Gedumpt
zondag 22 maart 2020 om 23:34
Hallo allemaal,
Dit topic is puur even om van me af te schrijven en misschien dat iemand me een logische verklaring geven waarom ik me zo voel.
Sinds een aantal weken (2 of 3 maanden denk ik) was ik aan daten met een man. We zagen elkaar zeker 1 keer in de week, waarbij we eigenlijk altijd wel bij elkaar bleven slapen. We gingen altijd wel iets leuks doen, soms een avondje bankhangen.
Nu was dit onwijs gezellig, maar ik voelde zelf steeds wel een beetje twijfels of er wel een vaste relatie in zat. De echte kriebels lieten even op zich wachten, maar die kwamen toch wel steeds meer.
Nu heeft hij me vanavond opgebeld en gezegd dat hij het erg gezellig vond maar het idee had dat er niet meer in zat dan dit.
En nu ben ik eigenlijk gewoon echt heel erg verdrietig. En dat snap ik niet helemaal van mezelf, want dezelfde twijfels had ik ook. Ook heb ik al eens overwogen om dit aan te geven, maar ik wilde het toch graag meer tijd geven.
Nu heeft hij dit uitgesproken en ineens ben ik er kapot van. Dit gaat toch nergens over, omdat ik ook wel het gevoel had dat we niet helemaal pasten?
Ik had gewoon graag meer tijd gehad om dit uit te zoeken denk ik.
Ben ik nu verdrietig omdat ik toch wel meer ‘verliefd’ was dan ik dacht? Of gewoon puur om het feit dat hij mij heeft gedumpt, terwijl ik waarschijnlijk dezelfde keuze had gemaakt over een tijdje?
Geen idee of jullie hier iets mee kunnen, maar dit even van me afschrijven lucht nu al op.
Ik word in ieder geval onwijs moe van mezelf op dit moment!
Dit topic is puur even om van me af te schrijven en misschien dat iemand me een logische verklaring geven waarom ik me zo voel.
Sinds een aantal weken (2 of 3 maanden denk ik) was ik aan daten met een man. We zagen elkaar zeker 1 keer in de week, waarbij we eigenlijk altijd wel bij elkaar bleven slapen. We gingen altijd wel iets leuks doen, soms een avondje bankhangen.
Nu was dit onwijs gezellig, maar ik voelde zelf steeds wel een beetje twijfels of er wel een vaste relatie in zat. De echte kriebels lieten even op zich wachten, maar die kwamen toch wel steeds meer.
Nu heeft hij me vanavond opgebeld en gezegd dat hij het erg gezellig vond maar het idee had dat er niet meer in zat dan dit.
En nu ben ik eigenlijk gewoon echt heel erg verdrietig. En dat snap ik niet helemaal van mezelf, want dezelfde twijfels had ik ook. Ook heb ik al eens overwogen om dit aan te geven, maar ik wilde het toch graag meer tijd geven.
Nu heeft hij dit uitgesproken en ineens ben ik er kapot van. Dit gaat toch nergens over, omdat ik ook wel het gevoel had dat we niet helemaal pasten?
Ik had gewoon graag meer tijd gehad om dit uit te zoeken denk ik.
Ben ik nu verdrietig omdat ik toch wel meer ‘verliefd’ was dan ik dacht? Of gewoon puur om het feit dat hij mij heeft gedumpt, terwijl ik waarschijnlijk dezelfde keuze had gemaakt over een tijdje?
Geen idee of jullie hier iets mee kunnen, maar dit even van me afschrijven lucht nu al op.
Ik word in ieder geval onwijs moe van mezelf op dit moment!
zondag 22 maart 2020 om 23:39
Het doet pijn aan je ego. Het is natuurlijk altijd fijner om zelf de keus te kunnen maken. Dat iemand je niet leuk genoeg vindt voor een relatie is best pijnlijk.
Het kan ook zijn dat je toch verliefde was dan je dacht.
En als laatste kan het corona virus ook nog meespelen. In deze onzekere tijden geeft alles waar je houvast aan kan verlenen een zekerder en veiliger gevoel.
Het kan ook zijn dat je toch verliefde was dan je dacht.
En als laatste kan het corona virus ook nog meespelen. In deze onzekere tijden geeft alles waar je houvast aan kan verlenen een zekerder en veiliger gevoel.
zondag 22 maart 2020 om 23:42
Wie het uitmaakt maakt niet zo veel uit. Misschien had je gewoon gehoopt verliefd te worden, ook al zag je zelf ook wel dat dat er niet in zat. Elke nieuwe liefde is toch weer hoop op iets moois, anders begin je er niet aan. Als dat dan niet zo loopt is dat toch jammer. Dat staat los van de de persoon.
zondag 22 maart 2020 om 23:47
Grote kans dat het inderdaad vooral een gekwetst ego is.
Wat sugarmiss zegt over dat iemand zegt dat je niet leuk genoeg bent voor een relatie, dat voelt inderdaad ook wel even als een klap in je gezicht. Met als gevolg alle onzekerheden of je dan überhaupt wel leuk genoeg bent voor iemand.
En inderdaad, ik had absoluut gehoopt echt heel verliefd te worden. Deze man past eigenlijk precies in mijn ‘plaatje’, daarom snap ik ook niet helemaal waarom ik niet helemaal hoteldebotel was vanaf het begin.
Ik had het in ieder geval nog echt meer tijd willen geven.
Wat sugarmiss zegt over dat iemand zegt dat je niet leuk genoeg bent voor een relatie, dat voelt inderdaad ook wel even als een klap in je gezicht. Met als gevolg alle onzekerheden of je dan überhaupt wel leuk genoeg bent voor iemand.
En inderdaad, ik had absoluut gehoopt echt heel verliefd te worden. Deze man past eigenlijk precies in mijn ‘plaatje’, daarom snap ik ook niet helemaal waarom ik niet helemaal hoteldebotel was vanaf het begin.
zondag 22 maart 2020 om 23:48
Misschien dat ook wel.
De laatste keer heb ik alleen een nachtje bij hem geslapen, ben ‘s avonds pas laat gekomen en ‘s ochtends weer erg vroeg naar huis gegaan omdat ik ging sporten met een vriendin.
zondag 22 maart 2020 om 23:54
Misschien is dat wel wat je raakt, je had de hoop misschien nog wel dat die gevoelens toch zouden komen juist omdat hij in je plaatje past? Maar gevoelens zijn niet te sturen en je had al twijfels. Nu heeft hij de keuze al voor jullie gemaakt. Balen, rot... maar ik zou in je achterhoofd houden dat je vast niet voor niets al twijfels had.petrichor_ schreef: ↑22-03-2020 23:47Grote kans dat het inderdaad vooral een gekwetst ego is.
maandag 23 maart 2020 om 22:42
Wauw, dit zou mijn verhaal kunnen zijn. Precies hetzelfde meegemaakt. Ik heb er uiteindelijk nog best een tijd mee gezeten. “Liefdesverdriet gehad”.
Na een tijd spraken we toch weer af. En toen realiseerde ik mij dat ik mij al die tijd voor de gek heb gehouden. Ik was niet verliefd op hem. Ik wilde gewoon niet alleen zijn... Ik realiseerde mij toen pas dat ik het veel mooier had gemaakt dan het daadwerkelijk was. En oké, het was niet leuk om afgewezen te worden.
Op papier was hij perfect voor mij. In het echt eigenlijk totaal niet... Leerles geweest, op naar de volgende
Na een tijd spraken we toch weer af. En toen realiseerde ik mij dat ik mij al die tijd voor de gek heb gehouden. Ik was niet verliefd op hem. Ik wilde gewoon niet alleen zijn... Ik realiseerde mij toen pas dat ik het veel mooier had gemaakt dan het daadwerkelijk was. En oké, het was niet leuk om afgewezen te worden.
Op papier was hij perfect voor mij. In het echt eigenlijk totaal niet... Leerles geweest, op naar de volgende
maandag 23 maart 2020 om 23:20
Ook zeker herkenbaar hoor! Had ook 2/3 maanden met iemand gedate en ergens had ik ook m’n twijfels.. Maar toen hij uiteindelijk het eindige met de woorden ‘je bent leuk, maar niet verliefd’ deed dat toch wel zeer! Ook even last van gehad, maar wat 2020-12 hierboven ook zegt, het was waarschijnlijk meer een beeld wat ik in mijn hoofd had geschetst van ‘ons’ samen. En wellicht ook een ego dingetje ja..