
Voor sportief heb je vaak leuke, kleinere zaakjes, daarvoor moet je gewoon de centrum van een stad een beetje doorspitten. Dan heb je al snel shirts en longsleeves in wat fellere kleuren met leuke prints. Met sportief zou ik persoonlijk juist weer oppassen in de grotere ketens omdat het vaak vreselijk saai is om de een of andere reden.
Misschien is dit wel een goed onderwerp om te posten op Mode en Beauty met leeftijd en wat je ongeveer zoekt erbij. Genoeg mensen daar die er veel meer verstand van hebben dan ik .
woensdag 24 september 2008 om 20:56
quote:quattro35 schreef op 24 september 2008 @ 20:49:
[quote]Feliciaatje schreef op 24 september 2008 @ 20:31:
[...]
Hmmm.... sexy.
Mijn libido heeft zich nu verstopt achter de koelkast. Je wordt bedankt.[/quote]
En dan zo'n witte XXXL onderbroek onder die vlotte outfit!
En zo'n hemd, ehhh hoe noem je die, een soort t-shirt maar dan zonder mouwen met blote schouders zeg maar?
Een seniorenhemd! hahaha
Ja joh, maak het nog erger. Met van die bleke, kromme kippenschoudertjes en grijzend borsthaar. Zo'n hemd.
Nog andere suggesties? Er is een barricade opgeworpen achter de koelkast.
[quote]Feliciaatje schreef op 24 september 2008 @ 20:31:
[...]
Hmmm.... sexy.
Mijn libido heeft zich nu verstopt achter de koelkast. Je wordt bedankt.[/quote]
En dan zo'n witte XXXL onderbroek onder die vlotte outfit!
En zo'n hemd, ehhh hoe noem je die, een soort t-shirt maar dan zonder mouwen met blote schouders zeg maar?
Een seniorenhemd! hahaha
Ja joh, maak het nog erger. Met van die bleke, kromme kippenschoudertjes en grijzend borsthaar. Zo'n hemd.
Nog andere suggesties? Er is een barricade opgeworpen achter de koelkast.
woensdag 24 september 2008 om 21:24
Elke keer als ik winkel... verschilt het bij welke winkel ik slaag. En bij welke winkel ze behulpzaam zijn verschilt ook per winkel en stad! Ik kan je dus geen enkele winkel aanraden!
Als vrouw zijnde kan ik superstar, mango, zara, vera moda, o'neil, forecast, men at work aanraden. Maar de ene keer is er wat leuks, en de andere keer weer niet, verschilt per seizoen wat ze ingekocht hebben. Ik snap wel dat het zoeken is, omdat het assortiment steeds breder word. Daarom moet je juist kijken naar wat je zelf aanspreekt, en wat natuurlijk lekker zit!
Ik zou zeggen... kijk voor jezelf een beetje wat je zoekt qua kleding. En plan een dagje winkelen in. Ga gewoon alle winkels af, pas alles wat je leuk lijkt, kijk goed in de spiegel, kijk of het lekker en naar je zin zit, en vraag desnoods vlot aan de verkoopster of het staat, en of ze nog tips hebben. Tips kunnen ze in overvloed hebben, soms zit er wat tussen qua tips, soms niet.
Een betere tip, neem iemand mee die van winkelen houd en het leuk vind om jou goede kledingtips te geven, een goede vriendin misschien? Of een vriend die van kleding kopen houd? Kan je er meteen een leuke bijkletsdag van maken! Al doen vrouwen dat eerder .
Kijk en zoek gewoon naar wat je leuk vind!
Succes (f)
Gizmo
Als vrouw zijnde kan ik superstar, mango, zara, vera moda, o'neil, forecast, men at work aanraden. Maar de ene keer is er wat leuks, en de andere keer weer niet, verschilt per seizoen wat ze ingekocht hebben. Ik snap wel dat het zoeken is, omdat het assortiment steeds breder word. Daarom moet je juist kijken naar wat je zelf aanspreekt, en wat natuurlijk lekker zit!
Ik zou zeggen... kijk voor jezelf een beetje wat je zoekt qua kleding. En plan een dagje winkelen in. Ga gewoon alle winkels af, pas alles wat je leuk lijkt, kijk goed in de spiegel, kijk of het lekker en naar je zin zit, en vraag desnoods vlot aan de verkoopster of het staat, en of ze nog tips hebben. Tips kunnen ze in overvloed hebben, soms zit er wat tussen qua tips, soms niet.
Een betere tip, neem iemand mee die van winkelen houd en het leuk vind om jou goede kledingtips te geven, een goede vriendin misschien? Of een vriend die van kleding kopen houd? Kan je er meteen een leuke bijkletsdag van maken! Al doen vrouwen dat eerder .
Kijk en zoek gewoon naar wat je leuk vind!
Succes (f)
Gizmo
woensdag 24 september 2008 om 22:10
Bij de postorders staan complete outfits, dat zoekt misschien makkelijker dan losse kledingstukken aan een haakje aan een rek in de winkel. Als je liever in een winkel koopt, kun je ook plaatjes verzamelen van kleding die je aanspreekt en dan zoiets zoeken in een winkel.
Of een professioneel kleur/stijladvies, maar dan ben je geloof ik wel 250 euro lichter (betaalt zichzelf terug omdat je geen miskopen doet, maar is een hoop geld in 1 keer).
Of een professioneel kleur/stijladvies, maar dan ben je geloof ik wel 250 euro lichter (betaalt zichzelf terug omdat je geen miskopen doet, maar is een hoop geld in 1 keer).
donderdag 25 september 2008 om 09:37
Als je gewoon onzeker bent over wat je staat e.d. ga dan naar een bureau voor een kleur- en stijladvies. Heb je veel meer aan dan een vast adres. Want als er nieuw personeel komt, de winkel verkast of je zelf verhuist heb je een probleem. Kun je beter zelf wat inzicht hebben gekregen. Bovendien pas ik regelmatig het concept "Mevrouw, ik zit in dat hokje, kom maar brengen" toe, en ik moet zeggen dat ik over het algemeen niet erg onder de indruk ben van de keuze van de dames.
donderdag 25 september 2008 om 23:41
Ik dacht al dat dit topic mij erg bekend voorkwam......
Nu maar eens een andere pijler geprobeerd, "Jason"?
Misschien volgende keer eens een andere nick uitkiezen?
En verzin eens een nieuw onderwerp i.p.v. alsmaar dezelfde vraag te stellen. Wees voor eens in je trieste leventje eens origineel......
JasonBourne/JasonBournenl: kledingstijl/kledingadvies...daar gaan we weer....
Nu maar eens een andere pijler geprobeerd, "Jason"?
Misschien volgende keer eens een andere nick uitkiezen?
En verzin eens een nieuw onderwerp i.p.v. alsmaar dezelfde vraag te stellen. Wees voor eens in je trieste leventje eens origineel......
JasonBourne/JasonBournenl: kledingstijl/kledingadvies...daar gaan we weer....