Gebroken, wat nu?

03-01-2012 00:58 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zal ik beginnen, nou ik had een leuke man leren kennen, we werden vrienden doordat we samen gingen stappen in dezelfde kroeg en in dezelfde groep. we hadden een enorme aantrekkingskracht, en we werden friends with benefit..

dit is een keer gestopt doordat we ermee wilde kappen. We konden het niet laten en begonnen opnieuw. Toen we vorig weekend in de kroeg waren stond ik op de vrijdag met een aardige man te praten waarmee ik daar had afgesproken.. de (friend with benefit) kwam ook en ging bij onze groep zitten en kletsen. later die avond ging ik naar de groep en kwam ik erachter dat mijn (fwb) een raar gevoel in zijn maag had toen ik met die ander man stond te praten, ik vond dit wel lief, ik ging natuurlijk zoals elk weekend toch met mijn (fwb) naar huis..

hij zei dat hij het met mij wilde proberen, een relatie wilde aangaan, en kijken wat het zou worden, ik wilde dit omdat ik al een lange tijd een crush op hem had gekregen. die avond erop, oud en nieuw. hadden we feest bij hem thuis met vrienden, en zouden gaan stappen. wij waren met zijn 2 niet geweest, hij had geen zin. toen begon hij het uit te leggen, dat het niet gaat werken omdat het gevoel nog steeds hetzelfde was. ( hoe merk je dit nu na 1 dag ?) ik moest huilen, omdat ik als helemaal gelukkig was met het idee van ons samen..

het rare is dat ik wel bij hem ben blijven slapen,(van het huilen in slaap gevallen). de andere dag stonden we allebei weer gek genoeg lachend en plagerig op, hadden ook nog sex.. ik ben de hele dag daar gebleven, en we hebben veel lol gehad en hij had voor me gekookt.

ik merkte vandaag dat hij me ontweek, dus toen ik hem snel nog even via facebook sprak, antwoordde hij dat hij me uit zijn hoofd wilde krijgen, en deze week geen contact verder wilde, zodat hij zich op school en werk kon focussen.. maar we zien elkaar zoiezo vrijdag en zaterdag bij het uitgaan, en dit vond hij helemaal niet erg.

Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, ik voel me nu best depri, dit is de man, hij heeft mijn hart gestolen, ik ben gewoon zo gek op hem.. ik blijf aan hem denken, de hele dag, ik wil zijn lichaam tegen het mijne voelen, met mijn handen door zijn haar en hem zoenen... Hoe kom je hier overheen ? ik hoop stiekem natuurlijk dat het nog wat word, dat hij me op één of andere manier toch nog anders gaat zien..

ik voel me gewoon erg hopeloos, heeft iemand ervaring met zoiets, en wat doe je eraan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 03 januari 2012 @ 09:55:

Have some pride woman, for the love of God...And so it is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven