Gedumpt!

28-07-2008 10:47 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vorige week heeft mijn vriend me na bijna 2 jaar via MSN gedumpt.

Heel pijnlijk, en ook verschrikkelijk!

Sinds dien voel ik me natuurlijk vreselijk. Heeft iemand tips om hier zo snel mogelijk overheen te komen?

Hij is mijn verdriet niet waard...

Thanks!
Bambi07... er staat een topic genaamd 'hoe zet je iemand uit je hoofd' met tientallen pagina's aan reacties in de "hotlist" van de pijler relaties.

Hopelijk heb je hier een hoop aan.
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:27:

vrouwen hebben toch gelijk weer een nieuwe relatie?

Ook al is het een huwelijk van 20 jaar... althans zo gebeurd dat in mijn omgeving vaak.

Maak een datingprofiel aan... kijk na een weekje hoeveel berichtjes er staan en kies een aantal ertussen uit.

Mwah na een week weer een nieuwe relatie vind ik ook weer wat overdreven maar ik zie om mij heen idd ook meer mensen zowel mannen als vrouwen die binnen enkele maanden de volgende grote liefde van hun leven alweer hebben gevonden.

Om eerlijk te zijn zie ik die meer dan mensen die een jaar of nog langer single zijn..
sterkte meissie, een relatie vcerbroken GEEFT altijd al veel verdriet maar per msn vind ik helemaal het toppunt van lafheid!

Vind de posting waarin je schrijft dat je niet nogmaals een relatie met hem wil aangaan omdat je na dit verdriet alleen maar op je tenen zal gaan lopen ijzersterk!!!

Getuigd van eigenwaarde.

En wat je moet doen om zo snel mogelijk dit gevoel krijt te raken..

Tsja klinkt lullig maar gewoon erdoor heen gaan

Huilen, slapeloze nachten, missen maar echt......het gaat over!

En RJ, wat is dat voor een naar mannetje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom ben ik nu weer naar?
RJ = Antonio?

(please correct me if I'm wrong!)
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:55:

Bambi07... er staat een topic genaamd 'hoe zet je iemand uit je hoofd' met tientallen pagina's aan reacties in de "hotlist" van de pijler relaties.

Hopelijk heb je hier een hoop aan.In mijn ogen een betere 'tip' dan al die girlpower reacties
B07,mss het idee van "er zo snel mogelijk overheen komen" loslaten.een gebroken hart is een (psychische) wond en heeft tijd nodig om te helen.Gun jezelf die tijd gewoon,ook al duurt het een jaar (of langer).En nee,hij is mss je verdriet niet waard,maar rouwen doe je m.i. voor jezelf.Sterkte...weet hoe het voelt.

Btw ,vond RJ z'n advies ook niet slecht hoor
Hey Lord,don't ask me questions
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:36:

Je mag het kortzichtig vinden.

Ik hoor alleen vaak van vrouwen: 'maar ik weet helemaal niet wat het is om alleen te zijn'.

.Toegegeven, ken ook behoorlijk wat van die vrouwen.......het schijnt echter zo te zijn dat mannen nóg sneller weer aan de (volgende) vrouw gaan......... ..........
ik hoop voor je dat je lekker wat vriendinnen hebt om leuke dingen mee te doen zodat je wat afleiding hebt.

Ik wens je veel sterkte !
Bambie, goed van je om voor jezelf te kiezen en niet opnieuw met hem te beginnen. (vind ik echt heel sterk van je).

Ik ben sinds 8 maanden weer vrijgezel.

Probeer je leventje weer op te pakken, geef jezelf even de tijd om te treuren, maar niet te lang, ga lekker naar buiten, wandelen/fietsen/naar het strand, plan leuke dingen met vriendinnn in. Het blijft in het begin even moeilijk, maar op een gegeven moment zal je merken dat je weer kan genieten door leuke dingen te doen. En in het begin zal het ook even afleiding gevenom niet constant maar aan ex te denken.

Sterkte en een knuffel.
Iemand die het via msn uitmaakt, mis je niet veel aan. Daar had je nooit op een normale manier mee kunnen communiceren binnen de relatie. Communicatie is het lastigst binnen een relatie en dan moet je maar denken dat ie je veel ellende heeft bespaard om zelf op te rotten.
sorry mischien kort door de bocht!
Sterkte, meid!

Vind het trouwens heel super krachtig van je dat je zegt dat je niet opnieuw een relatie met hem wil aangaan!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Dank je voor jullie lieve reacties!
Dumpen via msn... wat een LOSER! Hoop dat je hem verwijdert hebt van je msn en dat je ook alle andere contactmanieren blokt. Lekker makkelijk zo zeg... kan hij mooi de confrontatie mijden...

Ik hou zelf al heel snel van iemand, vrienden, dieren. Als ik al 2 jaar met iemand samen zou zijn maar niets moest weten van "houden van" tja, dan zou ik toch vraagtekens bij mezelf zetten. Andersom zou ik niets willen weten van iemand die het blijkbaar moeilijk vind om van iemand anders te kunnen houden. Dan zou ik zeggen, hoe kan hij nou NIET van MIJ houden! cause there;s a lot to love! Dus bij deze voor jou: Hoe kan hij nou niet van jou houden, his loss meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven