Geroddel...
zondag 10 juni 2018 om 23:17
Wat te doen aan iemand die roddels over je verspreid?
Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Iemand van wie ik dacht dat ik haar kon vertrouwen heeft toch een paar dingen die ik in vertrouwen heb verteld wereldkundig gemaakt, iemand dezelfde ervaring? Wat kan ik nog doen om de schade te beperken?
Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Iemand van wie ik dacht dat ik haar kon vertrouwen heeft toch een paar dingen die ik in vertrouwen heb verteld wereldkundig gemaakt, iemand dezelfde ervaring? Wat kan ik nog doen om de schade te beperken?
anoniem_371037 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 12:56
88.86% gewijzigd
maandag 11 juni 2018 om 12:25
Kan ik het maken om iemand psychopatisch te noemen? Wat die persoon doet is niet normaal maar toch.ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2018 10:24Ronduit rot om te ontdekken dat iemand die je alleen kent uit een grijs verleden dusdanig interessante roddels over je vertelt, dat de verhalen in de hoofden van wildvreemden blijven hangen. Het verstandigste om te doen is wat jij al doet: de draak niet voeren. Verder kun je droogjes opmerken, als iemand je aanspreekt op de roddels, dat je xxx al zeker vier en een half jaar niet gezien en niet gesproken hebt en haar ook bewust mijdt, omdat je hebt gemerkt dat ze een beetje psychopatisch is. En dan door naar een volgend onderwerp.
Ooit zal het wel overwaaien.
maandag 11 juni 2018 om 12:33
Nee, dat kun je niet. Het is gewoon geroddel, vervelend, maar meer niet.Rozeplayboydeo schreef: ↑11-06-2018 12:25Kan ik het maken om iemand psychopatisch te noemen? Wat die persoon doet is niet normaal maar toch.