Geslaagde 1 april grap?!

02-04-2012 00:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag ontzettend lachen en wil dat even hier delen. Ik, man, zit nu in Zuid-Amerika en mijn vriendin in Spanje. Aangezien het 1 april is wilde ik een (flauwe) grap uithalen. Heb ik haar gesmst dat ik al een tijdje met iets liep en het nu echt niet meer voor me kon houden. Zij moest maar haar conclusies trekken maar ik moest haar gewoon mededelen: ik ben homo.

Zij reageerde eerst van 'uh, wat is dit voor sms? Is dit een grap ofzo?!'....toen heb ik maar gezegd welke dag het was en toen snapte ze het....Ze kon er wel om lachen gelukkig...

Ik moet de hele dag hier al lachen om mezelf en mijn flauwe doch geslaagde grap, dat wilde ik even zeggen!
Ik vind m erg flauw eigenlijk.

Ik ben één keer voor de gek gehouden. Dat was door Mocy die gisteren liet weten dat ze een ban had.

Verder heeft niemand iets geprobeerd vandaag.
Tsja, misschien wel flauw, maar ik moest wel erg lachen dat ze er even een beetje leek in te trappen...Tuurlijk, was flauw, maar dat mag best soms...;)
M'n vriend zei dat m'n veters los zaten en ik trapte er nog in ook. Moest er wel om lachen, hoe flauw ook.

Vind homo-sms wel wat apart. Zit niet echt in de humor-categorie wat mij betreft, maar eerder in de what-the-fuck?!-hoek.
Ach, wij zijn samen soms wel van de flauwe grappen en kunnen hier, gelukkig, erg om lachen!
Zoon is wat beter in het doorhebben van bepaalde zaken. Komt hij vanochtend naar me toe en zegt: mam, ik heb de PC geformatteerd.

Ik stond gelijk naast mijn bed om half 7.
Ik moest vandaag hard lachen om een duidelijke 1 april grap: de gemeente Noordwijk zei dat ze de pier van Scheveningen wilde kopen en naar Noordwijk wilde laten verslepen. Ik zag het al gebeuren, haha.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik vind het een flauwe grap.

Vorig jaar was er een goeie grap van een forumster. Zo erg dat ik er serieus op in ging en ik zelfs van iemand een waarschuwing kreeg op msn dat het een grap was en mijn posting moest weghalen om geen ban te krijgen.

Of was het al een paar jaar geleden? Nou ja, die was iig wel heel geloofwaardig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sneue grap
Vroeger,toen de euro nog een gulden was,stond er een week voor 1 april een advertentie in het dorpsblad,dat je voor 1 gulden 2 dagen met de bus naar Ardennen kon. De bus was volgeboekt en na een paar straten door het dorp te zijn gereden stopte die voor een huis en daar moesten de mensen uitstappen.

Tja,niemand had gedacht aan de dokter in het dorp,die zijn naam was Ardennen.

Ik vind dit tot nu toe nog steeds de beste 1 april grap.

De advertentie was van de busonderneming.
Wat een treurnis...

Maar hey, als jullie er om konden lachen is dat blijkbaar het niveau van jullie relatie...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 april 2012 @ 00:24:

Wat een treurnis...

Maar hey, als jullie er om konden lachen is dat blijkbaar het niveau van jullie relatie...Wat is dat nou voor trieste reactie zeg?!
Manji, briljante grap

Koolwijk, leg eens uit....wat is er grappig aan je vriendin smsen dat je homo bent?
Dergelijke grapjes (ik ben homo) vind ik heel kinderachtig. Smaken verschillen natuurlijk, maar het kan komen door het feit dat ik altijd in de verdediging spring als het om homoseksualiteit gaat en dat zal weer komen door familieleden en vrienden die gay zijn. Zo vind ik het ook niks als iemand het heeft over 'de verkeerde kant' - het klinkt zo... fout, zo afwijzend, afkeurend.

Maar goed... dat is weer een heel ander onderwerp dan flauwe grappen

Wel fijn dat je de hele dag hebt kunnen lachen om jezelf.
Mijn moeder belde me met de mededeling dat oma 1000 euro had gevonden in huis waarvan ze niet meer wist dat ze dqt had en ze zouden later langskomen om me de helft ervan te geven.

Ik was zo pissig dat ik wakker gebeld werd dat ik heb gezegd dat ze het maar moesten overmaken op mijn bankrekening
quote:Koolwijk schreef op 02 april 2012 @ 00:25:

[...]

Wat is dat nou voor trieste reactie zeg?!

Nou nee hoor, da is niet triest, maar als ik zo iets aan mijn mijn lief zou smssen geloof ik niet dat hij daar de humor van zou inzien

Ik ook niet hoor, dus wij zitten blijkbaar op een heel ander humor niveau dan jullie (gelukkig)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
kinderachtig hoor,alleen mensen met heel weinig gevoel voor humor en vooral heel erg weinig fantasie maken dit soort grappen....
Goh, ik had me wel gerealiseerd dat het 1 april was, maar niet dat ik risico had gelopen om domme grappen aan te horen de hele dag.

Wat fijn, zo op zondag
Euh, het is 1 april, dan mag je slechte grappen maken en daar moet je dan ook maar tegenkunnen hoor. Ach, ik, en zij gelukkig ook, vond het grappig...
quote:Summerdance schreef op 02 april 2012 @ 00:29:

[...]

Nou nee hoor, da is niet triest, maar als ik zo iets aan mijn mijn lief zou smssen geloof ik niet dat hij daar de humor van zou inzien

Ik ook niet hoor, dus wij zitten blijkbaar op een heel ander humor niveau dan jullie (gelukkig)Summie, ik loop natuurlijk weer eens hopeloos achter: heb je een nieuwe lief? Zoja,
Ik denk dat ik liever heb dat mijn partner echt homo is, dan dat hij zulke slechte grappen verzint.

quote:Miekkie schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

Ik denk dat ik liever heb dat mijn partner echt homo is, dan dat hij zulke slechte grappen verzint.

Haha, daar moet ik erg om lachen (echt!!). Hoopt zij misschien stiekem nu ook wel;)!
Miekkie
quote:manji schreef op 02 april 2012 @ 00:24:

Vroeger,toen de euro nog een gulden was,stond er een week voor 1 april een advertentie in het dorpsblad,dat je voor 1 gulden 2 dagen met de bus naar Ardennen kon. De bus was volgeboekt en na een paar straten door het dorp te zijn gereden stopte die voor een huis en daar moesten de mensen uitstappen.

Tja,niemand had gedacht aan de dokter in het dorp,die zijn naam was Ardennen.

.hahaha, dit is echt de eerste grap waar ik om kan lachen, incluis andere topic
Nee ik vind het persoonlijk ook erg smakeloos. Al had ik ook een hele stomme grap uitgehaald vandaag.

Had een klein laagje gel over de wcbril gesmeerd hahaha.... Lekker glibberig dus

@ Manji

Die grap vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Zou flink pissig zijn als ik voor 2 dagen aan het inpakken was geweest en dingen had geregeld en dat ik dan weer leuk naar huis mocht. Vind ook niet dat grappen maken zomaar zou mogen bij bedrijven etc. Het moet niet vervelend worden en dat is bij zulke dingen al gauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven