gescheiden man

30-10-2010 12:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

Ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie mij advies geven.

Afgelopen zomer heb ik een leuke man leren kennen. Hij ligt nog in scheiding en heeft 2 kinderen. Nu zit ik zelf ook in een moeilijk periode met ziekte in de familie. We hebben het er vaak over gehad dat het misschien niet de beste tijd is om elkaar te leren kennen. Maar alles was zo leuk en konden goed met elkaar praten, leuke dingen doen etc.Dus vonden we het stom om het te stoppen omdat de tijd niet goed zou zijn.... Nu is het uit.

Hij zegt dat hij de ruimte nodig heeft om alles goed te kunnen verwerken, huis regelen, alimentatie en dat het misschien te snel is gegaan. Dit heeft hij over de telefoon gezegd. Ik weet dat ik vaak onzeker kan zijn en mijn bevestiging nodig heb. Misschien heb ik teveel druk op hem gelegd. Nu kan ik me voorstellen dat hij ruimte nodig heeft om alles te regelen, maar legt ondertussen wel weer contacten met andere vrouwen op het internet. Mij wil hij niet zien, omdat er dan teveel gevoel bij zit. Zijn spullen moet ik maar even bewaren totdat hij weer contact wil. Moet ik hem echt vergeten of toch die ruimte geven (en niet teveel achter die nieuwe contacten zoeken?) Heeft iemand ook in zo'n situatie gezeten?

groetjes ieke
Goed bezig meid, is even lastig misschien maar stoppen met die vent is het beste wat je kunt doen. Als je doorgaat brengt dat alleen een hele hoop ellende met zich mee. Voor jou wel te verstaan, want hij doet zijn ding wel...
Waarom wil je in zijn ogen kijken? Om te kijken of hij je niet stiekem toch wel wil? Om jezelf voor de gek te houden?

Wat je vriendin zegt vind ik trouwens regelrechte onzin
Mannen......... tijdens een innerlijke omhelzing, zou je ze weleens kunnen wurgen.ahaha.

Ben toch blij dat ze bestaan.

Het zou handig zijn, als er mannen waren met een afneembare piemel, zodat je hem thuis veilig kunt bewaren.
Kort gezegd:

he is not that into you

Anders zou hij wel met jou verder gaan en niet contactjes leggen met andere vrouwen...

Oogkleppen af, spullen naar buiten, smsje dat ie zijn zooi kan ophalen en vooral NIET stilstaan bij deze man, die jou in de wachtkamer zet
Weet zijn vrouw uberhaupt van jou bestaan? Weet je zeker dat hij in scheiding ligt? Je zou niet de eerste zijn die als side-kick wordt gebruikt. Maar volgens mij is dat de strekking van de meesten hier toch?

Ik vind het iig erg vreemd dat hij in scheiding ligt en al wel met jou in zee is gegaan (woont hij ook nog gewoon bij zijn gezin misschien?), zich nu terugtrekt en vervolgens lekker doorzoekt op het internet. Hebben jullie elkaar ook op die manier leren kennen?

Anyway, wees een sterke vrouw, niemand zit toch te wachten op een man die zich zo gedraagt?
zijn vrouw weet inderdaad van niks. Aangezien het geld nog uitgevochten moet worden. Hij woont nu tijdelijk bij zijn vader omdat zij in het huis blijft met de kinderen. Zijn vader heb ik al wel ontmoet. En de scheiding is wel echt daar twijfel ik niet aan. Het is meer of ik hem dus niet ruimte moet geven om alles een plek te geven of gewoon weg bonjouren. We hebben elkaar ook via internet leren kennen. Het was ook niet echt mijn bedoeling om me ergens in te storten, maar het klikTE.
met nadruk op TE.

Denk eerlijk gezegd wel dat ik hem wil zien om te kijken hij het er ook moeilijk mee heeft. Fijn dat jullie in ieder geval recht door zee zijn. Vriendinnen proberen het toch vaak lief te brengen.
...
anoniem_93184 wijzigde dit bericht op 30-10-2010 14:55
Reden: Is al meerdere keren gezegd.. ;-)
% gewijzigd
meid je bent een rebound. Hij wil gewoon zijn oude schoenen niet wegdoen voor ie nieuwe heeft. Je bent toch wel meer dan een paar schoenen?
Hij zegt dat hij de ruimte nodig heeft om alles goed te kunnen verwerken,

Ja dan moet je vooral op internet gaan zitten en nieuwe contacten aangaan.

Hij wil je niet zien omdat er dan te veel gevoel bij zit. Sorry hoor maar deze hoor echt in het rijtje k*tsmoezen thuis.

Maw. hij heeft geen interesse meer in je, maar durft het niet ronduit te zeggen. Gaat eerst even rondkijken of er iets leukers te vinden is, gaat dat niet snel genoeg, dan komt hij zijn spullen "halen" en papt hij het weer met jou aan. Voor zo lang het duurt tenminste.

Dumpen die hap.
Heb je zijn vader ontmoet omdat hij daar woont? Hoe heeft hij je toen dan voorgesteld? Als een gewone vriendin? Wel een beetje vaag, ik zou denk ik iemand waar ik niet zo serieus mee was, niet bij mijn ouders/vader ontmoeten, maar misschien zijn mannen daar anders in?

Maar zoals velen met mij en ik ook al eerder schreef, je bent veel meer waard dan te gaan zitten wachten op een man die ondertussen weer aan het rondsnuffelen is toch????
We gingen zijn spullen halen, omdat hij bij mij bleef slapen. Heb ook daar een week in huis gezeten toen zijn vader op vakantie was. Zijn moeder gesproken etc dus daar wisten ze mijn echte naam...en connectie. Hadden het al over toekomst etc... gewoon kletsen want samenwonen wilde ik nog lang niet met zijn achetrgrond. Zijn woorden dan zo loos tegenwoordig? Hij is namelijk wel eerlijk over het internet en zegt dat ik me er geen zorgen om moet maken. Toen zei hij dat hij bij mij was en niemand anders wilde. PPff zo duidelijk en zo vermoeiend....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven