Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,

Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!

Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.

Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.

Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...

Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
willemeen, ik kan ook niet zonder uien en knoflook, zo lekker !

Oh je kunt ook nog peperemunt thee drinken, is ook goed bij darmgassen en maaggassen.

Ik moest net nog even denken aan die Peecee, als een jongen een scheet laat heeft hij de rest van zijn leven een scheten-fobie, arme mannen.
quote:girlxxx schreef op 09 maart 2011 @ 08:24:

Ik moest net nog even denken aan die Peecee, als een jongen een scheet laat heeft hij de rest van zijn leven een scheten-fobie, arme mannen.Wordt pas echt zielig als ie ook niet meer durft te slikken
Haha, ik heb geen ervaring met bevallen nee, en ben ook niet voornemens die ervaring binnen twee jaar op te doen... maar tegen die tijd zal ik eens lekker met een kopje pepermuntthee ( ) dat grote taboeforum gaan doornemen... haha

Erg bedankt voor de hulp allemaal, wordt gewaardeerd. Ik voel me nu wel iets minder onzeker en vind dat ik er maar gewoon aan moet wennen. En hij ook.
Ik kan de groene thee pepermunt van Lipton aanraden vwb muntthee Lekkerrrrrr!
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 08:28:

[...]

Wordt pas echt zielig als ie ook niet meer durft te slikken
Wowww, wat?

Wordt er in dit topic nou beweerd dat vrouwen poepen en scheten laten?? TO moet wel een man zijn. Mijn vriendin doet dat allemaal niet hoor!

*stopt vingers in oren*

NANANANANANA IK HOOR JULLIE NIET NANANANANANA
Ik vind het ook een ranzig idee als mijn partner regelmatig een warme scheet zou laten in bed. En zelf moet ik er al helemaal niet aan denken. Je hoeft echt niet alles te delen in een relatie.

Weet je vriend wel dat je het zelf ook vervelend vindt? Dat maakt al wel verschil. Voor het zelfde geld denkt hij dat je ze lekker de vrije loop laat, dan valt er inderdaad niet om te lachen. Als hij weet dat het per ongeluk gebeurt, valt er toch wel om te lachen.

Idd probeer eens minder uien te eten... (dat je nog nooit eerder die link hebt gelegd... eet je soms ook regelmatig hachee, eieren en bonen...)

Succes.
HAHAHAH...mijn laatse vriend zei na een half jaar, LAAT JIJ NOOIT EEN SCHEET?....

Dat viel hem op....en hij durfde daarom ook geen scheet te laten bij mij...als hij wat aanvoelde komen liep hij naar buiten..... De tuin in en liet daar zijn scheet.....
@ Iwannalive: ik gok dat hij heel goed doorheeft dat ik het genant vind... hij kent me inmiddels wel een beetje Daarom gaat hij er vast zo voorzichtig mee om door niet te lachen enzo. Maarja.
En dat vind ik dus 10x genanter. Weg lopen en iedereen weet wat jij daar in die tuin staat te doen.

En plein publiek houd ik ze gewoon op. Maar als ik thuis ben en alleen met man en ik moet een windje laten, ga ik geen buikkramp zitten krijgen omdat ik zonodig vrouwelijk en elegant moet blijven.

Ik wind: So what?!
Nope
Ik (en vriend trouwens ook) hebben er ook enorm veel last van en eten gewoon uien en knoflook en curry en bruine bonen etc,liever af en toe stinken dan nooit meer lekker eten.

Komt vast allemaal goed.
Iwannalive, scheten, gelaten tijdens je slaap zijn per definitie 'per ongeluk'!
Maak je hiervoor serieus een profiel aan, en open je direct een topic voor dit soorrt 'problemen'...??? Geloof deze niet helemaal.
Roken kan bij 80% van de bevolking ook niet meer binnen....dus buiten roken!

Roken stinkt.........dus waarom niet buiten een scheet laten?

Die stinken ook............
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 08:28:

Haha, ik heb geen ervaring met bevallen nee, en ben ook niet voornemens die ervaring binnen twee jaar op te doen... maar tegen die tijd zal ik eens lekker met een kopje pepermuntthee ( ) dat grote taboeforum gaan doornemen... haha

Erg bedankt voor de hulp allemaal, wordt gewaardeerd. Ik voel me nu wel iets minder onzeker en vind dat ik er maar gewoon aan moet wennen. En hij ook.

Jemig jij bent snel om... Your back bone is connected to your...

http://www.youtube.com/watch?v=pYb8Wm6-QfA
Waarom moet je daar niet knetterend en bulderend samen het bed van uitrollen van het lachen? Das raar.

Mijn lieve echtgenoot blaast mij ook het bed uit, hij slaapt gewoon door en ik moet er altijd hard om lachen. Zo hard, dat hij ook wakker wordt.
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 08:31:

. Voor het zelfde geld denkt hij dat je ze lekker de vrije loop laat, dan valt er inderdaad niet om te lachen. Als hij weet dat het per ongeluk gebeurt, valt er toch wel om te lachen.Gelukkig kan die van mij er altijd om lachen Niet dat ik doorlopend aan het ontluchten ben, dan zou het wat minder leuk worden. Maar ik krijg echt buikpijn als ik ze inhoud en die van mij heeft me op een gegeven moment haast gedwongen om een scheet te laten hahaha. En ook poepen, dat durfde ik ook niet. Mijn vorige vriend zei altijd 'voor de grap' dat vrouwen dat niet doen. Nou, die van nu vond het na een paar maanden mooi geweest en heeft me naar de plee gestuurd
quote:JohnnyCake schreef op 09 maart 2011 @ 08:35:

Iwannalive, scheten, gelaten tijdens je slaap zijn per definitie 'per ongeluk'!Moet ie wel weten dat ze slaapt en niet wakker ligt. Snap anders niet dat 'ie dan niet even lacht... of hij heeft een ochtendhumeur natuurlijk.
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 08:42:

[...]

Gelukkig kan die van mij er altijd om lachen Niet dat ik doorlopend aan het ontluchten ben, dan zou het wat minder leuk worden. Maar ik krijg echt buikpijn als ik ze inhoud en die van mij heeft me op een gegeven moment haast gedwongen om een scheet te laten hahaha. En ook poepen, dat durfde ik ook niet. Mijn vorige vriend zei altijd 'voor de grap' dat vrouwen dat niet doen. Nou, die van nu vond het na een paar maanden mooi geweest en heeft me naar de plee gestuurd Doorslaan is nooit goed...
Ik denk dat hij veel consideratie heeft met mijn tere charmante vrouwengevoelens *sarcasme* haha...

Ik zit er ook mee omdat hij gewoon veel slaap nodig heeft met zijn drukke baan. Ik houd hem al vaak wakker door te knarsetanden of woelen, en hoewel hij me op het hart drukt dat het niet uitmaakt, zie ik hem versleten thuiskomen omdat zijn nachtrust niet optimaal was.

Dat nachtelijke trompetgeschal is dus niet alleen genant, maar ook vervelend omdat ik hem dan weer wakker maak...
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 08:43:

[...]

Doorslaan is nooit goed... Ik zeg dat hij er altijd om moet lachen, niet dat ik altijd maar scheten laat
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 08:33:

@ Iwannalive: ik gok dat hij heel goed doorheeft dat ik het genant vind... hij kent me inmiddels wel een beetje Daarom gaat hij er vast zo voorzichtig mee om door niet te lachen enzo. Maarja.Maakt ie het wel groter dan het is. Misschien zelf een keer keihard lachen en roepen, gelukkig is het geen gewoonte of zoiets. En vervolgens je warme slip op zijn neus leggen.
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 08:46:

[...]

Maakt ie het wel groter dan het is. Misschien zelf een keer keihard lachen en roepen, gelukkig is het geen gewoonte of zoiets. En vervolgens je warme slip op zijn neus leggen. Hahahahaha
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 08:45:

[...]

Ik zeg dat hij er altijd om moet lachen, niet dat ik altijd maar scheten laat Jaaaa jaaa geef nou maar toe... kleine windmachine...
Word een beetje melig hier.

Fijne dag nog ouwe stinkerds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven