Gedumpt!

28-07-2008 10:47 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vorige week heeft mijn vriend me na bijna 2 jaar via MSN gedumpt.

Heel pijnlijk, en ook verschrikkelijk!

Sinds dien voel ik me natuurlijk vreselijk. Heeft iemand tips om hier zo snel mogelijk overheen te komen?

Hij is mijn verdriet niet waard...

Thanks!
Sterkte meid!

Maar dumpen via MSN? Na twee jaar? Pfff....
Ik lees mijn eigen posting en die klopt niet helemaal, ik bedoelde te zeggen dat dumpen via MSN sowieso iets voor losers vindt, ookal is het na een week ofzo..

Sterkte meid, hoop dat je je snel beter voelt.
Hij is zeker je verdriet niet waard!

Via MSN?!
Tja.. schijnbaar heeft ie niet de ballen om het op een wel resepctvolle manier te doen..

Erg jammer, want het doet zo alleen nog maar meer pijn!
Heeel veel sterkte meis

Belachelijk via msn, maar zoals je zelf al zegt hij is je niet waard.

Heeft hij wel de reden genoemd of was hij daar ook te laf voor?
Echt triest idd om het via MSN uit te maken. Hoe oud zijn jullie? Hadden jullie echt een serieuze relatie?

Kop op meid, zoals al eerder gezegd in een andere posting, hij is je verdriet niet waard!
Via msn?

Respect idd respect, dat moet deze jongen nog leren.

Even tussendoor en ook nav de manier waarop het gegaan is: hou oud zijn jullie? (zijn manier klinkt nogal kinderachtig zegmaar)
beetje crosspost hierboven
Hoi Bambie,

Wat verschrikkelijk zeg!! En via MSN.... dan is het pas echt een eikel. Sorry dat ik het zo zeg.

En tja, de beste manier om er het snelste overheen te komen die is er niet. Ik wou zelf ook dat die er was maar helaas. Wat mij helpt is om op dit forum te schrijven en er heel veel met vriendinnen erover praten en toch leuke dingen te gaan doen.

Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Jemmie
Oh, nog wat vraagjes: heb je daarna nog contact met hem gehad? En woonden jullie samen of dat niet?
quote:Women2333 schreef op 28 juli 2008 @ 10:53:

Heeel veel sterkte meis

Belachelijk via msn, maar zoals je zelf al zegt hij is je niet waard.

Heeft hij wel de reden genoemd of was hij daar ook te laf voor?

Zijn reden was dat hij niet meer hetzelfde voor me voelde als vroeger, maar volgens mij gaat de verliefdheid na 2 jaar over in houden van..

Maar daar moest hij niks van weten!
quote:telefooncentrale schreef op 28 juli 2008 @ 10:53:

Echt triest idd om het via MSN uit te maken. Hoe oud zijn jullie? Hadden jullie echt een serieuze relatie?

Kop op meid, zoals al eerder gezegd in een andere posting, hij is je verdriet niet waard!

Wij zijn begin 20, en ja we hadden een serieuze relatie.

Zelfs samen-woon plannen..
quote:Jemmie schreef op 28 juli 2008 @ 10:56:

Oh, nog wat vraagjes: heb je daarna nog contact met hem gehad? En woonden jullie samen of dat niet?

Hij smst af en toe om te vragen hoe het met me gaat. En afgelopen weekend belde hij, hij dacht dat hij misschien wel de verkeerde beslissing had gemaakt.

Dat vind ik helemaal erg. Dus ik heb gezegd dat het voor mij niet meer hoeft. Na het verdriet waar ik nu al een week mee worstel ga ik niet opnieuw een relatie met hem aan.

Zijn reden was, verminderd gevoel, als ik opnieuw een relatie met hem krijg ga ik me elke keer afvragen, doe ik het wel goed, ben ik wel leuk genoeg, is zijn gevoel nog steeds goed..

Dat wil ik niet, daar wordt ik alleen maar onzeker van!
Peas on earth!
vrouwen hebben toch gelijk weer een nieuwe relatie?

Ook al is het een huwelijk van 20 jaar... althans zo gebeurd dat in mijn omgeving vaak.

Maak een datingprofiel aan... kijk na een weekje hoeveel berichtjes er staan en kies een aantal ertussen uit.
Wat een lul!

(RJ hierboven trouwens ook)
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:27:

vrouwen hebben toch gelijk weer een nieuwe relatie?

Ook al is het een huwelijk van 20 jaar... althans zo gebeurd dat in mijn omgeving vaak.

Maak een datingprofiel aan... kijk na een weekje hoeveel berichtjes er staan en kies een aantal ertussen uit.

Beetje kortzichtig dit..

Ik weet niet wat voor mensen jij in je vriendenkring hebt, maar ik heb ze zeker niet die het op deze manier doen.

Heb je nooit gehoord van rouwen om een verbroken relatie???
Bambi, klote voor je meid. Wil je nog graag met hem praten om het goed af te kunnen sluiten?

Denk dat we eens een prijsvraag moeten uitschrijven, wie is toch die RJ?
Je mag het kortzichtig vinden.

Ik hoor alleen vaak van vrouwen: 'maar ik weet helemaal niet wat het is om alleen te zijn'.

Volgende week hebben ze weer een nieuwe 'vriend' uit de angst om alleen te zijn ofzo.

Rouw komt echter niet meer mijn woordenboek voor.
quote:Aruba schreef op 28 juli 2008 @ 11:33:

Bambi, klote voor je meid. Wil je nog graag met hem praten om het goed af te kunnen sluiten?

Denk dat we eens een prijsvraag moeten uitschrijven, wie is toch die RJ?

IK spreek hem liever niet.

Wil liever zo snel mogelijk over hem heen zijn, en hem spreken helpt daar niet bij, dat heb ik na zijn telefoontje wel gemerkt!!
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:36:

Je mag het kortzichtig vinden.

Ik hoor alleen vaak van vrouwen: 'maar ik weet helemaal niet wat het is om alleen te zijn'.

Volgende week hebben ze weer een nieuwe 'vriend' uit de angst om alleen te zijn ofzo.

Rouw komt echter niet meer mijn woordenboek voor.

Er bestaat nog meer dan het 'prototype' vrouw wat jij kennelijk kent, of komt dat ook niet in jou woordenboek voor?

Je klinkt een beetje bitter en cynisch, zelf last van een verbroken relatie???
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 11:36:

Rouw komt echter niet meer mijn woordenboek voor.Hou dan eens op met je ge RAWrrr
Sterkte meid!

(en laat RJ maar met rust, die blaat overal maar wat )
...
Wat 'n lul.

De vrouwen die Raptor blijkbaar kent, ken ik ook wel 'n paar. Maar als je als man al weet dat 't zo'n type is, kun je haar beter aan je voorbij laten gaan. Ze zijn niet veeleisend en als ze maar aandacht krijgen is het goed. Zou voor mij dus geen basis voor 'n relatie zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven