gek word ik ervan!

31-10-2009 09:32 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
elke weekend hetzelfde liedje!!! ruzie in huis omdat we allebei in ons bed willen blijven liggen als de kleine (5 jaar) wakker word,

vriend vidn dat hij mag uitslapen omdat hij meer werkt dan ik, hij werkt 40 en ik 30 uur, ik vind dat ik mag uitslapen omdat ik veel eerder opsta elke dag en ook het huishouden en de zorg van mijn dochter heb, das ook een baan opzich toch?als we afspreken om om de beurt op te staan werkt dat niet, hij gaat dan sjacherijnig doen tegen mijn dochter omdat hij eruit moet, dus ga ik maar , en dan word ik sjacherijnig omdat het zijn beurt is....dus nu vertik ik het ook om eruit te komen en wacht net zolang tot hij opstaat,en dan hebben we weer ruzie.... en dit is elk weekend...en hij loopt dan zoals elke vent doet de deur uit....
Ik word gek van mensen die zonder hoofdletters en punten tikken.

En misschien hadden jullie iets langer moeten nadenken over het krijgen van kinderen.
Om en om lijkt mij de enige logische oplossing. En dan ook gewoon blijven liggen als het jouw beurt is om te blijven liggen. Juist als jij steeds op blijft staan blijft hji daar op rekenen.

Dit alles lijkt me voor jullie kind hélémáál niet leuk trouwens.
Het is zoals het is
Nou, dan zal mijn man wel geen echte vent zijn, want die loopt nooit de deur uit. En die kwam netjes op zijn beurt eruit , 's morgens .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als jij doordeweeks er eerder uitgaat dan vind ik het niet meer dan eerlijk dat jij in het weekeinde kan uitslapen. Als ik het zo hoor, kunnen jullie er beter allebei vroeg uitgaan en je best doen om het gezellig te maken 's ochtends. Dat lijkt me een stuk fijner voor jullie dochter (en jullie zelf) dan dat er sacherijnig tegen haar wordt gedaan.

Sterker nog, ik zou niet rustig meer kunnen uitslapen als ik zou weten dat mijn partner boos op me zou zijn en sacherijnig tegen mijn kind zou doen 's ochtends vroeg.

Meestal in het weekeinde kijkt mijn zoon van 4 het eerste uur dat hij wakker is televisie en lig ik lui op de bank. Daar heb ik (als man) geen probleem mee. En doordeweeks ga ik er als eerste uit.
Leuk voor jullie dochter dat er discussie is wie er uit moet in het weekend om haar te verzorgen, omdat beide ouders vinden dat ze uit mogen slapen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:misschicken schreef op 31 oktober 2009 @ 09:33:

Ik word gek van mensen die zonder hoofdletters en punten tikken.

En misschien hadden jullie iets langer moeten nadenken over het krijgen van kinderen.

Dan heb je de laatste 3 zinnen niet gelezen.

daar staan minstens 56 punten in...... ....... .......
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
als 5-jarige kun je je toch wel zelf 'n paar uurtjes alleen bezig houden, zeker in dit tijdperk van 24/7 tekenfilmpjes op tv

verder eens met miss chicken: als je 'n kind neemt weet je toch dat je er je vrije tijd voor moet inleveren, dus had beter nagedacht, dan had je kunnen uitslapen zolang je wilde
quote:Paque_in_Pink schreef op 31 oktober 2009 @ 09:42:

[...]

Dan heb je de laatste 3 zinnen niet gelezen.

daar staan minstens 56 punten in...... ....... .......Punt als in einde van de zin dan! grmbl
quote:elninjoo schreef op 31 oktober 2009 @ 09:43:

als 5-jarige kun je je toch wel zelf 'n paar uurtjes alleen bezig houden, zeker in dit tijdperk van 24/7 tekenfilmpjes op tv

verder eens met miss chicken: als je 'n kind neemt weet je toch dat je er je vrije tijd voor moet inleveren, dus had beter nagedacht, dan had je kunnen uitslapen zolang je wildeDat ligt helemaal aan het kind zelf elninjoo,het ene kind kan dat prima en het andere breekt de hele stal af..
Echt waar? Ik wist helemaal niet dat het wordt toegestaan dat tienjarigen zelfstandig een kleuter opvoeden. Leerzaam hoor!
Lijkt me erg gezellig bij jullie thuis. Wat een kinderachtig gedrag zeg.
de 1 staat zaterdag vroeg op voor dochter, en de ander zondag.
@Paque_in_Pink: De laatste zin? Haar hele post is één zin!

Het lijkt mij voor jullie dochter ook niet echt een feestje als er zo gediscussieerd wordt over wie er uit gaat. Wij hebben 2 kleine kinderen (onder de 3) en wij gaan er op beide dagen gewoon allemaal tegelijk uit, na even lekker met zijn vieren in het grote bed te zijn wakker geworden. Gezellig ontbijten en wat leuks doen, of gewoon thuis wat aanrommelen. Alleen als één van ons tweeën echt helemaal kapot is, mag die best even blijven liggen van de ander. Maar dat doen we allebei voor elkaar even vaak en het komt zelden voor. En mijn man is toch echt wel een echte man hoor!

Bovenstaande manier lijkt me een veel gezondere situatie voor een kind.

Hoe laat wordt jullie dochter wakker eigenlijk? Kun je haar niet nog even tussenin nemen en lekker knuffelen?
quote:wuiles schreef op 31 oktober 2009 @ 09:46:

Echt waar? Ik wist helemaal niet dat het wordt toegestaan dat tienjarigen zelfstandig een kleuter opvoeden. Leerzaam hoor!
Het is zoals het is
Vanochtend kroop onze zoon ook bij ons in bed om even te kletsen. Dat was heel gezellig.
Tja, dat is echt het probleem he die komma's punten en hoofdletters...sjongejonge

En het is zijn kind niet, hij is nu bijna 4 jaar bij ons.Ik had wel gedacht dat ik zulke reacties zou krijgen en het is ook niet leuk voor die kleine die discussies, maar ik pik het gewoon niet meer dat ik er altijd voor moet opdraaien!

als het zo doorgaat is het gewoon einde relatie denk ik.
Hier een soortgelijk probleem.

Wij hebben 3 kids. De jongste is een hele slechte slaper, wordt minstens 3 keer per nacht wakker, en daar ga ik altijd (met veel liefde) naar toe. Soms vraag ik oververmoeid of hij alsjeblieft een nacht op zich wil nemen, maar dat loopt altijd op hetzelfde uit... De eerste keer gaat hij nog redelijk rustig naar hem toe. De tweede keer is hij het echter al zo spuugzat dat hij echt heel kwaad wordt op hem. Zo kwaad dat kindlief dan helemaal overstuur is, en ik het danmaar weer overneem.

Zolang denachten gebroken zijn, vindt ik dat ik op zondag even lekker uit mag slapen. Meestal gaat man er ook wel uit, maar wel nadat ik met alle drie de kinderen heb gestoeid en geknuffeld op het bed. En dus zelf alweer helemaal klaarwakker ben.... Ook willen de kinderen zelf niet dat papa mee gaat. want hij is knalsjacherijnig. Ook over de rest van de linie is hijeigenlijk amper vader...Hij heeft nog nooit iets leuks met ze gedaan. Leren fietsen, potje voetbal, dat heb ik allemaal op me genomen.

Dan kunnen mensen wel zeggen, denk na voordat je kinderen krijgt. Maar hij was juist degene die het als eerste wilde. Grote verhalen over met kind op schouder, of lekker samen voetballen enz...Nou echt niet!

Eerst ging het, van : Tja, ik heb neit zoveel met baby's even wachten tot ze groter zijn...De oudste is nu 7, maar ik wacht nogsteeds op zijn geweldige vaderschap...
.
nou Plukjepulk dan heb jij het helaas nog slechter dan ik.

Sommige mannen ( de meesten ) vertikken het gewoon! en ik ben daar zo klaar mee! Mijn vriendinnen hun mannen zijn ook zo,en de 1 accepteert het, maar ik dus niet.Ga vanaaf maar weer met hem praten want ik kan er niet meer tegen.
quote:beetjegek schreef op 31 oktober 2009 @ 09:54:

Tja, dat is echt het probleem he die komma's punten en hoofdletters...sjongejonge

En het is zijn kind niet, hij is nu bijna 4 jaar bij ons.En waarom zou hij er dan voor op moeten draaien, voor het kind van 'n ander? Hij kan ook denken barst maar helemaal met je koter en weer alleen gaan wonen.
Wat een kinderachtige kerels (jongetjes is een beter woord) zeg.

En het maakt m.i. niks uit of hij wel de biologische vader is of niet. Jullie wonent toch allemaal samen. Dan moet hij lekker in zn eentje ergens anders gaan wonen.
Cum non tum age
quote:plukjepulk schreef op 31 oktober 2009 @ 09:54:

Hier een soortgelijk probleem.

Wij hebben 3 kids. De jongste is een hele slechte slaper, wordt minstens 3 keer per nacht wakker, en daar ga ik altijd (met veel liefde) naar toe. Soms vraag ik oververmoeid of hij alsjeblieft een nacht op zich wil nemen, maar dat loopt altijd op hetzelfde uit... De eerste keer gaat hij nog redelijk rustig naar hem toe. De tweede keer is hij het echter al zo spuugzat dat hij echt heel kwaad wordt op hem. Zo kwaad dat kindlief dan helemaal overstuur is, en ik het danmaar weer overneem.

Zolang denachten gebroken zijn, vindt ik dat ik op zondag even lekker uit mag slapen. Meestal gaat man er ook wel uit, maar wel nadat ik met alle drie de kinderen heb gestoeid en geknuffeld op het bed. En dus zelf alweer helemaal klaarwakker ben.... Ook willen de kinderen zelf niet dat papa mee gaat. want hij is knalsjacherijnig. Ook over de rest van de linie is hijeigenlijk amper vader...Hij heeft nog nooit iets leuks met ze gedaan. Leren fietsen, potje voetbal, dat heb ik allemaal op me genomen.

Dan kunnen mensen wel zeggen, denk na voordat je kinderen krijgt. Maar hij was juist degene die het als eerste wilde. Grote verhalen over met kind op schouder, of lekker samen voetballen enz...Nou echt niet!

Eerst ging het, van : Tja, ik heb neit zoveel met baby's even wachten tot ze groter zijn...De oudste is nu 7, maar ik wacht nogsteeds op zijn geweldige vaderschap...Maar dat heeft je niet weerhouden om nog twee kinderen met hem te krijgen begrijp ik?

En het is zijn kind niet, hij is nu bijna 4 jaar bij ons.Ik had wel gedacht dat ik zulke reacties zou krijgen en het is ook niet leuk voor die kleine die discussies, maar ik pik het gewoon niet meer dat ik er altijd voor moet opdraaien!

als het zo doorgaat is het gewoon einde relatie denk ik.Tja, dan heb je in ieder geval duidelijkheid over wie er in het weekend 's ochtends uit moet om je dochter te verzorgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

als het zo doorgaat is het gewoon einde relatie denk ik.

Nou dan zou ik het vast vertellen, want zo te zien gaat hij er na 4 jaar echt geen verandering in brengen.

En je kan het, punten en hoofletters!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven