Geen cadeautje gehad voor m'n verjaardag

11-05-2010 11:52 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, vind het enerzijds best kinderachtig van mezelf dat ik dit nu op het forum ga plaatsen, maar kan het gevoel niet van me afschuiven. Mijn ex en ik zijn weer samen en hebben besloten om het verleden achter ons te laten en opnieuw te beginnen. We liepen alweer een tijdje met elkaar te klooien, maar sinds vorige week is het hoge woord eruit en zijn we weer een stelletje. Nu was ik jarig gister, maar ik heb geen cadeautje van hem gehad. En hier voel ik me eigelijk best klote over! Hij heeft wel 's ochtends een lief smsje gestuurd en 's avonds ben ik bij hem geweest. Toen zijn we lekker in bad geweest samen met een glaasje rosé die hij koud had gezet. En heerlijke sex daarna. Maar toch! En echt waar, ik schaam me er bijna voor dat dit een issue voor me is, maar is het dan zoveel gevraagd om iets meer moeite voor me te doen? Ik bedoel, je kan toch ook gewoon een lief kaartje ofzo sturen? Ik snap het niet helemaal. Wat vinden jullie hiervan? Vind het ook weer zo wat om dit met hem te bespreken, wil niet overkomen als een verwend kreng!
groepsknuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm..dan snap ik alleen niet waarom je in je OP hebt gezet dat jullie een glaasje rose hebben gedronken wat hij koud had gezet...

Maar goed, ben blij voor je dat het is uitgesproken en wens jullie veel geluk!
[quote]Robin1973 schreef op 11 mei 2010 @ 13:53:

[...]

Ik schat haar in als iemand voor de romantische actie. Maar ze heeft ook al een paar keer laten vallen dat ze van die kurken pannenonderzetters wil hebben. Dat heeft me aan het twijfelen gebracht...;-)[/quote]

Dat kan ik me voostellen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
wie ben ik: wellciht heeft ze zich gewoon vergist, moest rosebier zijn en geen rose. Ga nou niet weer beginnen he
quote:Wiebenik81 schreef op 11 mei 2010 @ 13:56:

Hmm..dan snap ik alleen niet waarom je in je OP hebt gezet dat jullie een glaasje rose hebben gedronken wat hij koud had gezet...

Maar goed, ben blij voor je dat het is uitgesproken en wens jullie veel geluk!Beetje uit bescherming voor mn vent, want 1 flesje rosebier klinkt zo schraal. Maar hij was wel koud gezet hoor!
quote:Robin1973 schreef op 11 mei 2010 @ 13:45:

[...]

:-) Mijn vriendin is binnenkort jarig (de eerste keer sinds ik haar ken) dus ik ga vanavond maar even polsen hoe het bij haar zit... Voordat ik straks gelazer heb...;-)Ik zou gewoon beide doen.. dat dekt de hele lading...
quote:roermondse schreef op 11 mei 2010 @ 13:58:

wie ben ik: wellciht heeft ze zich gewoon vergist, moest rosebier zijn en geen rose. Ga nou niet weer beginnen he Mag toch benoemen dat ik dat niet snap? En ik ben nooit begonnen hoor, volgens mij was ik hier de vredelievendheid zelve..
wie ben ik: was grapje ...:)
quote:Dove schreef op 11 mei 2010 @ 13:58:

[...]

Beetje uit bescherming voor mn vent, want 1 flesje rosebier klinkt zo schraal. Maar hij was wel koud gezet hoor!Wel romantisch, samen uit 1 flesje drinken...;-)
quote:Dove schreef op 11 mei 2010 @ 13:54:

Ten tweede: Het was geen rose maar rosebier (1 flesje) en mn vent drinkt ook geen wijn hoor, gewoon bier De eerste man die rose drinkt moet ik nog tegenkomen. Daar komt bij dat we vaker in bad gaan en het voor mij dus niet echt speciaal voelde. Ook hebben we 1 tot 2x per dag sex, dus echt romantisch was het allemaal niet hoor. Maargoed dit is natuurlijk allemaal omdat ik een zeikwijf ben en een verwend prinsesje.

Komt erop neer dat hij eigelijk ook niet zo goed wist wat hij moest doen in deze situatie, omdat we ook pas net weer samen zijn. Kan dat wel begrijpen. Uitgesproken, zand erover en klaar.

Hahha! Nee dan begrijp ik dat het niet echt speciaal is nee. Hij had in dit geval best een cadeautje voor je mogen kopen.

Rosebier ipv rose hahahaha! Het kan ook nooit normaal met die kerels. Ik ben blij dat je dit nog even verduidelijkt hebt, want zo lijkt hij toch weer een beetje op mijn eigen boerenknul. Ik kreeg trouwens bij mijn eerste verjaardag van ons samenzijn (ook net een week) een cheap-ass bosje chrysanten. Maar die chrysanten betekenden toen voor mij net zoveel als een bos met 100 rode rozen. Nu hoeft hij er niet meer mee aan te komen.

Ik dacht echt heel even dat jij gewoon de ideale kerel had zonder het door te hebben. (Bestaan ze uberhaupt wel?)
quote:Robin1973 schreef op 11 mei 2010 @ 14:00:

[...]

Wel romantisch, samen uit 1 flesje drinken...;-)Hahhahahahaha! Heerlijk de simpele mannengedachte.. Wa kost da?
Zie! Gewoon even bespreken dus, wat Evidenza in haar 1ste post al zei
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:druifje76 schreef op 11 mei 2010 @ 13:58:

[...]

Ik zou gewoon beide doen.. dat dekt de hele lading...Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Eerst de kurken pannenonderzetters geven en dan samen in bad met een fles rose. Dan kan ik de rose op de kurken pannenonderzetters zetten, krijg ik ook geen kringen op de badrand... Iemand nog suggesties hoe ik de kurken pannenonderzetters kan gebruiken bij de sex na het badderen?
quote:roermondse schreef op 11 mei 2010 @ 14:00:

wie ben ik: was grapje ...:)I know, vandaar smiley met tongetje!
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 14:02:

Zie! Gewoon even bespreken dus, wat Evidenza in haar 1ste post al zei Jij bent echt erg...
ik kan er ook wel om lachen: heel romantisch, samen lurken uit een flesje bier..... wel lekker trouwens, rosebier
quote:Wiebenik81 schreef op 11 mei 2010 @ 14:03:

[...]

Jij bent echt erg... Maar het is wel zo.
PROOST!

quote:Dove schreef op 11 mei 2010 @ 13:54:

Ten eerste: Heb het er zojuist met m'n vent over gehad en het is alweer uitgesproken.

Heel goed!

Ten tweede: Het was geen rose maar rosebier (1 flesje) en mn vent drinkt ook geen wijn hoor, gewoon bier De eerste man die rose drinkt moet ik nog tegenkomen.

Aangenaam, mr. Anoniem drinkt rose. Ik vind het best wel logisch hoor dat je vriend, als het net weer aan is, zich niet zo goed raad weet met een verjaardag. Fijn dat jullie gepraat hebben. Dat is het allerbelangrijkste in zo'n situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven