Geheim; nooit opgebiecht.
zondag 5 februari 2012 om 16:48
ok dus je bent vreemd gegaan en hebt je voorgedaan als een vrouw die je in werkelijkheid niet bent. Ok hoop dat je je lesje geleerd hebt.
Vraag me idd. ook af waar het sprookje nou precies van is. Nog nooit een sprookje gezien als een verhaal over gewone vrouw die zich voordoet als ongewone vrouw op een chatsite. Die hier partner bedriegt met man en vervolgens met beide geen relatie heeft.
Geen prins op het witte paard, geen zwavelstokjes, geen prinses, geen kwade stiefmoeder, geen huwelijk.
Je zou het eens kunnen doormailen naar de Efteling die zijn je vast eeuwig dankbaar voor je geweldige nieuwe aangeboden attractie in het sprookjesbos.
Wat zei Erik trouwens toen je hem vertelde over Nico?
Vraag me idd. ook af waar het sprookje nou precies van is. Nog nooit een sprookje gezien als een verhaal over gewone vrouw die zich voordoet als ongewone vrouw op een chatsite. Die hier partner bedriegt met man en vervolgens met beide geen relatie heeft.
Geen prins op het witte paard, geen zwavelstokjes, geen prinses, geen kwade stiefmoeder, geen huwelijk.
Je zou het eens kunnen doormailen naar de Efteling die zijn je vast eeuwig dankbaar voor je geweldige nieuwe aangeboden attractie in het sprookjesbos.
Wat zei Erik trouwens toen je hem vertelde over Nico?
zondag 5 februari 2012 om 16:51
Ik mis de kern en de afwikkeling naar het slot toe.
Dit is slechte proza.
We weten bijvoorbeeld niet wat Barbaar precies voor aandacht kreeg. Het kan seks zijn, het kan ook negatieve aandacht zijn.
Dan blijft me ook nog onduidelijk of en hoé Erik erachter is gekomen.
Kwam Erik ook je cheatbox binnen of is het in het `echte leven´ voorgevallen?
Lag Barbaar met Nico te naaien toen Erik binnenkwam?
Of was Nico werkelijk Nico Zwinkels, de klusjesman met de eeuwige bodywarmer?
Dit is slechte proza.
We weten bijvoorbeeld niet wat Barbaar precies voor aandacht kreeg. Het kan seks zijn, het kan ook negatieve aandacht zijn.
Dan blijft me ook nog onduidelijk of en hoé Erik erachter is gekomen.
Kwam Erik ook je cheatbox binnen of is het in het `echte leven´ voorgevallen?
Lag Barbaar met Nico te naaien toen Erik binnenkwam?
Of was Nico werkelijk Nico Zwinkels, de klusjesman met de eeuwige bodywarmer?
zondag 5 februari 2012 om 17:00
zondag 5 februari 2012 om 17:00
quote:Artpiraat schreef op 05 februari 2012 @ 16:47:
TO, je bent mega-mosterd!
Mosterd van het jaar! Epische mosterd!
Het probleem heeft zichzelf opgelost, er valt niets meer op te biechten en je komt ´t nog even vermelden
@ TO :Wel aardig geschreven, ik vind het geen clif hanger.
TO, je bent mega-mosterd!
Mosterd van het jaar! Epische mosterd!
Het probleem heeft zichzelf opgelost, er valt niets meer op te biechten en je komt ´t nog even vermelden
@ TO :Wel aardig geschreven, ik vind het geen clif hanger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.