Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:moeilijkenaam schreef op 09 maart 2011 @ 11:20:

[...]





Ziets had ik ook! en ik vond het wel heel lief van hem! (echte liefde) Ja, dat maakt je relatie juist goed, denk ik Als je alles doet om de ander zichzelf te laten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook niet waar mijn vriend bij is, ik kan geen zachte laten, de ramen klapperen als ik er een laat, dus doe het als ik alleen of met vriendinnen ben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit gelezen dat in de VS een medicijn is uitgevonden waarmee je urine en ontlasting naar bloemetjes gaan ruiken.

Je zweetklieren kunnen lamgelegd worden met botox.

Niets menselijks meer aan. Of je verkering hebt met een barbiepop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hazzie schreef op 09 maart 2011 @ 11:01:

Ik maak heerlijke 'dutch ovens' voor mijn vriend en andersom, wij laten onze neuspulkjes aan elkaar zien, kletsen gewoon door tijdens toiletbezoek en doen vaak een wedstrijd welke vinger er het hardst stinkt na het krabben.

En oh ja we boeren gewoon door tijdens het eten.

Dit alles doen wij alleen binnen 4 muren. We vinden elkaar nog steeds woest aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 12:00:

[...]





[afbeelding]Mmm, ik snap het plaatje niet......:(
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn dutch ovens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hazzie schreef op 09 maart 2011 @ 11:01:

Ik maak heerlijke 'dutch ovens' voor mijn vriend en andersom, wij laten onze neuspulkjes aan elkaar zien, kletsen gewoon door tijdens toiletbezoek en doen vaak een wedstrijd welke vinger er het hardst stinkt na het krabben.

En oh ja we boeren gewoon door tijdens het eten.

Dit alles doen wij alleen binnen 4 muren. We vinden elkaar nog steeds woest aantrekkelijk dit is gewoon ranzig
Alle reacties Link kopieren
quote:pomodori schreef op 09 maart 2011 @ 12:06:

Wat zijn dutch ovens?



Een scheet laten onder de dekens (Goedkope oven) En dan je partner onder de deken duwen.



http://www.urbandictionary.com/define.p ... dutch+oven
Alle reacties Link kopieren
[quote]peecee schreef op 09 maart 2011



Zo zeg, jij hebt issues.



http://www.allepsychologen.nl/psychologen.htm
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry hoor.............maar dat noemen jullie vrouwelijk???

Ik heb nog iets wat ik echt vreselijk vind om aan te horen...

Als ik iemand op de toilet hoor plassen...dan zetten ze die scheur open en maken een herrie.

Walgelijk, je kan ook "netjes" zachtjes plassen....

Ik heb het mij hele leven al hoor.....dat ik het niet kan verdragen. Ik kan er niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 12:16:

Nou sorry hoor.............maar dat noemen jullie vrouwelijk???

Ik heb nog iets wat ik echt vreselijk vind om aan te horen...

Als ik iemand op de toilet hoor plassen...dan zetten ze die scheur open en maken een herrie.

Walgelijk, je kan ook "netjes" zachtjes plassen....

Ik heb het mij hele leven al hoor.....dat ik het niet kan verdragen. Ik kan er niets aan doen.







je bent niet serieus, toch?
Alle reacties Link kopieren
Jja echt wel......

Ik meen het echt...ik kan heel moeilijk geluiden verdragen.

Dat heb ik echt al zo lang.......mensen geluiden.

Slikken..eten....poepen winden plassen.....
Alle reacties Link kopieren
Neus snuiten!!!, vreselijk.....ook als ze daarna niet de handen wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.



Tjee zeg ik heb een spastische darm en laat echt niet alles staan wat ik lekker vind.

Vind het soms wel genant vooral in een beginnende relatie.

Als de relatie langer duurt en vertrouwder is vind ik er niets raars meer aan...zeker niet als het perongeluk gebeurd!

Gelukkig moest mn vriendje er de eerste keer wel om lachen!
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 12:19:

Jja echt wel......

Ik meen het echt...ik kan heel moeilijk geluiden verdragen.

Dat heb ik echt al zo lang.......mensen geluiden.

Slikken..eten....poepen winden plassen.....Maar... Jezus... ik plas gewoon op een WC, daar is 'ie voor. Ik plas in de pot, niet ernaast, ik veeg af, wc papier ook in de pot en dan trek ik keurig door... Hoeveel "netter" wil je het hebben? Wat moet je dan?! (En kan je het serieus niet anders verwoorden dan "dan zetten ze die scheur open en maken een herrie."?)



Ik zou serieus overwegen om eens met iemand te praten. Dit klinkt echt ehh... redelijk overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 12:19:

Jja echt wel......

Ik meen het echt...ik kan heel moeilijk geluiden verdragen.

Dat heb ik echt al zo lang.......mensen geluiden.

Slikken..eten....poepen winden plassen.....Pfffffffffff moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 09 maart 2011 @ 12:08:

[...]





dit is gewoon ranzigGelukkig hoef jij er niet bij aanwezig te zijn
Alle reacties Link kopieren
Hanneke ik plas ook op de wc.....maar ik zorg wel dat niemand dat kan horen.

Soms heb je zo gat van de toilet vooraan zitten.....en als je daar in plast maakt het herrie.

Dus als ik ergens ben dan plas ik bewust "" zachtjes".



Maar jullie vinden mij vreemd maar irriteren jullie die geluiden dan niet??
Alle reacties Link kopieren
Nee, als iemand op de wc plast dan irriteert mij dat niet nee. Neus snuiten ook niet, scheten en boeren ook niet (tenzij in een restaurant en iemand het alfabet gaat boeren) en slikken ook niet. (met je mond open eten zodat je iemand zijn maag kan zien zitten, met bijbehorende smakgeluiden is iets anders). Dus ja; ik vind je zéér overdreven in je irritatie.



Maar hoe kan je in godsnaam 'zachtjes plassen'?! Dat is een serieuze vraag trouwens. Want ik ga zitten en ik leeg mij blaas. Niks meer en niks minder. En het lijkt me voor mijn blaas niet gezond als ik dat met een bepaalde techniek ga doen ofzo. En ik heb geen piemel, dus ik kan mijn straal ook niet richten.
PFF ik maak wel een discussie los zeg :P



Even terug naar het probleem: ik heb het niet over een incidenteel windje ofzo, maar over een loeiharde knetterende rookbom waar we allebei van wakker werden...



En ik weet gewoon niet hoe hij daarover denkt. Hij wil ook geen seks hebben als ik ongesteld ben, vindt hij niet prettig. Dus ja, weetikveel hoe hij over scheten denkt...
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 12:31:

PFF ik maak wel een discussie los zeg :P



Even terug naar het probleem: ik heb het niet over een incidenteel windje ofzo, maar over een loeiharde knetterende rookbom waar we allebei van wakker werden...



En ik weet gewoon niet hoe hij daarover denkt. Hij wil ook geen seks hebben als ik ongesteld ben, vindt hij niet prettig. Dus ja, weetikveel hoe hij over scheten denkt...Als je wilt weten hoe hij erover denkt; dan moet je hem dat vragen.
Alle reacties Link kopieren
Nou hahahah....dat is gewoon langzaam plassen......en ik heb nooit blaasontsteking.

Ik ben dan echt bewust zachtjes aan het plassen..en als ik dan toch perongeluk iets hoor dan ga ik anders zitten....stom he.schaamte denk ik
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 12:33:

[...]





Als je wilt weten hoe hij erover denkt; dan moet je hem dat vragen.



Ja, maar dat wil ik dus niet. "zeg lieverd, kunnen wij het even over ruften hebben?" vind het al erg genoeg als ik er 1 laat. Als ik erover begin wordt zijn aandacht er nog meer bij betrokken.



Mijn moeder zegt altijd: 'hoe meer je in poep roert, hoe harder het gaat stinken.' Een erg toepasselijke kreet waar ik heel erg achter sta. Als ik erover begin herinner ik hem er weer aan.
Alle reacties Link kopieren
'langzaam plassen'?! Nouja, het zal wel geheel aan mij voorbij gaan.



Ik heb wel af en toe een blaasontsteking, dus ik ga me niet wagen aan zulke gekkigheid.
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 12:35:

Nou hahahah....dat is gewoon langzaam plassen......en ik heb nooit blaasontsteking.

Ik ben dan echt bewust zachtjes aan het plassen..en als ik dan toch perongeluk iets hoor dan ga ik anders zitten....stom he.schaamte denk ik



Ik vond het aanvankelijk al moeilijk om te poepen in het studentenhuis waar ik toen pas woonde. Al die vreemde mensen (en jongens!) die dat kunnen ruiken...



daar ben ik toen noodgedwongen overheen gekomen, want je moet er toch vanaf..! Maarja, met die mensen had ik geen relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven