Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,

Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!

Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.

Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.

Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...

Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:pomodori schreef op 09 maart 2011 @ 09:52:

[...]

Tuurlijk laat je 1 scheet per jaar. Jij bent dan ook heel bijzonder. De rest van de menselijke bevolking is dat niet en laat 15 scheten per dag.Ik weet niet wat jij eet, ik laat er echt geen 15 per dag.
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 09:49:

Als je het op je werk kan ophouden dan kan je dat ook thuis.....Superkrom natuurlijk. Je kunt ze op het werk ophouden, omdat je ze thuis kunt laten gaan. Anders ontplof je. Of je krijgt gewoon heel erg buikpijn zoals ik. Of je kunt nooit een vriendje nemen, zoals jij, omdat niemand erachter mag komen dat je een mens bent.
Boeren doe ik ook nooit....meen ik echt......is ook walgelijk te woorden.....

Ik zou niet eens weten hoe dat is boeren.......hoe dat voelt.
quote:evelynsalt schreef op 09 maart 2011 @ 09:54:

[...]

Wees dan maar blij dat jij niet met mij getrouwd bent

Ben ik ook hahah.

Het doet volgens mij toch iets met je relatie... ik blijf liever wat moeite voor elkaar doen, en daar hoort dat soort gedrag niet bij.
Haha, 15 vind ik ook veel, maar ik heb het net opgezocht en dat is het gemiddelde. Ik zal vandaag eens tellen
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 09:54:

Boeren doe ik ook nooit....meen ik echt......is ook walgelijk te woorden.....

Ik zou niet eens weten hoe dat is boeren.......hoe dat voelt.Vraag dat je moeder dan maar even
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 09:55:

[...]

Ben ik ook hahah.

Het doet volgens mij toch iets met je relatie... ik blijf liever wat moeite voor elkaar doen, en daar hoort dat soort gedrag niet bij.Nou succes ermee dan. En als zoiets onbenulligs al invloed heeft op je relatie, dan vraag ik me oprecht af hoe gelukkig je dan in die relatie bent.
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 09:54:

[...]

Superkrom natuurlijk. Je kunt ze op het werk ophouden, omdat je ze thuis kunt laten gaan. Anders ontplof je. Of je krijgt gewoon heel erg buikpijn zoals ik. Of je kunt nooit een vriendje nemen, zoals jij, omdat niemand erachter mag komen dat je een mens bent.Ik vraag me serieus af wat jullie eten!
quote:evelynsalt schreef op 09 maart 2011 @ 09:57:

[...]

Nou succes ermee dan. En als zoiets onbenulligs al invloed heeft op je relatie, dan vraag ik me oprecht af hoe gelukkig je dan in die relatie bent.Eh gelukkiger dan jouw man... die dacht met een vrouw te zijn getrouwd, maar het bleek een bouwvakker...
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 08:05:

[...]

Serieus?! Nou, het is maar goed dat je mij niet kent. Ik heb een darmaandoening en knetter rustig de hele dag door. Een scheet is nog niks. De keren dat het letterlijk dun door mijn broek loopt, dan wordt het pas gênant. (En dan niet eens als ik bij familie of vrienden ben, want die weten ervan. En ik verwacht van een toekomstige partner hetzelfde begrip)
Peecee, ik vind je posts niet prettig. Dat je scheten laten 'walgelijk' vind is tot daar aan toe, maar je houdt op geen enkele manier rekening met mensen die er dus niks aan kunnen doen, aan winderigheid. Want let wel: jij kan jezelf wel wijsmaken dat je nooit zoiets vies doet; ieder mens laat scheten. En die zijn echt niet altijd knetterend of bulderend, maar kunnen ook geruisloos ontsnappen. En met een scheet komt ook niet altijd ontlasting mee. Ik ben schoon, ik stink niet, maar door een aandoening laat ik de ene scheet na de andere. En dat maakt mij niet 'ranzig' of 'walgelijk'.
quote:evelynsalt schreef op 09 maart 2011 @ 09:57:

[...]

Nou succes ermee dan. En als zoiets onbenulligs al invloed heeft op je relatie, dan vraag ik me oprecht af hoe gelukkig je dan in die relatie bent.Ja precies! Ik denk dat mijn vriend en ik juist heel intiem zijn met elkaar doordat we helemaal onszelf kunnen zijn. Inclusief soms een scheetje, waar je om kunt lachen, of die je niet eens hoort, of waar je pissig om kunt worden omdat ie al de hele avond ontzettend loopt te stinken en het vertikt om even weg te lopen Tuurlijk moet je je rekening met elkaar houden en je best voor elkaar blijven doen. Maar ik zou het echt jammer vinden als je altijd maar op je hoede moet zijn en zo perfect mogelijk moet overkomen. In plaats van dat je gewoon een scheet kunt laten als ie je dwars zit.
quote:ernie63 schreef op 09 maart 2011 @ 09:59:

[...]

Ik was daar trouwens serieus. Diaree laat zich ook niet ophouden, helaas.
Ik zou me echt kapot lachen! Ook als mijn man zo'n scheet zou laten. Ik zou gewoon sorry zeggen en dan keihard beginnen te lachen. Dan maar geen lady en dan maar geen "goede en aantrekkelijke vrouw". Je bent gewoon een mens onder de mooie kleren, makeup en lekker parfum. Niks aan te doen behalve je voedingspatroon wat aanpassen.
quote:pomodori schreef op 09 maart 2011 @ 09:56:

Haha, 15 vind ik ook veel, maar ik heb het net opgezocht en dat is het gemiddelde. Ik zal vandaag eens tellen Jemig... eerder 15 per maand hier. Of ik moet het 's nachts allemaal doen... wacht eens even mijn gordijnen waren ooit wel roomwit... nu zijn ze meer camel.
Ik weet al hoe het komt, ik compenseer voor jullie allemaal Ik zit deze ochtend alleen al rond de 20 gok ik. (Goor he, peecee!! Wat zal ik allemaal niet voor rare dingen eten?)
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 09:59:

[...]

Eh gelukkiger dan jouw man... die dacht met een vrouw te zijn getrouwd, maar het bleek een bouwvakker... En wat is daar mis mee?
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 10:00:

Peecee, ik vind je posts niet prettig. Dat je scheten laten 'walgelijk' vind is tot daar aan toe, maar je houdt op geen enkele manier rekening met mensen die er dus niks aan kunnen doen, aan winderigheid. Want let wel: jij kan jezelf wel wijsmaken dat je nooit zoiets vies doet; ieder mens laat scheten. En die zijn echt niet altijd knetterend of bulderend, maar kunnen ook geruisloos ontsnappen. En met een scheet komt ook niet altijd ontlasting mee. Ik ben schoon, ik stink niet, maar door een aandoening laat ik de ene scheet na de andere. En dat maakt mij niet 'ranzig' of 'walgelijk'.Als je er niks aan kan doen is het toch wat anders. Als je er wel wat aan kan doen maar het vertikt vind ik het een gebrek aan respect... heeft voor mij niks met "jezelf" zijn te maken.
Mijn man is zelfs zo afgericht dat hij "SORRY!!" roept als ik een scheet laat waar andere mensen bij zijn. Lijkt het net of hij het was
Come on zeg, een scheet. Nou en? Het hoort er gewoon bij hoor.

Je vriend heeft vast wel eens viezere dingen van je gezien / gehoord / geroken ofzo. Maak je niet druk.
Ik krijg er een punthoofd van!
Oh. En ik scheet ook rustig op mijn werk. Anders kan ik de hele dag wel op de WC gaan staan. Collega's weten ervan. Als ik echt ga bulderen dan loop ik weg, maar anders werk ik rustig verder. Ik kan er niks aan doen. Sorry collega's.
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 10:01:

[...]

Jemig... eerder 15 per maand hier. Of ik moet het 's nachts allemaal doen... wacht eens even mijn gordijnen waren ooit wel roomwit... nu zijn ze meer camel.

Volgens mij is het wel zo dat je de meeste onbewust laat hoor Het ik ook ooit ergens gelezen. Dus kan kloppen dat je het aantal zelf lager inschat.
Ik ben niet iemand die openlijk boert/scheten laat. Maar iemand als Peecee die zegt geen boeren te laten en 1 scheet per jaar dat gelooft echt niemand hier

Klinkt buitenaards.
quote:kaetje schreef op 09 maart 2011 @ 10:04:

Mijn man is zelfs zo afgericht dat hij "SORRY!!" roept als ik een scheet laat waar andere mensen bij zijn. Lijkt het net of hij het was
quote:kaetje schreef op 09 maart 2011 @ 10:04:

Mijn man is zelfs zo afgericht dat hij "SORRY!!" roept als ik een scheet laat waar andere mensen bij zijn. Lijkt het net of hij het was Klinkt goed. Geloof niet dat die van mij daartoe bereid zou zijn haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven