gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
ligt er een beetje aan hoe oud je kinderen zijn. als mijn moeder me nu komt vertellen dat ze er een extra lover op na zou houden en haar man dat ook nog goed vindt, nou dan zien ze mij voorlopig niet meer hoor. en tja, leuk is dat....weten dat je baas/vriend net heeft zitten doen ik hetzelfde gaatje waar jij als man nu in zit. je moet vooral zelf weten waar je je geluk zoekt, maar neehoor...mij niet gezien.
En als je vriend straks ook met een andere vriendin thuiskomt? Hoe zou je dat vinden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@TO, wat vind je dan van polygame huwelijken? (het valt me namelijk op dat veel mensen het hebben van meerdere partners prima vinden maar polygaam huwelijk niet, vandaar mijn nieuwschierigheid, want hoevaak kom je nou een polygaam persoon tegen...)
Onze kids weten al sinds jaar en dag dat wij andere ideeen hebben dan sommigen andere mensen....iedereen hoeft niet hetzelfde te denken toch? Onze oudste kids zijn in de hogere puberleeftijd en zijn vrij in hun denken....

En over het aan de rest van de familie vertellen...tja..ik heb een goede vertrouwensband met mijn ouders...en aangezien dit over meer gaat dan alleen sex....iets wat een groot deel van mijn leven uitmaakt, vind ik het fijn om dit met mijn ouders te delen....
*probeert zich in te beelden dat ze haar ouders zoiets moet vertellen*

brrrrr.
Maar dat maakt je nog niet de gelukkigste vrouw op aarde hoor! Dat voel jij misschien zo, maar dat is nogal in "the eye of the beholder". Fijn dat je hele omgeving het machtig vind, ik vind het verhaal nogal moeilijk te geloven.
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:20:

Onze kids weten al sinds jaar en dag dat wij andere ideeen hebben dan sommigen andere mensen....iedereen hoeft niet hetzelfde te denken toch? Onze oudste kids zijn in de hogere puberleeftijd en zijn vrij in hun denken....

En over het aan de rest van de familie vertellen...tja..ik heb een goede vertrouwensband met mijn ouders...en aangezien dit over meer gaat dan alleen sex....iets wat een groot deel van mijn leven uitmaakt, vind ik het fijn om dit met mijn ouders te delen....En puber kids vinden het natuurlijk prima, hebben ze een vrijbrief om ook met jan en alleman het nest in te duiken, want pap en mam doen het ook!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
@diaantje, haha idd. probeer ze dan nog maar eens uit te leggen dat het niet zo slim is om als je 14 bent om de paar dagen met een ander te rollebollen
tja polygaam huwelijk.....ik ben zowiezo geen groot voorstander van het huwelijk....Ben ondertussen bijna 19 jaar erg gelukkig getrouwd, maar achteraf hadden we niet hoeven trouwen....dat brengt niets extras....We zijn getrouwd omdat je niet anders wist...het werd min of meer van je verwacht....
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:24:

@diaantje, haha idd. probeer ze dan nog maar eens uit te leggen dat het niet zo slim is om als je 14 bent om de paar dagen met een ander te rollebollen

Ja, en ik kan er niks aan doen, ik vind het ziek, zal wel ouderwets zijn.

Ook dat ik ooit aan mijn ouders( die allebei in de hemel zijn) zou moeten vertellen dat ik er naast mijn man een vriend op naast hou, hoe krijg je dat over je lippen , bij je ouders???

Ik kan dat niet snappen, echt niet
ik had trouwens een meisje op de middelbare school die ook uit zo'n gezin kwam, van haar vond niemand het vreemd dat ze een sletje was, dat had ze immers van dr moeder geleerd(en voor zover ik weet was het niet een sletje, maar o wat vonden ze het leuk om dat soort dingen over haar te zeggen, arm meisje)
@diaantje, ik begrijp je helemaal hoor. ik ben ook vrij conservatief. zou mijn ouders nieteens meer durven aankijken als ze zoiets over mij wisten. mijn vader zou het me denk ik nieteens kunnen vergeven.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:28:

@diaantje, ik begrijp je helemaal hoor. ik ben ook vrij conservatief. zou mijn ouders nieteens meer durven aankijken als ze zoiets over mij wisten. mijn vader zou het me denk ik nieteens kunnen vergeven.Mijn vader zou me een dreun voor mn kop hebben gegeven,
Nou sorry, we duiken hier echt niet met jan en alleman het nest in....dit is de eerste keer in de 20 jaar dat we bij elkaar zijn....dus dat is een beetje kort door de bocht....

Ik zeg ook niet dat ik DE gelukkigste vrouw op aarde ben.....voel me alleen als één van de gelukkigste vrouwen op aarde....
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:26:

tja polygaam huwelijk.....ik ben zowiezo geen groot voorstander van het huwelijk....Ben ondertussen bijna 19 jaar erg gelukkig getrouwd, maar achteraf hadden we niet hoeven trouwen....dat brengt niets extras....We zijn getrouwd omdat je niet anders wist...het werd min of meer van je verwacht....In 1990 wist jij niet beter? Hoe oud was je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hahahahaha, diaantje, het is dat mijn vader van mening is dat een vader zijn dochter niet hoort te slaan(zijn zoon dan weer wel ) anders oeioeioei. ik denk dat ik een scheldpartij over me heen zou krijgen en een hele preek, en vervolgens heel lang niks van hem zou horen.
Nou ik denk dat ik Loomi wel heb begrepen, maar ik snap niet dat het een zaak van de kinderen is op welke plekjes vriend van TO allemaal komt. Dat soort intieme dingen deel je toch sowieso niet met kinderen???
Only dead fish go with the flow
Ik was 21 toen ik trouwde....heel verliefd....toen dacht je ( ik niet in ieder geval) over zulke dingen na....
dreamglasses, TO zegt zelf dat ze pubers heeft, ik denk dat die zelf wel tot die conclusie kunnen komen
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:37:

dreamglasses, TO zegt zelf dat ze pubers heeft, ik denk dat die zelf wel tot die conclusie kunnen komen "pap is nu aan het roeren waar .... net is geweest"
maar dan had je wel beter kunnen weten, ik ken meisjes van 17 die trouwen die wel door hun verliefdheid heen kunnen kijken, en vrouwen van 30 die het niet kunnen. heeft niks met leeftijd te maken.
Nou, ik had het knapper van je gevonden als je het al 20 jaar samen leuk hebt met je man. Maar dat heb je blijkbaar niet. Ik ben ook al 20 jaar met m'n man samen en ik moet er niet aan denken om hem te kwetsen om er iemand bij te nemen. En die lover van je was verlegen met vrouwen? En nu neemt ie meteen maar een getrouwde. Bizar verhaal hoor. Ik vind het héél pijnlijk voor je man dat je zingend door het huis loopt door een andere man...en dat is ook heel pijnlijk voor je kinderen. Jij kan ze nog zo vrijdenkend opvoeden. De vriendjes en vriendinnetjes van je kinderen zijn dat vast niet...
@diaantje, leuk voor papa ook.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:37:

dreamglasses, TO zegt zelf dat ze pubers heeft, ik denk dat die zelf wel tot die conclusie kunnen komen

Maar ook dan kun je je sexleven prima voor jezelf houden, hoor.

Pubers vinden het sowieso al een vreselijk idee dat hun ouders nog sex hebben.

Vind het ook een flauw van Loomi om op die manier te reageren.
Only dead fish go with the flow
Het gaat toch niet om de plekjes ?? Dat bespreek ik ook niet met de kids... Het gaat om het feit dat vriend en ik een speciale band hebben...en dat dat niet als raar wordt beschouwd hier in huis....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven