gemeen plannetje...doen of niet?

21-05-2009 17:12 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had het net bijna uitgevoerd trouwens..maar kreeg ineens een ingeving eerst wat advies in te winnen van wat smart ladies die hier wel eens posten.Het zit zo..geruime tijd geleden is mijn vriend een weekend weg geweest voor zijn werk.Weet ook niet waarom precies maar toen ik erna zijn verhalen aanhoordde kreeg ikzelf de indruk dat er iets niet echt klopte..ben trouwens ook een beetje achterdochtig aangelegd maar verhalen dat hij midden in de nacht was verdwaald en een heel laat etentje met zn vrouwelijke collega maakte het er niet makkelijker op hem te vertrouwen.Toen heb ik dus de stomste fout gemaakt die ik had kunnen maken..zijn sms jes gecheckt!En daar is het misgegaan.Sommige smsjes die hij toen kreeg van haar waren gewoon net iets teveel.Kusjes..bedankt voor de fijne nacht...bepaalde opmerkingen over iets wat hij alleen maar sochtends doet (dus hoe weet zij dat) Enfin,dikke ruzies dus.Maar hij heeft me er toch van kunnen overtuigen dat er niks gebeurd is (nouja,niet dus want ik twijfel nog steeds)maar na zon lange tyd en strijd dacht ik ..laat maar zitten ook..hij ontkent het,het gaat goed tussen ons en blabla.MAAR het zit me toch niet lekker en ik zou het heel graag zeker willen weten!!!Heb nu haar emailadres achterhaald en me willen uitgeven voor iemand die op zoek is naar hem en dat ik had gehoord dat ze een kortstondig iets heeft gehad met hem om haar uit de tent te lokken.Maar waarom zou ze dat eerlijk vertellen ook?Had zelfs al n fake adres aangemaakt en zit met t zweet in mn handen!Wat denken jullie?Doen of niet?ps tis nu al bijna 1 jaar geleden..maar kan t niet echt uit mn hoofd zetten
ja..ikbenik....das precies de reden waarom ik t toch niet heb gedaan...

daarom hoopte ik op een she-devil met beter plannetje hahaha (JK)
Dat weet ik niet,Steeninwater,maar ik durf dat risico niet goed te nemen.

dan is het over.en dan nog niet eens over het bedriegen maar om het niet eerlijk vertellen na al die kansen.
Weet je wat. Ik vind het opeens toch een héél goed idee. Stuur haar een mail. Echt goed plan.
quote:heejhallo schreef op 21 mei 2009 @ 17:49:

Moet je doen, wordt vast een geweldig succes.Ook het eerste wat ik dacht
Meid, kijk nou toch eens even naar jezelf.

Je laat je leven al een jaar beheersen door wantrouwen. Vind jij jezelf er een leuker mens op geworden tijdens dit deel van je relatie?

Of hij nou wel of niet vreemd is gegaan maakt al niet eens echt meer uit.

Je relatie is duidelijk ten einde, want het vertrouwen is volledig weg en jij en/of jullie allebei gedraagt/gedragen je achterbaks, ten koste van de ander.

Jij zit vast sowieso al niet al te lekker in je vel, want anders zou je hier wel anders mee om gaan. Ga daar vooral eens wat aan doen.
Spinster, wijze woorden.

Ik wilde er eigenlijk nog iets aan toevoegen, maar weetje, laat maar. Ik ben weg hier.

Sussie, ik hoop dat je een goede oplossing vindt. Succes ermee.
Sja, een geroutineerd vreemdganger heeft twee telefoons of wist alles, toch? Ik begrijp die rondslingerende smsjes in rondslingerende telefoons nooit zo goed.

'Bedankt voor de fijne nacht' kan ook iets anders betekenen. Wie weet zat ze ergens heel erg mee, werden ze dronken, heeft hij haar enkel een soortement van gestroost zonder z'n leuter uit z'n broek te halen.....of heeft hij haar de sterren van de hemel geneukt. Je weet het niet.

Ik zou ook zoiets hebben als Winterdip. De kans geven het eerlijk te vertellen. Zonder gevolgen voor de relatie. Maar dan nog liegen heel veel mensen natuurlijk. Je komt er nooit achter denk ik. Tenzij je een SOA-test doet en je hebt een SOA van 'm opgelopen terwijl je ervoor niets had...maar ja, die kans is ook weer niet groot (niet besmet want madame had niets, niet besmet ondanks dat madame wat had, veilige seks...).

Probeer dan iets af te spreken met hem en jezelf. Laat dit rusten maar hamer op eerlijkheid. Dat je niet wil dat hij vreemdgaat, maar hem voor dit 'akkefietje' het voordeel van de twijfel geeft ofzo. En spiegel het: wat zou hij denken als hij zo'n smsje in zijn foon vond?
Als je al zulke dingen wil gaan doen dan weet je toch zeker zelf wel hoe laat het is? Tijd om weg te gaan en te zorgen dat jij jezelf weer gelukkig maakt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Spinster schreef op 21 mei 2009 @ 18:10:

Jij zit vast sowieso al niet al te lekker in je vel, want anders zou je hier wel anders mee om gaan. Ga daar vooral eens wat aan doen.Spinster zegt hier iets heel verstandigs (as usual ;)). Ik heb ook de neiging dat wanneer ik niet lekker in mijn vel zit het op dingen buiten me te gooien. Een irritante collega, een vriendin wiens gedrag me irriteert. Maar meestal kot het omdat ik niet zo blij ben met mezelf op dat moment.
quote:palientje schreef op 21 mei 2009 @ 17:23:

Ja precies. Praat er met je vriend over. En als hij er boos over wordt waarom je er nu (weer) over begint, dan kun je je afvragen waarom?

Ik zou óók boos worden als ik na een jaar nog steeds ondervraagd werd over iets en verdacht wordt van iets wat ik niet heb gedaan . Zou jij dat niet hebben dan ?

Ik ben trouwens héél benieuwd wat je vriend écht alleen maar 's morgens doet ; een grote bruine jongen in de pot leggen terwijl hij " jantje zag eens pruimen hangen " declameert ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor mijn vermaak hier op het forum, zeg ik: doen.

Voor de rest: nee.
Doen..
Je bent van jezelf achterdochtig aangelegd , zeg je . Heb je wel eens eerder gedacht dat hij iets uitspookte en zat je er toen naast ?

Was je vriend ánders na dat weekend ; afwezig , vastgegroeid aan zijn mobiel , overwerken , slecht slapen , ...?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen idee of ik als smart lady tel (vast niet ) maar ga toch maar mijn mening geven:

Ik zou het niet doen. Al was het maar voor je eigenwaarde en je integriteit die je hiermee helemaal zelf aantast. Ik vind het niet zozeer een gemeen plan eigenlijk, maar meer een beetje maf en nogal triest. Oke, eigenlijk vind ik het duiden op niet helemaal lekker in je kupke tikken als je zoiets doet.

En als ze erachter komen, collega en vriend, dan zijn ze waarschijnlijk niet alleen boos maar je staat ook nog eens gigantisch voor schut. En terecht.

Niet doen dus.
Okay!Ben eruit!

Ga de actie niet ondernemen..en het zal voor altijd een mysterie blijven maar als hij me bedonderd heeft zal dat ooooit,ooooit wel een keer naar buiten komen.Karma enzo

Tis wel goed zo,gevoel zal heus niet in 1 keer overzijn maar de woorden van Minny kwamen wel degelijk aan.Wil ik doorgaan als iemand die niet goed in zn kupke is?Nee!Wil ik voor schut staan?Nee!

Wil ik de eer aan mezelf houden?Ja!

Bedankt dus allemaal!

Ps ter enig informatie nog;

de handeling van sochtends heeft te maken met iets wat hij qua uiterlijk doet.Voor hij de deur uitgaat zeg maar...achja,een metro-man wittewel
Ik heb een ander plan:. Een fake adres aanmaken en dan uit haar naam mailen: dat haar vriend de waarheid weet en woedend is en dat hij het nu aan jou wil gaan vertellen.

En dan kijken hoe hij op deze mail reageert...

Tsja dan weet je de waarheid wel.

Je zin: ik vertrouw hem wel dat klopt niet want anders zou je niet met deze gedachtes spelen.

Je hebt het misschien weggedrukt maar het is aan je blijven knagen.

Bedankt voor de fijne nacht kan ook nog zijn dat ze problemen met hem heeft besproken en dat hij haar fijn getroost heeft.

En wat bedoel je precies met wat hij s ochtends doet...

Soms wil je iets niet zien en dan druk je het maar weg

maar 9 van de 10 keer klopt je gevoel wel

Kwaad worden zegt niks, mijn ex kon ook dondersgoed liegen en werd altijd kwaad.

En ik ging twijfelen aan mezelf.

Maar als je iemand niet meer vertrouwt dan houdt het op. Dan is het einde nader.

Dan is zo'n actie nog wel te veroorloven
Ze zeggen toch altijd in liefde en oorlog is alles geoorloofd
Dania, ik vind ook dat in liefde en oorlog alles geoorloofd is. Maar dan moet je wel goed kijken wat er liefde is en wat er oorlog is. Jouw idee is oorlog.

Enkel doen als je toch van je vriend af wil.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd....als je van de liefde per se oorlog wil maken dan is dat wellicht wel een strak plan ja. Anders zou ik mij gewoon aan de bekende normen en waarden houden als ik jou was.

@Sussies: Ik denk echt dat je nu de juiste beslissing hebt genomen.
Ja dat was in mijn geval ook zo... dus misschien dat het idee daar van komt

Maar goed het vertrouwen is er duidelijk niet in deze relatie dus dan vind ik het wel geoorloofd. Omdat het einde misschien toch al in zicht is.

Weet natuurlijk niet of dat zo is Sussies?

Want ook al druk je je twijfel weg dan komt ie vroeg of laat toch weer naar boven

Je moet dan of besluiten om er nooit weer over te beginnen en het achter je te laten of je gaat door tot het bittere einde...

Je gevoel zegt dat het niet klopt en vaak zit je gevoel er niet naast.

Natuurlijk wel als je jaloers zou zijn zonder reden maar die smsjes waren wel wat dubieus

Heb zelf ervaring met een liegende ex dus vandaar
quote:Sussies schreef op 21 mei 2009 @ 19:50:

Ps ter enig informatie nog;

de handeling van sochtends heeft te maken met iets wat hij qua uiterlijk doet.Voor hij de deur uitgaat zeg maar...achja,een metro-man wittewel

Misschien heeeeeeft ze dat helemaal niet gezien, maar heeft ze verteld over een of andere tic van haar, waarop hij zei: Joh dat is helemaal niet zo gek ik moet altijd van mezelf voor ik de deur uitga......... .

en plaagde ze hem daar maar mee.

Ja ik heb een rijke fantasie, wil alleen maar zeggen: t is vaak/ soms niet allemaal wat het lijkt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als een vreemde vrouw zou weten wat mijn (hypothetische) vaste verkering 's ochtends voor beautyritueel heeft, zou een en een voor mij twee zijn. Tenzij ze Derek Ogilvy heet. Of hij latent homo is.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het bestaat zelfs dat je bij elkaar in bed slaapt zonder dat je met elkaar neukt. Of op de kamer of iets dergelijks. Zie je elkaars ritueeltje ook (bah, moet er niet aan denken zo'n latente nicht). Dus dat zegt allemaal niet zo veel. Als ze haarfijn kan vertellen hoe z'n pik eruit ziet in stijve toestand en dat 'ie een moedervlek heeft op z'n anus, sja, dan zou ik wel conclusies gaan trekken.
quote:Digitalis schreef op 21 mei 2009 @ 20:23:

[...] Als ze haarfijn kan vertellen hoe z'n pik eruit ziet in stijve toestand en dat 'ie een moedervlek heeft op z'n anus, sja, dan zou ik wel conclusies gaan trekken.
Jouw motto Gizzy, hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven