Gebroken hart - even mijn verhaal kwijt

23-07-2021 18:33 47 berichten
Lieve forummers,

Geen idee wat ik met dit topic wil bereiken, maar ik wil het erg graag van me afschrijven. Ik hoop dat ik bij jullie wat steun kan vinden.

Een van mijn beste vrienden ligt sinds enkele maanden in scheiding en is dus een tijdje single (geen kinderen in het spel). De scheiding kwam, maar zijn zeggen, door een gebrek aan liefde/intimiteit.

Ik heb eerder een topic geplaatst over deze man, aangezien ik merkte dat ik gevoelens voor hem begon te krijgen en twijfelde of hij ook iets voor mij voelde. Misschien ben ik te hard van stapel gelopen en ligt de fout bij mij, maar dat ter zijde.

Lang verhaal kort: ik ben gaan daten met de vriend in kwestie en we hebben echt enorm leuke weken gehad. Volgens hem waren zijn gevoelens voor mij ook intens en kon hij met mij praten zoals hij nooit met zijn ex had kunnen communiceren. Uiteindelijk zijn we een aantal keer met elkaar in bed beland en ook dit vond hij naar eigen zeggen fijn en had hij gemist in zijn huwelijk. Ik dacht écht dat we samen een toekomst hadden.

Vandaag vertelde mijn vriend, als donderslag bij heldere hemel, dat hij niet met me door wil en zijn relatie/huwelijk met zijn (ex)vrouw toch nog een kans wil geven. Hij had deze week goed met haar gepraat en besloten dat ze er beide toch weer/nog voor wilden gaan. Ik was overdonderd, maar gun hem het beste en ik respecteerde zijn keuze. Ik zei dan ook dat het oké was, uiteindelijk is dat natuurlijk niet aan mij. Vervolgens hebben we even geknuffeld en dat heeft uiteindelijk weer geleid tot een zoen- en vrijpartij. Ik weet het, heel fout, ook van mezelf.

Mijn hart doet nu zo'n pijn en ik weet niet wat ik met mezelf en deze situatie aan moet. Ik voel me bedrogen (terwijl dat in feite natuurlijk niet zo is), misschien zelfs wel gebruikt (als rebound), en ergens juist ook schuldig naar zijn (ex?)vrouw.

Wat is de liefde soms lastig..
Wat een eikel. Dikke knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid.
Dat hij zich bedenkt nadat hij jou heeft gerebound is 1 ding...
Maar dat hij het ' weer wil proberen met zijn ex' en jou nog even neemt nadat hij dat meegedeeld heeft...
Geen knip voor de ogen waard deze vent.
Next.
Vergeet niet genoeg taart te eten
Alle reacties Link kopieren
Stom, maar dat soort dingen kunnen gebeuren inderdaad.... Wie weet zijn ze straks wederom uit elkaar. Maar dan zou ik als ik jou was niet weer met hem verder willen/gaan.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
23-07-2021 18:36
Wat een eikel. Dikke knuffel voor jou!
+ 100
Iedere dag is gehaktdag
Leuk zo'n beste vriend.
Alle reacties Link kopieren
Oef! Dat doet pijn… zeker omdat je het niet aan zag komen en naar de ex gaat (en als klap op de vuurpijl nog even lekker een wipje maakt). Echt jij bent op de lange termijn echt heeeeeel veeeeeeel beter af zonder deze man. Voor nu sterkte - liefdesverdriet is rot.

P.S. Enne… geen contact meer zoeken of reageren met hem.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Volgens hem waren zijn gevoelens voor mij ook intens en kon hij met mij praten zoals hij nooit met zijn ex had kunnen communiceren.


Dit soort dingen nooit geloven hoor.

En het is eikel.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 23-07-2021 19:06
4.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat hij al echt gescheiden is geweest. Ze hebben een time out gehad en hij heeft dat aangegrepen om jou te paaien en in bed te krijgen.
Of ze zijn niet eens uit elkaar geweest en is gewoon vreemd met jou gegaan.

Hoe mooier de praatjes hoe minder je het moet geloven is mijn ervaring.

Vervelend to het is heel verdrietig maar denk dat je beter af bent zonder hem.

:hug:
Blijf in jezelf geloven !
Unicorntje schreef:
23-07-2021 18:42
Jeetje meid.
Dat hij zich bedenkt nadat hij jou heeft gerebound is 1 ding...
Maar dat hij het ' weer wil proberen met zijn ex' en jou nog even neemt nadat hij dat meegedeeld heeft...
Geen knip voor de ogen waard deze vent.
Next.
Fraaie samenvatting. Wat een Hufter move van zijn kant!!
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
23-07-2021 19:05
Volgens hem waren zijn gevoelens voor mij ook intens en kon hij met mij praten zoals hij nooit met zijn ex had kunnen communiceren.


Dit soort dingen nooit geloven hoor.

En het is eikel.
Inderdaad, dat is toch wel echt een enorm vaak gebruikte leugen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch voor de zekerheid een SOA test doen, die dipt hem in twee vrouwen om en om!
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je zeg. Maar aan de andere kant: you dodged a bullet!

Je hoeft je sowieso niet schuldig te voelen naar zijn vrouw toe, Dat is zijn verantwoordelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
In je vorige topic gaf je aan dat jullie beide de afgelopen 2 jaar geen dates hadden gehad maar hij ligt nu pas een paar maanden in scheiding?!?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Bedankt voor jullie reacties, dat doet me erg goed! Jullie hebben ook volledig gelijk. Vind het nu ZO stom van mezelf dat ik me ook vandaag weer heb laten verleiden om met hem naar bed te gaan. Maar heb/had ondanks alles nog zoveel gevoelens voor hem, ook al is hij dat totaal niet waard.

Het is maar te hopen dat zijn ex er snel achter komt wie hij daadwerkelijk is. Lijkt me niet een heel goede "nieuwe start" op deze manier.
Wel blokkeren hè die gast. Want hij komt vast nog wel eens ‘zielig’ bij je doen in de hoop op een wip.
Alle reacties Link kopieren
Heel rot To. Ik zou ook stoppen met de ‘vriendschap’ en niet meer op m reageren. Leg de lat wat hoger voordat je iemand een vriend noemt en steek je tijd en energie in mensen die je waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
En dit is een van je beste vrienden zeg je?
.
Alle reacties Link kopieren
123AnoS123 schreef:
23-07-2021 19:37
Vind het nu ZO stom van mezelf dat ik me ook vandaag weer heb laten verleiden om met hem naar bed te gaan.
:facepalm:
P80 schreef:
23-07-2021 19:48
:facepalm:
Huh?
Alle reacties Link kopieren
Wat een klootzak. Wat zijn mannen toch rare wezens. Heel veel sterkte To :hug:.
Nou je weet wel gelijk waarom je er nooit gelukkig mee geworden was. Wat een kansloos type zeg. Ik zou werkelijk geen bal geloven van alle onzin die hij nog uitkraamt.
DuchessMeganMarkle schreef:
23-07-2021 20:43
Wat een klootzak. Wat zijn mannen toch rare wezens. Heel veel sterkte To :hug:.
Want alleen mannen doen dit?
Alle reacties Link kopieren
Quinnepin schreef:
23-07-2021 19:36
In je vorige topic gaf je aan dat jullie beide de afgelopen 2 jaar geen dates hadden gehad maar hij ligt nu pas een paar maanden in scheiding?!?
Huh waar lees je in dat topic dat ze beide de afgelopen 2 jaar geen dates hebben gehad? Ik zie dat nergens staan..


Ontopic:
Wat een enorme eikel TO, over een tijdje, als het verdriet wat gezakt is, zul je blij zijn dat je van hem af bent. Sterkte 🌹
Alle reacties Link kopieren
123AnoS123 schreef:
23-07-2021 19:37
Bedankt voor jullie reacties, dat doet me erg goed! Jullie hebben ook volledig gelijk. Vind het nu ZO stom van mezelf dat ik me ook vandaag weer heb laten verleiden om met hem naar bed te gaan. Maar heb/had ondanks alles nog zoveel gevoelens voor hem, ook al is hij dat totaal niet waard.

Het is maar te hopen dat zijn ex er snel achter komt wie hij daadwerkelijk is. Lijkt me niet een heel goede "nieuwe start" op deze manier.

Wie hij daadwerkelijk is? Jij bent degene met een 'beste vriend' waarmee je eigenlijk meer wilde terwijl hij in een relatie zat. Ik hoop dat zijn vriendin er snel achter komt wie jij echt bent.

Hij heeft weining verkeerd gedaan. They were on a break.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven