Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
Alle reacties Link kopieren
salinarosseno schreef:
02-12-2019 19:21
Ik ook. Dat gezeur altijd over privacy :-?
Waarom niet gewoon vragen of je mag kijken? En als je het niet gelooft weggaan? Als ik mijn vriend ga wantrouwen ga ik weg. Zonder vertrouwen is onze band er niet. Ik heb nog nooit in mijn vriend zijn tel gekeken. Als ik t m zou vragen zou ie t me zo geven. Geen probleem. Maar ik hoef toch niet alles te lezen wat hij bespreekt.
abracadabra schreef:
02-12-2019 19:59
Waarom niet gewoon vragen of je mag kijken? En als je het niet gelooft weggaan? Als ik mijn vriend ga wantrouwen ga ik weg. Zonder vertrouwen is onze band er niet. Ik heb nog nooit in mijn vriend zijn tel gekeken. Als ik t m zou vragen zou ie t me zo geven. Geen probleem. Maar ik hoef toch niet alles te lezen wat hij bespreekt.
Zomaar een reden: ze hebben een kind.
(en dat kind speelt met de telefoon ;) )

Is jouw vriend ook zo eerlijk over zijn wederzijdse lustgevoelens richting jouw beste vriendin?
kadanz schreef:
02-12-2019 14:33
Nou, dit mag je best nuanceren.
Hoe eerlijk ben je in wezen als je de beste vriend van je man whatsapt over de geile gevoelens die hij in je losmaakt?
En dat dan vervolgens ook weer wist.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het zaterdag nog. Zat in een restaurant en mijn blik kruiste die van een man. Pats! Die dingen gebeuren soms. Ik vind het wat anders als ik zijn nummer had gevraagd, met hem was gaan appen en tegen mijn vriend had gezegd: 'Maar er is verder niets hoor! Oh ja, mijn apps zijn natuurlijk wel gewist.'

Bespreek dit gewoon met je vrouw. Zeg dat je haar niet per definitie wantrouwt, maar het je toch niet lekker zit en waarom. Speculeren heeft geen zin, communiceren wel. Laat haar desnoods dit topic lezen.

Succes!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Unknown82 schreef:
02-12-2019 15:23

Even voor de onduidelijkheid, ik heb nog geen conclusies getrokken zolang ik niet alle feiten heb.


Dit verduidelijkt in ieder geval een hoop.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe zie ik een man en denk ik: die zou ik doen! Onze blikken kruisen elkaar... en bam!
Je weet dat je beide hetzelfde denkt.
Ik heb dat ook gehad, met een goede vriend van mijn man.
Ik schrok van mijn eigen gevoel en ook van zijn antwoord.
Ik heb bewust afstand genomen.
Nooit een berichtje, laat staan om erover te praten.
Ik vermijd feestjes het liefst als hij er ook is.
En soms, als hij er wel is, dan weet ik het weer. Dan is die chemie er gewoon. Kunt het niet tegen houden.
Hij probeert wel eens 1 op 1 met mij in gesprek te komen. Ik geef hem die kans niet.

Enfin.
Het gaat erom wat je er mee doet.
Het is van jou vrouw niet mooi dat ze er met hem over geappt heeft. En al helemaal niet dat ze dit gewist heeft.
Daarover kun je in gesprek gaan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Calypso- schreef:
02-12-2019 14:22
Waarom niet? De dag dat ik mijn man van vreemdgaan verdenk,keer ik die telefoon binnenste buiten.
En dan blaas jij de relatie op. Vertrouwen is namelijk fundamenteel.
Ik heb dat ook weleens gehad. Niet per se seksueel, maar wel een bepaalde aantrekkingskracht. Mijn man weet ervan en vind het vooral grappig.

Al zou ik er juist voor zorgen dat ik alle mogelijke contact met de man in kwestie uit de weg ga. Ik zie mijzelf niet zo snel vreemd gaan, maar ga ook zeker de kat niet op het spek binden.
Murrmurr schreef:
02-12-2019 15:50
Als een vrouw hier post "mijn man appte mijn beste vriendin dat 'ie laatst hard werd van haar, vertelde het eerlijk maar heeft de berichten gewist', zeg je dan 'het wordt tijd om hem weer als man te zien en aan zijn behoeftes te werken?'
Nou, waarom niet? Ik vind de gedachte dat ze mist begeerd te worden niet zo gek.
salinarosseno schreef:
02-12-2019 19:21
Ik ook. Dat gezeur altijd over privacy :-?
Leuk man, zo’n partner met control issues.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
02-12-2019 13:44
Zij heeft het je vertelt en er is niets gebeurd.
Jawel, ze zijn gaan whatsappen.
Waarom zou je zoiets in godsnaam vertellen tegen je partner? Wat heeft dat voor nut?
Alle reacties Link kopieren
Zo even een update. Ik heb deze week nachtdienst. Gisteren zag ik dat ze allebei tot 1.30 uur online waren op whatsapp. Vandaag heb ik er naar gevraagd en of ik het mocht lezen evt. Mocht natuurlijk niet en het kon ook niet want het was ook deze keer weer gewist. En net nog even gekeken, allebei weer tot op de minuut nauwkeurig online geweest. Nu zijn er een aantal mensen hier die dit als normaal beschouwen, maar bij mij gaat de alarmbel steeds harder rinkelen. Hoe kom ik nou het best tot een conclusie/bekentenis of wat dan ook?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je niet "meer" zoveel mogelijkheden dan afstandelijk doen, en wacht waar het schip strandt.

En tegelijkertijd lijkt me verstandig alvast te starten met het verwerkingsproces.

Op het moment dat diegene in kwestie geheimzinnig doet en wil de moeite niet doen om aan te tonen dat er niets aan de hand is, en keer op keer wordt haar telefoon gewist.... Wat kan je alsnog doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou straks even langs je vriend gaan en het hem op de man af vragen (wel persoonlijk, niet via de app ofzo en niet van te voren aankondigen zodat ze geen antwoord overleggen).

.
Alle reacties Link kopieren
menta schreef:
04-12-2019 06:06
Ik zou straks even langs je vriend gaan en het hem op de man af vragen (wel persoonlijk, niet via de app ofzo en niet van te voren aankondigen zodat ze geen antwoord overleggen).

.
Iemand die zoiets doet, ben ik liever kwijt dan vrienden noemen.
Op het moment dat ik aan het twijfel ben en mijn vriendin doet niet "eens" de moeite om mij gerust te stellen, dan wil ik het liefst heel hard wegrennen
Unknown82 schreef:
04-12-2019 03:11
Zo even een update. Ik heb deze week nachtdienst. Gisteren zag ik dat ze allebei tot 1.30 uur online waren op whatsapp. Vandaag heb ik er naar gevraagd en of ik het mocht lezen evt. Mocht natuurlijk niet en het kon ook niet want het was ook deze keer weer gewist. En net nog even gekeken, allebei weer tot op de minuut nauwkeurig online geweest. Nu zijn er een aantal mensen hier die dit als normaal beschouwen, maar bij mij gaat de alarmbel steeds harder rinkelen. Hoe kom ik nou het best tot een conclusie/bekentenis of wat dan ook?
Klinkt alsof ze emotioneel al een ander heeft.

Waarom pik jij dat?
Heeft jouw vrouw toevallig ook een lichte vorm van autisme, net zoals jij? Ik vind het zo bijzonder dat ze jou deze ervaring heeft opgebiecht. Het lijkt net of ze jouw aandacht wil afleiden van iets, maar er daarbij per ongeluk juist de nadruk op legt. Zoals een klein kind dat zegt dat hij echt geen vier chocolaatjes heeft gekregen van oma.
Babette2017 schreef:
02-12-2019 14:15
Gezien het feit dat ze het verteld heeft, denk ik niet dat ze is vreemdgegaan.
Precies.

En ik vind het echt creepy hoe jij haar en hem nu in de gaten houdt.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 07:34
17.50% gewijzigd
Unknown82 schreef:
04-12-2019 03:11
Zo even een update. Ik heb deze week nachtdienst. Gisteren zag ik dat ze allebei tot 1.30 uur online waren op whatsapp. Vandaag heb ik er naar gevraagd en of ik het mocht lezen evt. Mocht natuurlijk niet en het kon ook niet want het was ook deze keer weer gewist. En net nog even gekeken, allebei weer tot op de minuut nauwkeurig online geweest. Nu zijn er een aantal mensen hier die dit als normaal beschouwen, maar bij mij gaat de alarmbel steeds harder rinkelen. Hoe kom ik nou het best tot een conclusie/bekentenis of wat dan ook?
Ik vind dit echt al veel te ver gaan. Bewust gaan appen met iemand tot wie je je naar eigen zeggen erg aangetrokken voelt. Ik weet dat iedereen zijn eigen grenzen heeft, maar ik vind dit al een vorm van vreemd gaan.
Letsgetlosttonight schreef:
04-12-2019 07:18
Precies.

En ik vind het echt creepy hoe jij haar en hem nu in de gaten houdt.
Ja en nee. Kijkt hij daar bewust naar, of zag hij toevallig dat zijn vrouw online was op een bijzonder tijdstip en keek hij even of de angst die in hem zit ook blijkt te kloppen, te weten dat zijn vriend nu ook online is.

En zelfs als TO wat creepy is nu, zijn vrouw is ook niet best bezig op deze manier!
Illinois schreef:
04-12-2019 07:28
Ik vind dit echt al veel te ver gaan. Bewust gaan appen met iemand tot wie je je naar eigen zeggen erg aangetrokken voelt. Ik weet dat iedereen zijn eigen grenzen heeft, maar ik vind dit al een vorm van vreemd gaan.
Ik vind dit zelfs schadelijker dan in een zwak moment je stuk laten trekken.

En TO moet ook gewoon duidelijk zijn: zij moet direct afstand nemen van die vriend. Of einde relatie. Je gaat toch niet toekijken hoe je vrouw een connectie met een andere man gaat opbouwen die tegen de relationele afspraken ingaat?
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat vreenx of heeft vergevorderde plannen.
In ieder geval is ze emotioneel al niet meer bij jou.

En weer was alles gewist.
Flauw hoor.
Ik zou haar er op aanspreken.
Dat je voelt dat het van haar kant over is.
Dat jij je conclussie hebt getrokken. En of het nou waar is of niet. Het vertrouwen is weg en zij helpt je niet bepaalt om weer vertrouwen te krijgen.

Oja: tuurlijk kan ze je de apps laten lezen, ze kan er ook enkele specifieke tussenuit verwijderen.
Of een ander soort chatapp gebruiken.
Zoals Kik of messenger.

Ik zou alvast vanalles uitzoeken hoe je aan een woonplek komt enz. Enz.
En deze zoektocht absoluut niet geheim houden. Laat sites open staan, zoek als ze naast je zit.
Misschien komt ze tot bezinnen als ze op het randje staat om jou te verliezen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
04-12-2019 08:42
Ze gaat vreenx of heeft vergevorderde plannen.
In ieder geval is ze emotioneel al niet meer bij jou.

En weer was alles gewist.
Flauw hoor.
Ik zou haar er op aanspreken.
Dat je voelt dat het van haar kant over is.
Dat jij je conclussie hebt getrokken. En of het nou waar is of niet. Het vertrouwen is weg en zij helpt je niet bepaalt om weer vertrouwen te krijgen.

Oja: tuurlijk kan ze je de apps laten lezen, ze kan er ook enkele specifieke tussenuit verwijderen.
Of een ander soort chatapp gebruiken.
Zoals Kik of messenger.

Ik zou alvast vanalles uitzoeken hoe je aan een woonplek komt enz. Enz.
En deze zoektocht absoluut niet geheim houden. Laat sites open staan, zoek als ze naast je zit.
Misschien komt ze tot bezinnen als ze op het randje staat om jou te verliezen.
Zij wil toch met die ander verder? Mag zij ook vertrekken uit huis.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
04-12-2019 07:49
Ik vind dit zelfs schadelijker dan in een zwak moment je stuk laten trekken.

En TO moet ook gewoon duidelijk zijn: zij moet direct afstand nemen van die vriend. Of einde relatie. Je gaat toch niet toekijken hoe je vrouw een connectie met een andere man gaat opbouwen die tegen de relationele afspraken ingaat?
Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven