Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
Attraverso schreef:
02-12-2019 14:30
Was ze zo open en eerlijk dan had ze dat gesprek niet gewist.
Hoezo? Het is toch haar telefoon? Of moet je gesprekken bewaren om argwaan te voorkomen bij echtgenoten die stiekem door je telefoon snuffelen? Het moet niet gekker worden.
kindrebel schreef:
02-12-2019 14:52
Hoezo? Het is toch haar telefoon? Of moet je gesprekken bewaren om argwaan te voorkomen bij echtgenoten die stiekem door je telefoon snuffelen? Het moet niet gekker worden.
Ik vind jouw gebruik van het woord stiekem en de invulling daarvan best bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
02-12-2019 14:36
Mwah...die vrouw doet gewoon iets heel onfatsoenlijks. Sexten met de beste vriend van je man, dat overkomt je niet. Als je dan uit schuldgevoel achteraf het één en ander opbiecht dan moet je niet vreemd opkijken dat je man zich afvraagt of hij echt alle informatie heeft.
Hoe kom jij nou weer bij 'sexten'? Voor hetzelfde geld was conversatie ongeveer: "He, ik vond het heel leuk om je afgelopen zaterdag te spreken, volgens mij zaten we enorm op dezelfde golflengte, of niet?", "Ja, vond ik ook, kreeg zowaar wat kriebels, lijkt me goed als we voortaan wat afstand houden", "ok, verstandig! Zie je later!"
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
kadanz schreef:
02-12-2019 14:36
Als je dan uit schuldgevoel achteraf het één en ander opbiecht dan moet je niet vreemd opkijken dat je man zich afvraagt of hij echt alle informatie heeft.
Nee, zeker niet. Maar dat betekent niet dat het ok of normaal of verstandig is om stiekem in iemands telefoon te snuffelen.
Calypso- schreef:
02-12-2019 14:54
Ik vind jouw gebruik van het woord stiekem en de invulling daarvan best bijzonder.
Het is toch in het geniep, ongemerkt, stilletjes, in het geheim, zonder medeweten van de eigenaar van de telefoon gedaan?

In tegenstelling tot: "Eh schat, ik word een beetje nerveus van het idee dat je hebt geappt. Mag ik zien wat jullie getypt hebben?"
"Ik zou wel willen maar ik heb het gesprek gewist."
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
02-12-2019 14:30
Was ze zo open en eerlijk dan had ze dat gesprek niet gewist.
Ik wis bijna al mijn gesprekken omdat ik dat overzichtelijker vind.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
02-12-2019 14:55
Hoe kom jij nou weer bij 'sexten'? Voor hetzelfde geld was conversatie ongeveer: "He, ik vond het heel leuk om je afgelopen zaterdag te spreken, volgens mij zaten we enorm op dezelfde golflengte, of niet?", "Ja, vond ik ook, kreeg zowaar wat kriebels, lijkt me goed als we voortaan wat afstand houden", "ok, verstandig! Zie je later!"
Precies.
Life is short. Eat dessert first.
yourlocalhero schreef:
02-12-2019 14:28
Ze is eerlijk erover dus ik ga er vanuit van niet dat ze vreemdgaat.
Nog niet, maar ze vindt het wel heel spannend om dat speciale sexuele gevoel met een van z'n vrienden over de app te gaan bespreken. Wat niet is kan nog komen.
schaapwolf schreef:
02-12-2019 14:40
Het is nu buiten je om gegaan, maar je kunt het in jullie seksspel verwerken. Als je haar doggy neemt dan trek je aan haar haren en sla je op haar kont terwijl je zegt: dus jij zit geil te appen met een andere vent? ik zal je er eens van langs geven!
Ze zal weer aan die man denken en mogelijk luid kreunen van de opwinding, maar dit keer met het verschil dat jij de alpha bent die het haar geeft.
Dit kan ook ja! Maar als TO zo was dan zou ze misschien niet zulke speciale gevoelens krijgen van zoiets onschuldigs
kadanz schreef:
02-12-2019 14:33
Nou, dit mag je best nuanceren.
Hoe eerlijk ben je in wezen als je de beste vriend van je man whatsapt over de geile gevoelens die hij in je losmaakt?
En dit. Dit is trickle truth: voor je eigen gemoed een klein stukje waarheid loslaten zodat de ander denkt ach ze is tenminste eerlijk en oprecht, en dan lekker doorgaan met fout gedrag. Ik zou haar voor geen sikkepit vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Even voor de onduidelijkheid, ik heb nog geen conclusies getrokken zolang ik niet alle feiten heb. En misschien voor jullie vreemd, maar ik heb een lichte vorm van autisme dus alles wat met 'voelen' te maken heeft is voor mij best ingewikkeld. Ik sta er voor open want ik heb al wel veel geleerd hierin, je had mij vroeger eens moeten zien hahaha. Alleen deze situatie is nieuw voor mij, vandaar dat ik niet zo goed weet wat ik hiermee moet.
Ik zou in ieder geval nog even verhaal halen bij die "goeie vriend" van je. Zijn kant van het verhaal horen en vragen of ie van plan is om nog verder in je relatie te rotzooien. Of je vrouw vreemd gaat, geen idee, maar ik zou goed pissig zijn als mijn partner met een vriendin van mij zou rotzooien en dan zou zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, WA wist en het daarbij laat.
Alle reacties Link kopieren
Misschien hoopt ze dat je nu meer je best voor haar gaat doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Kans dat ze vreemd is gegaan is zeer klein. Puur vanwege het feit dat ze zo open was over de situatie.

Wel moet je dit zien als waarschuwing dat het tijd wordt om jouw vrouw weer als lover te gaan zien ipv alleen als moeder van jullie kind. Want haar lust wordt weer geprikkeld door de omgeving, aan jou de taak om aan die behoeftes van haar te werken en haar weer te versieren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze het je verteld omdat ze bang is dat je vriend je voor zal
zijn.

Ik denk niet dat ze al vreemd gaat, dan had ze het je waarschijnlijk niet verteld. (Al suggereerde hier iemand dat het ook om een rookgordijn kan gaan, dus je weet maar nooit.)

Ik zou me wel afvragen hoe dichtbij ze bij het daadwerkelijke vreemdgaan was. En is ze zelf tot inkeer gekomen of heeft je vriend het afgekapt?

Ik zou dus idd nog naar het verhaal van je vriend vragen.
jillian69 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 15:51
0.54% gewijzigd
jaw schreef:
02-12-2019 15:48
Wel moet je dit zien als waarschuwing dat het tijd wordt om jouw vrouw weer als lover te gaan zien ipv alleen als moeder van jullie kind. Want haar lust wordt weer geprikkeld door de omgeving, aan jou de taak om aan die behoeftes van haar te werken en haar weer te versieren.
Als een vrouw hier post "mijn man appte mijn beste vriendin dat 'ie laatst hard werd van haar, vertelde het eerlijk maar heeft de berichten gewist', zeg je dan 'het wordt tijd om hem weer als man te zien en aan zijn behoeftes te werken?'
Attraverso schreef:
02-12-2019 14:30
Was ze zo open en eerlijk dan had ze dat gesprek niet gewist.
Whaha.
Murrmurr schreef:
02-12-2019 15:50
Als een vrouw hier post "mijn man appte mijn beste vriendin dat 'ie laatst hard werd van haar, vertelde het eerlijk maar heeft de berichten gewist', zeg je dan 'het wordt tijd om hem weer als man te zien en aan zijn behoeftes te werken?'
Nou dat, wat een rare dingen lees ik hier toch de laatste tijd als adviezen.
Geronimo2 schreef:
02-12-2019 15:35
Ik zou in ieder geval nog even verhaal halen bij die "goeie vriend" van je. Zijn kant van het verhaal horen en vragen of ie van plan is om nog verder in je relatie te rotzooien. Of je vrouw vreemd gaat, geen idee, maar ik zou goed pissig zijn als mijn partner met een vriendin van mij zou rotzooien en dan zou zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, WA wist en het daarbij laat.
Dit zou ik ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-12-2019 15:50
Als een vrouw hier post "mijn man appte mijn beste vriendin dat 'ie laatst hard werd van haar, vertelde het eerlijk maar heeft de berichten gewist', zeg je dan 'het wordt tijd om hem weer als man te zien en aan zijn behoeftes te werken?'
Ja. misschien wat anders geformuleerd, maar ja.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
02-12-2019 15:48
Kans dat ze vreemd is gegaan is zeer klein. Puur vanwege het feit dat ze zo open was over de situatie.

Wel moet je dit zien als waarschuwing dat het tijd wordt om jouw vrouw weer als lover te gaan zien ipv alleen als moeder van jullie kind. Want haar lust wordt weer geprikkeld door de omgeving, aan jou de taak om aan die behoeftes van haar te werken en haar weer te versieren.
Als we toch op die tour gaan, vertel dan liever het alpha-mannen verhaal van hierboven, of de-buit-is-binnen-theorie, of de een-vrouw-is-altijd-op-zoek-naar-beter-hypothese. Dat is dan eerlijker dan TO voorhouden dat hij zijn vrouw zou moeten 'versieren', whatever that may be.

Niet dat ik achter deze hypotheses of theorieën sta ;)
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
02-12-2019 14:00
Ik vind het juist eerlijk van haar. Ze kan er ook niets aan doen dat ze het voelde. Ze had beter niet met die man erover kunnen appen, maar goed ze zei ook dat eerlijk. Een beetje meer vertrouwen in je vrouw! Dat je een beetje jaloers ervan word is ook ok. Praat er gewoon over.
Mee eens, dat ze het verteld is heel eerlijk van haar. Jammer van het appen en het wissen ook ervan, snap dat daar een nare nasmaak van komt. Maar ook over het appen heeft ze je ingelicht. Denk daarom niet dat ze is vreemdgegaan, al zou ik wel nog even praten over het feit van het appen en het wissen ervan. Hierin wel gaan uitkijken dat je haar niet aanvalt, maar ik zou zeker wel je angsten bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Aan haar vragen waarom ze de keuze heeft gemaakt om dat gevoel te delen met je vriend. Wilde ze dat het wederzijds was?

Aan je vriend vragen wat er gebeurt is en hem gewoon laten vertellen, dan hoor je wel of het overeenkomt. Ik zou hem vragen of je de berichten mag lezen (niet tegen je vrouw zeggen dat je dat gaan doen). Zij heeft ze gewist, maar hij heeft ze natuurlijk ook nog.

Mijn gok zou zijn dat ze na het uitspreken van het gevoel verder zijn gegaan met vleiende of geile berichten die je vriendin net te leuk vond. Maar goed, wie weet kom je er nog achter via de appjes van je vriend.
menta schreef:
02-12-2019 18:46
Aan haar vragen waarom ze de keuze heeft gemaakt om dat gevoel te delen met je vriend. Wilde ze dat het wederzijds was?

Aan je vriend vragen wat er gebeurt is en hem gewoon laten vertellen, dan hoor je wel of het overeenkomt. Ik zou hem vragen of je de berichten mag lezen (niet tegen je vrouw zeggen dat je dat gaan doen). Zij heeft ze gewist, maar hij heeft ze natuurlijk ook nog.
Dit zou ik doen! Hoewel het al niet veel goeds zegt dat je dan de waarheid van die vriend hoopt te krijgen en niet van je eigen partner. Maar misschien is hij wel eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
02-12-2019 14:22
Waarom niet? De dag dat ik mijn man van vreemdgaan verdenk,keer ik die telefoon binnenste buiten.

Ik ook. Dat gezeur altijd over privacy :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven