Gebroken, wat nu?

03-01-2012 00:58 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zal ik beginnen, nou ik had een leuke man leren kennen, we werden vrienden doordat we samen gingen stappen in dezelfde kroeg en in dezelfde groep. we hadden een enorme aantrekkingskracht, en we werden friends with benefit..

dit is een keer gestopt doordat we ermee wilde kappen. We konden het niet laten en begonnen opnieuw. Toen we vorig weekend in de kroeg waren stond ik op de vrijdag met een aardige man te praten waarmee ik daar had afgesproken.. de (friend with benefit) kwam ook en ging bij onze groep zitten en kletsen. later die avond ging ik naar de groep en kwam ik erachter dat mijn (fwb) een raar gevoel in zijn maag had toen ik met die ander man stond te praten, ik vond dit wel lief, ik ging natuurlijk zoals elk weekend toch met mijn (fwb) naar huis..

hij zei dat hij het met mij wilde proberen, een relatie wilde aangaan, en kijken wat het zou worden, ik wilde dit omdat ik al een lange tijd een crush op hem had gekregen. die avond erop, oud en nieuw. hadden we feest bij hem thuis met vrienden, en zouden gaan stappen. wij waren met zijn 2 niet geweest, hij had geen zin. toen begon hij het uit te leggen, dat het niet gaat werken omdat het gevoel nog steeds hetzelfde was. ( hoe merk je dit nu na 1 dag ?) ik moest huilen, omdat ik als helemaal gelukkig was met het idee van ons samen..

het rare is dat ik wel bij hem ben blijven slapen,(van het huilen in slaap gevallen). de andere dag stonden we allebei weer gek genoeg lachend en plagerig op, hadden ook nog sex.. ik ben de hele dag daar gebleven, en we hebben veel lol gehad en hij had voor me gekookt.

ik merkte vandaag dat hij me ontweek, dus toen ik hem snel nog even via facebook sprak, antwoordde hij dat hij me uit zijn hoofd wilde krijgen, en deze week geen contact verder wilde, zodat hij zich op school en werk kon focussen.. maar we zien elkaar zoiezo vrijdag en zaterdag bij het uitgaan, en dit vond hij helemaal niet erg.

Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, ik voel me nu best depri, dit is de man, hij heeft mijn hart gestolen, ik ben gewoon zo gek op hem.. ik blijf aan hem denken, de hele dag, ik wil zijn lichaam tegen het mijne voelen, met mijn handen door zijn haar en hem zoenen... Hoe kom je hier overheen ? ik hoop stiekem natuurlijk dat het nog wat word, dat hij me op één of andere manier toch nog anders gaat zien..

ik voel me gewoon erg hopeloos, heeft iemand ervaring met zoiets, en wat doe je eraan?
.
.
wurst, wurst, wurst

lalalalallaaaaaaaa

Jawel enter
Hoi Nerd, fijn dat je het nog een keer herhaalt
quote:Meds schreef op 03 januari 2012 @ 01:22:

Hoi Nerd, fijn dat je het nog een keer herhaalt

En in dichtvorm.

Mooi, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Meds schreef op 03 januari 2012 @ 01:22:

Hoi Nerd, fijn dat je het nog een keer herhaalt tranenn
quote:xalliesuper schreef op 03 januari 2012 @ 01:20:

wurst, wurst, wurst

lalalalallaaaaaaaa

Jawel enter tuuk hier haakte ik ook af hahahahaa
quote:nerd_ schreef op 03 januari 2012 @ 01:20:

Dat wogwimmen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Wat is wogwimmen?

Google zegt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
een wogwim is toch een schaampruikje?
later die avond ging ik naar de groep en kwam ik erachter dat mijn (fwb) een raar gevoel in zijn maag had

Rook je wat?
.
quote:nerd_ schreef op 03 januari 2012 @ 01:48:

@Mona

Weet niet of 't nodig is, dat je je nu rot voelt.

Je weet niet hoe ' t verder gaat.

Ging te snel, of zo, of hij had nog iemand in z'n hoofd.

Heeft ' t alleen nog maar over deze week andere dingen doen.

Misschien ook alleen maar woorden.

En je zou ' m toch weer tegenkomen.

Dus niks laten merken. Dan twijfelt hij, trekt naar jou toe.

Zal ook nu nog wel net zo geprogammeerd zijn als jij.

Hapt hij niet, ga je ook gewoon met anderen om.

Misschien komt hij na nog wat dagen weer aankakken...

Of weken...

Misschien knap je vertraagd toch nog op 'm af...'t ken vriezen of 't ken dooien, dus?
Misschien knap je vertraagd toch nog op 'm af...

ga gierend me nest in
quote:nerd_ schreef op 03 januari 2012 @ 01:48:

Misschien knap je vertraagd toch nog op 'm af...Mooie zin!!
.
quote:Meds schreef op 03 januari 2012 @ 01:15:

TO, wil jij een man die het "niet erg" vindt als ie jou ziet?

Of wil je gewoon net als iedereen een kerel die de ballen uit de broek rent voor jou? Act like a princess, than you'll get the princeals er ooit een wedstrijd komt voor de viva slogan van het jaar, dan nomineer ik deze alvast
"dit is een keer gestopt doordat we ermee wilde kappen.

Maar de bijl bleek te bot?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waar het mis gaat, is dat jij deze post op de Relatie-pijler schrijft terwijl hij op de Sex-pijler thuis hoort. Dat zegt echt alles. Een FWB is een sexvriendje en geen partner. Op het moment dat je er een relatie in wilt zien, dan krijg je onherroepelijk problemen. En dat blijkt wel, wat dat is precies wat er nu gebeurt. Kap ermee voordat je nog verdrietiger wordt.
quote:huismuts schreef op dinsdag 03 januari 2012 01:05 Okee, je hebt een fwb alleen voor de sex. Jij staat te praten met een leuke man en ineens schiet het bij fwb door zijn ballen dat hij jou wel eens kan verliezen aan een ander, dat jij iemand anders leuker kan vinden dan hem. Dus wat moet hij doen? Jou binden aan hem natuurlijk. Met praatjes over een relatie aangaan enzo. Nou, dat wil je wel, je hapt toe. Fwb helemaal blij, hehe, gevaar geweken, ze blijft bij mij. Maar fwb wil natuurlijk helemaal geen relatie, hij wil sex met jou en verder geen angst dat je weggaat. Dus hij verwijdert zich weer van je. Doel bereikt!!Helemaal mee eens!!! Kappem met hem.
Mona, zo eentje heb ik er ook gehad, jarenlang. Was jaloers op andere mannen in mijn buurt, wilde toch geen relatie.

Misschien heb je nog niet helemaal scherp wat dat betekent: dat betekent dat hij wél seks met andere vrouwen mag, en dat hij daar bovendien met jou over gaat praten, omdat je zulke goede vrienden bent.

Het beste wat je nu doen kunt, is vrijdag en zaterdag in een andere stad uitgaan.
Have some pride woman, for the love of God...
Je bent iets kleins aan de zijkant.
Hij wil sex, meer niet. Hij manipuleert je.

Ik denk dat je er verstandig aan doet om ook daadwerkelijk afstand te houden van deze man. Jullie wensen en verwachtingen zijn verschillend over het FWB-gedoe. Ga leker om met leuke mannen als jij dat wilt en laat je vooral niet tegenhouden door zielige praatjes om je uiteindelijk toch weer het bed in te krijgen.
Hij wil seks en het liefst alleen seks waarbij hij je daarna direct de deur uit kan bonjouren.

Ok omdat hij nog meer regelloze seks wil kookt hij een keertje maar zodra hij merkt dat jij er meer van wil maken moet hij natuurlijk weer van je af.

Dat jaloers zijn is waarschijnlijk alleen maar omdat hij de enige wil zijn die hem erin hangt. Als jij met een andere kerel er vandoor zou gaan is hij zijn altijd beschikbare wip kwijt, dat kan natuurlijk ook weer niet de bedoeling zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven