Gekwetst voelen

18-04-2023 17:46 82 berichten
Ik open weer een topic over mijn ''ex''.
Hij heeft laatst eigenlijk gesms't dat wij nooit een relatie hadden. Dus eigenlijk was onze relatie fake. Zelfs die relatie ontkent hij dus. Ik noem hem dus geen ex meer, maar gewoon P.
Ik moet dit gewoon van mijn afschrijven. Ik snap echt niet hoe ontzettend laag en waardeloos ik word behandeld.

Achtergrondinfo: Eind 2021 was ik de liefde van zijn leven, soulmates, alles etc, hij hield van mij, we kregen een ''relatie'' en na de seks werd hij opeens zo onuitstaanbaar. Hij vond mij toch totaal niet bij hem passen. Ik vond dat zo erg, precies na de seks????
Daarna kregen we gedoe over mannelijke kennissen in mijn telefoon en daarna wilde hij mij alleen voor seks zien met steeds beloftes dat het meer werd totdat ik dat allemaal afkapte in september 2022. Dus dat hij alleen seks met mij had, gaf hij de schuld aan mij omdat ik sletterig zou zijn en mannelijke kennissen had (vriendschappelijk overigens en ken ze al jaren). Plus hij vond me sletterig omdat ik te snel met hem intiem werd, terwijl hij toen echt niet kon wachten! Zo hypocriet.

Desbetreffende P is mijn collega en heb ik sinds eind september 2022 prive niet meer gezien, dus dat heb ik heel goed volgehouden. Toch heeft hij afgelopen maanden herhaaldelijk gevraagd om mij te zien en alleen binnen. Dus niet buiten in een cafe, nooit vragen hoe het met me gaat, nooit zijn huis gezien, niks. Nee alleen voor binnen in mijn huis.

Laatst berichtte hij weer dat ik hem en mij geen kans gaf en dat hij mij de moeder van zijn kind zag. En als ik zwanger zou raken dat hij er dan wel altijd zou zijn. Ik reageerde met dat hij me nooit als relatiemateriaal heeft gezien en me slecht heeft behandeld en ik niet geloof dat hij bij me zou zijn als ik een kind zou hebben. En dat wij niet eens een relatie hebben! Wat wil hij hiermee bereiken, waarom is hij zo met me bezig. Als ik er al over nadenk, word ik weer zo kwaad.

Toch irriteert het me als ik dan in zijn werkagenda zie dat hij dan bijpraatmomenten inplant met vrouwelijke collega's die niet eens op onze afdeling meer werken. Dit deed hij eerst nooit.
Denk ik daarbij ook, met mij zou hij nooit ergens willen bijpraten en vragen hoe het mij gaat. Wilde het van mij afschrijven
anoniem_64a272229ddc4 wijzigde dit bericht op 19-04-2023 21:43
18.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Koes_1989 schreef:
19-04-2023 15:35
Zou kunnen, het eerste topic dateert van oktober en toen was ze al 9 maanden ah tobben en was de strekking van het verhaal ongeveer hetzelfde.

Sorry maar er zit toch iets niet helemaal goed in de bovenkamer als je ruim 1,5 jaar bezig bent op deze manier en geen steek verder komt…
Misschien zit er dan iets in dat 'gekwetst voelen' en die grote verontwaardiging over wat 'ie nu weer allemaal zegt en doet, dat je ergens toch ook fijn vindt.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2023 18:55
Ik snap werkelijk niet dat je weer zo’n zelfde topic opent ipv “ hoe steek ik ongezien 4 banden lek “ oid.

Oeh ja zoiets begon ik dus ook al voor me te zien.
Of een topic met "Hoe kom ik van deze man af" en dan fantaseren over allerlei leuke manieren om hem een lesje te leren.

Oh, da's niet okay? Hm jammer ;-)

Maar even serieus TO: Kun je een ander telefoonnummer nemen?
SMS kun je geloof ik niet blokkeren? Of kan alleen via je provider? Dat weet ik dus niet.

Twee, die vent is knettergek en vind dit kennelijk een leuk tijdverdrijf. Hij weet hoe hij jou kan raken. Empathisch vermogen heeft hij waarschijnlijk alleen aan de oppervlakte.

Drie, als je die smsjes krijgt onder werktijd, dan zou ik naar je werkgever stappen, of vertrouwenspersoon, en aangeven dat dit jouw functioneren op werk belemmert.

Vier, nee die man wil jou niet als moeder van zijn kind, maar hij wéét dat als hij dat tegen jou zegt dat jij daardoor van slag raakt.
Stop écht met álle vormen van contact, want elke vorm van aandacht die hij krijgt zal hij zien als dat hij jou nog raakt.
Koes_1989 schreef:
19-04-2023 15:35
Zou kunnen, het eerste topic dateert van oktober en toen was ze al 9 maanden ah tobben en was de strekking van het verhaal ongeveer hetzelfde.

Sorry maar er zit toch iets niet helemaal goed in de bovenkamer als je ruim 1,5 jaar bezig bent op deze manier en geen steek verder komt…
Precies. De reacties ook. Daarom reageerde ik ook zoals ik deed.
There is always something happening, and it's usually right now
Murgatroyd schreef:
19-04-2023 15:52
Misschien zit er dan iets in dat 'gekwetst voelen' en die grote verontwaardiging over wat 'ie nu weer allemaal zegt en doet, dat je ergens toch ook fijn vindt.
Denk het, lijkt me dodelijk vermoeiend
Waarom zoek je niet een andere baan?
Je bent schijnbaar ook nog erg met hem bezig.

Je hebt zo iets nieuws gevonden, hoe je zijn kop niet meer te zien toch.
emmiewr schreef:
19-04-2023 13:48
Dat is waar, alleen lukt het hem niet meer om mij het bed in te praten. Dus ik laat hem niet toe, ondanks
dat hij dat vaak genoeg heeft geprobeerd.
Er klinkt een bepaalde trots/opgewektheid door in deze opmerking, klopt dat?
Waarom krijgt hij nog vaak de gelegenheid van jou om je in bed te willen praten?
Zijn er geen andere werkgevers?

Laat gaan deze debiel.
Maak je er niet eens meer kwaad over.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven