Gedoe op Facebook
zaterdag 29 september 2018 om 21:49
Iemand die de alle voornamen van mijn zusjes kent maakt onder hun naam profielen aan op Facebook. Ze stuurt mij en mijn vriend dan berichten en doet zich als mijn zusjes voor.
Daders zijn 31 en 24 jaar en heten Joshua en Kimberley.
Het zijn mijn ex of een dame die tussen ons toentertijd zat te stoken en daarna toen ik het uitmaakte omdat mijn vriend vreemd ging het kort met mijn ex had.
Als we die accounts berichten sturen noem ik in berichten terug hun naam en dat ik mijn ex zijn moeder ga bellen en ga laten zien wat hij stuurt.
Ook mijn vader krijgt berichten van die account en heeft al “kimberley je bent een werkloze uitkeringstrekker tegen wie ik aangifte ga doen” gestuurd.
Als ik of mijn zus stuur dat we weten dat hij op de Kasteellaan woont zegt hij daar woon ik niet. Joshua woont daar wel.
Het gaat maar door. Mijn ene zus belt ook regelmatig via Facebook naar hem maar ze nemen niet op.
Ze chatten wel en zeggen steeds dat ze mijn ex en dat meisje niet zijn.
En we hebben al met mijn ex en zijn moeder gebeld maar zij ontkennen alles.
Als mijn zus en ik mijn ex op Facebook op die accounts confronteren met wat hij heeft gedaan en dat hij alsjeblieft nu nuchter moet worden stuurt hij “poep” of “ik moet poepen”.
Of hij gaat allemaal dingen noemen die hij over me weet (die ik hier niet kan posten ivm herkenbaarheid)
Er was ook een instagramaccount onder mijn naam met foto’s van dingen die mijn ouders en zussen op internet zetten
Joshua was erbij toen ik voor het eerst mijn zus en haar dochter bezocht. En toevallig staat op een nepaccount al haar voornamen en foto's van haar geboorte.
Tsja. Wat nu?
Daders zijn 31 en 24 jaar en heten Joshua en Kimberley.
Het zijn mijn ex of een dame die tussen ons toentertijd zat te stoken en daarna toen ik het uitmaakte omdat mijn vriend vreemd ging het kort met mijn ex had.
Als we die accounts berichten sturen noem ik in berichten terug hun naam en dat ik mijn ex zijn moeder ga bellen en ga laten zien wat hij stuurt.
Ook mijn vader krijgt berichten van die account en heeft al “kimberley je bent een werkloze uitkeringstrekker tegen wie ik aangifte ga doen” gestuurd.
Als ik of mijn zus stuur dat we weten dat hij op de Kasteellaan woont zegt hij daar woon ik niet. Joshua woont daar wel.
Het gaat maar door. Mijn ene zus belt ook regelmatig via Facebook naar hem maar ze nemen niet op.
Ze chatten wel en zeggen steeds dat ze mijn ex en dat meisje niet zijn.
En we hebben al met mijn ex en zijn moeder gebeld maar zij ontkennen alles.
Als mijn zus en ik mijn ex op Facebook op die accounts confronteren met wat hij heeft gedaan en dat hij alsjeblieft nu nuchter moet worden stuurt hij “poep” of “ik moet poepen”.
Of hij gaat allemaal dingen noemen die hij over me weet (die ik hier niet kan posten ivm herkenbaarheid)
Er was ook een instagramaccount onder mijn naam met foto’s van dingen die mijn ouders en zussen op internet zetten
Joshua was erbij toen ik voor het eerst mijn zus en haar dochter bezocht. En toevallig staat op een nepaccount al haar voornamen en foto's van haar geboorte.
Tsja. Wat nu?
anoniem_359020 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 16:05
17.54% gewijzigd
zaterdag 29 september 2018 om 21:58
En voor wat ga je aangifte doen dan?boebezoebe schreef: ↑29-09-2018 21:57Zeggen dat je alle correspondentie bewaart en er mee naar de politie gaat om te kijken wat die er aan kunnen doen.
zaterdag 29 september 2018 om 21:59
zaterdag 29 september 2018 om 22:00
zaterdag 29 september 2018 om 22:04
Kunnen ze je hier ook niet verder helpen: https://meld.nl/melding/cybercrime/cyberstalking/
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 29 september 2018 om 22:08
Ik kan hem of haar wel negeren
Maar mijn ouders en die zus gaan wel steeds vragen naar d enaam van die persoon
En confroteren dat we zijn moeder bellen
Ik heb al eens gezegd negeer en block maar zij luisteren niet
Mijn moeder zet ook iedere keer op fb heel groot dat er weer een nepaccount actief is en ze mensen waarschuwt
Mijn moeder zet ook iedere keer op fb heel groot dat er weer een nepaccount actief is en ze mensen waarschuwt
zaterdag 29 september 2018 om 22:10
Dat is toch hun eigen keuze en hun eigen verantwoordelijkheid?Klaaglinn schreef: ↑29-09-2018 22:08Ik kan hem of haar wel negeren
zaterdag 29 september 2018 om 22:13
Inderdaad. Als je ex je op stang wil jagen heeft hij nu zijn zin omdat je je druk maakt om wat je ouders doen. Lastig hoor, ik zou er enorm giftig van worden en ook vanalles proberen te doen, maar misschien is negeren het beste inderdaad.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 29 september 2018 om 22:20
Wil je eerst lezen wat er staat voordat je reageert want er klopt veel niet wat jij zegtboebezoebe schreef: ↑29-09-2018 22:13Inderdaad. Als je ex je op stang wil jagen heeft hij nu zijn zin omdat je je druk maakt om wat je ouders doen. Lastig hoor, ik zou er enorm giftig van worden en ook vanalles proberen te doen, maar misschien is negeren het beste inderdaad.
zaterdag 29 september 2018 om 22:24
Eh...jij hebt het er toch over dat je vermoedt dat je ex met zijn vriendin hierachter zit? Nou ja, misschien anders de dingen duidelijker omschrijven, want dat is wat ik er uit haal.
zaterdag 29 september 2018 om 22:26
Het is niet zijn vriendin al heel lang niet maar ze negeert ons wel in de jumboboebezoebe schreef: ↑29-09-2018 22:24Eh...jij hebt het er toch over dat je vermoedt dat je ex met zijn vriendin hierachter zit? Nou ja, misschien anders de dingen duidelijker omschrijven, want dat is wat ik er uit haal.
Toen we de stuurde “stop aub naam vriendin” kreeg ik als tekst dat dat meisje een hoer is
zaterdag 29 september 2018 om 22:37
Ik vind het allemaal maar apart. Mijns inziens kun je mensen die anderen uitschelden voor hoer maar het best links laten liggen. En van dat negeren in de Jumbo zou ik niet wakker liggen trouwens. zo te horen ben je zo'n contact beter kwijt dan rijk.