Geen klik
woensdag 1 augustus 2018 om 07:16
Hoi allemaal,
Even ter introductie, ik ben een jongeman van 21 en ik kom advies vragen over daten
Sinds een maand heb ik een meisje leren kennen. Ze is een ongelooflijk aantrekkelijke vrouw. Dus op fysiek vlak voel ik me aangetrokken tot haar.
we hebben nu een maandje gedate met meerder activiteiten (filmpje, drankje doen, dagje weg) . Maar toch mis ik de "klik". Misschien komt dit omdat ik wat langer nodig heb om haar echt te leren kennen. Ik zoek namelijk echt naar een partner voor de lange termijn. Ik weet viavia wel dat zij helemaal over der oren van mij is.
Ik zit dus in een dillema, omdat het laatste wat ik wil doen is haar kwetsen of onzeker maken. wat ik zeker ga doen. Ik zie haar namelijk deze week. Is dat ik dit wel zeker bespreekbaar met haar wil maken.
Aan de beste mannen en vrouwen die hier op zitten.
Is dit de juiste aanpak?
Zou ze het waarderen?
Heeft iemand ervaring hiermee?
Weet iemand hoe ik er wel achter kan komen of ze de juiste is?
Ik vind dat ik haar echt niet aan het lijntje mag houden namelijk.
Om eerlijk te zijn ben ik nog heel groen op relatie vlak haha.
In iedergeval bedankt en werkse vandaag.
Groet, slaapkop
Even ter introductie, ik ben een jongeman van 21 en ik kom advies vragen over daten
Sinds een maand heb ik een meisje leren kennen. Ze is een ongelooflijk aantrekkelijke vrouw. Dus op fysiek vlak voel ik me aangetrokken tot haar.
we hebben nu een maandje gedate met meerder activiteiten (filmpje, drankje doen, dagje weg) . Maar toch mis ik de "klik". Misschien komt dit omdat ik wat langer nodig heb om haar echt te leren kennen. Ik zoek namelijk echt naar een partner voor de lange termijn. Ik weet viavia wel dat zij helemaal over der oren van mij is.
Ik zit dus in een dillema, omdat het laatste wat ik wil doen is haar kwetsen of onzeker maken. wat ik zeker ga doen. Ik zie haar namelijk deze week. Is dat ik dit wel zeker bespreekbaar met haar wil maken.
Aan de beste mannen en vrouwen die hier op zitten.
Is dit de juiste aanpak?
Zou ze het waarderen?
Heeft iemand ervaring hiermee?
Weet iemand hoe ik er wel achter kan komen of ze de juiste is?
Ik vind dat ik haar echt niet aan het lijntje mag houden namelijk.
Om eerlijk te zijn ben ik nog heel groen op relatie vlak haha.
In iedergeval bedankt en werkse vandaag.
Groet, slaapkop
woensdag 1 augustus 2018 om 07:20
woensdag 1 augustus 2018 om 07:21
woensdag 1 augustus 2018 om 08:01
woensdag 1 augustus 2018 om 08:33
Dit dus TOaankleefsjaan schreef: ↑01-08-2018 07:21Een relatie beginnen zonder klik werkt niet. Voor wie doe je het dan?
Je kwetst haar echt niet, na een maand daten kan je best aangeven dat je die klik niet hebt en dat je vindt dat je het hier het beste bij kan laten. Ookal heeft zij dat wel, get zal toch van twee kanten moeten komen?
Als die klik er niet is dan denk ik niet dat die nog komt.
En dat is ook helemaal niet erg, maar wel als je niet eerlijk bent daarover.
Dan begint het op aan het lijntje houden (vanwege het fysieke) te lijken denk ik, dus wees gewoon eerlijk. Daar kwets je haar i.m.o het minste mee.
woensdag 1 augustus 2018 om 08:37
tja als je nog heel groen bent hoe bepaal je dan wanneer het dè klik is? Misschien voekt zij zich ook nu nog alleen fysiek aangetrokken (verlust) maar noemt het verliefd? Je kent elkaar nog maar heel kort. Ik geloof niet in op het eerste gezicht verliefd zijn daar is tijd voor nodig. Het lijkt me lastiger als er geen aantrekkingskracht is. Geef het nog even de tijd want als je het nu al bespreekbaar maakt heeft dat echt zijn weerslag.
Je zou voor jezelf kunnen bedenken hoe je het zou vinden mocht ze niet meer een plek in je leven hebben, zou je haar erg missen? En schrijf eens op wat er dan mist voor een klik en probeer er de komende tijd eens op te letten of dat anders wordt of voelt. Je kunt haar niet voor een gebroken hart behoeden als ze zich al verliefd voelt. Maar maak als je het eigenlijk al zeker weet dat het niks wordt het ook geen lang proces, wees dan inderdaad snel met je ontboezeming
Je zou voor jezelf kunnen bedenken hoe je het zou vinden mocht ze niet meer een plek in je leven hebben, zou je haar erg missen? En schrijf eens op wat er dan mist voor een klik en probeer er de komende tijd eens op te letten of dat anders wordt of voelt. Je kunt haar niet voor een gebroken hart behoeden als ze zich al verliefd voelt. Maar maak als je het eigenlijk al zeker weet dat het niks wordt het ook geen lang proces, wees dan inderdaad snel met je ontboezeming
woensdag 1 augustus 2018 om 09:10
Mijn eerste serieuze relatie was met een jongen die zo gek was op mij dat er weinig zinnigs uit hem kwam. Zei ik dat een tomaat blauw is dan beaamde hij dat meteen bij wijze van spreken. Hij hield zich uit voorzichtigheid ook wel erg oppervlakkig. Maakte geen grapjes, vertelde weinig... Saai dus. Toen ik na een weekje of 3 daten maar eens ging wandelen met hem en daarbij zei dat ik niet dacht het echt iets kon worden viel er een stilte, daarna was hij even aangeslagen, toen een beetje boos op zichzelf en tegen de tijd dat we weer voor mijn deur stonden was hij eigenlijk redelijk gelaten en ontspannen. Alsof er een pak van hem af was gevallen, we stonden nog even te kletsen... het was eigenlijk wel gezellig. Dus gingen we naar een kroeg in de buurt. Na een biertje kon hij weer lachen en werd het een leuke avond, de eerste avond dat hij mocht blijven slapen haha.
Lorem Ipsum
woensdag 1 augustus 2018 om 10:00
Eens en ook eens met Eefje. Wat betekent dat voor jou: een klik hebben?Lucifer2018 schreef: ↑01-08-2018 08:28Of je zegt niks en date nog even verder. Of je maakt het uit.
Gaan zeggen dat er geen klik is maar wel verder willen daten terwijl je weet dat ze gek is op jou gaat zoveel zorgen bij haar meebrengen.
Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht. Zat keren dat mensen eerst vrienden zijn en daarna elkaar anders gaan bekijken.
Of je hebt een geweldige tijd op dates maar het verliefdheidsgevoel laat nog op zich wachten. Dat kan volgens mij en zegt niets over het succes van een relatie.
Als je er naar uitkijkt om met haar op date te gaan en je hebt het gezellig met elkaar, zou ik nog even afwachten.
Let er wel op dat je niet te lang blijft hangen in de fase dat ze misschien op papier de ideale vrouw is maar dat je het niet gaat voelen. Want dan hou je jezelf en haar alleen maar voor de gek. Succes!
woensdag 1 augustus 2018 om 22:38
Hoi allemaal,
We hebben net bespreekbaar gemaakt wat onze intenties zijn. We hebben het beide heel erg naar ons zin als we op stap zijn.
En we zijn nu eigenlijk gewoon vrienden om het zo te zeggen.
Ik heb gevraagd waar ze naar op zoek is. En daar kwam uit wel een relatie net zo als ik op lange termijn, maar zij wilt mij ook eerst beter leren kennen. Het verhaal van dat zei hopeloos verliefd is bleek ook niet waar. Want ik kreeg hier ook niet echt een signaal van.
De druk is er af, we hebben een leuke avond gehad. En we kunnen elkaar gewoon blijven zien. We hebben zelfs een volgend uitje gepland
Misschien was klik niet het juiste wordt. Want het klikt daadwerkelijk tussen ons. Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet over me oren verliefd was. Sorry daarvoor. En qua het fysiek aantrekkelijke snap ik dat het niet alles is. Maar het doet wel wat met me
Ik denk dat ik nog te weinig van haar weet Om te weten of we compatibel zijn.
We zullen zien.
Jullie reacties hebben me wel goed perspectief gegeven, bedankt hiervoor.
Vriendelijke groetjes
Slaapkop
We hebben net bespreekbaar gemaakt wat onze intenties zijn. We hebben het beide heel erg naar ons zin als we op stap zijn.
En we zijn nu eigenlijk gewoon vrienden om het zo te zeggen.
Ik heb gevraagd waar ze naar op zoek is. En daar kwam uit wel een relatie net zo als ik op lange termijn, maar zij wilt mij ook eerst beter leren kennen. Het verhaal van dat zei hopeloos verliefd is bleek ook niet waar. Want ik kreeg hier ook niet echt een signaal van.
De druk is er af, we hebben een leuke avond gehad. En we kunnen elkaar gewoon blijven zien. We hebben zelfs een volgend uitje gepland
Misschien was klik niet het juiste wordt. Want het klikt daadwerkelijk tussen ons. Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet over me oren verliefd was. Sorry daarvoor. En qua het fysiek aantrekkelijke snap ik dat het niet alles is. Maar het doet wel wat met me
Ik denk dat ik nog te weinig van haar weet Om te weten of we compatibel zijn.
We zullen zien.
Jullie reacties hebben me wel goed perspectief gegeven, bedankt hiervoor.
Vriendelijke groetjes
Slaapkop