Geslaagde 1 april grap?!

02-04-2012 00:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag ontzettend lachen en wil dat even hier delen. Ik, man, zit nu in Zuid-Amerika en mijn vriendin in Spanje. Aangezien het 1 april is wilde ik een (flauwe) grap uithalen. Heb ik haar gesmst dat ik al een tijdje met iets liep en het nu echt niet meer voor me kon houden. Zij moest maar haar conclusies trekken maar ik moest haar gewoon mededelen: ik ben homo.

Zij reageerde eerst van 'uh, wat is dit voor sms? Is dit een grap ofzo?!'....toen heb ik maar gezegd welke dag het was en toen snapte ze het....Ze kon er wel om lachen gelukkig...

Ik moet de hele dag hier al lachen om mezelf en mijn flauwe doch geslaagde grap, dat wilde ik even zeggen!
quote:Miekkie schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

Ik denk dat ik liever heb dat mijn partner echt homo is, dan dat hij zulke slechte grappen verzint.

Ik ook! Zou het prima vinden dat hij homo was, maar zou het grapje echt niet kunnen waarderen, te kwetsend, vind het sowieso slechte humor om grappen te maken over mensen die ander zijn.

edit: al zou het niet echt handig voor onze relatie zijn
Tsjonge jonge, wat een reacties hier op een flauwe 1 april grap! Moet kunnen op zo'n dag hoor, wat nemen jullie alles serieus. Te kwetsend, grappen over iemand die anders zijn....pfff, ik maak ook veel zelfspot, moet toch kunnen lachen hoor in 't leven...Gelukkig ken ik genoeg homo's die ook zelfspot hebben en grappen maken over hun geaardheid.
Ik heb zelf ook een hele flauwe grap uitgehaald hoor, daar niet van.

Onze kat eet soms nogal gulzig en kotst daarna haar brokjes weer uit. Ook vindt ze het leuk om bovenop je te komen liggen als je slaapt.

Mijn vriend was half wakker met die kat bovenop zich en ik deed heel verschrikt alsof ze hem helemaal ondergekotst had..

Ik heb hem nog nooit zo snel rechtop zien zitten.

Ik lag dubbel... Hij was aan het mokken haha.
Ja, Miekkie, dat mag best op 1 april toch?! Dan moet je juist heel flauwe grappen maken, iemand laten schrikken en dan daarna daar om kunnen lachen....
quote:Koolwijk schreef op 02 april 2012 @ 00:46:

Tsjonge jonge, wat een reacties hier op een flauwe 1 april grap! Moet kunnen op zo'n dag hoor, wat nemen jullie alles serieus. Te kwetsend, grappen over iemand die anders zijn....pfff, ik maak ook veel zelfspot, moet toch kunnen lachen hoor in 't leven...Gelukkig ken ik genoeg homo's die ook zelfspot hebben en grappen maken over hun geaardheid.Ok dus je bent toch homo?
quote:mopshondje18 schreef op 02 april 2012 @ 00:49:

[...]

Ok dus je bent toch homo???
@ Manji

Die grap vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Zou flink pissig zijn als ik voor 2 dagen aan het inpakken was geweest en dingen had geregeld en dat ik dan weer leuk naar huis mocht. Vind ook niet dat grappen maken zomaar zou mogen bij bedrijven etc. Het moet niet vervelend worden en dat is bij zulke dingen al gauw.[/quote]

@Oogappeltje de mensen die aan die zogenaamde reis hadden deel genomen,moesten er erg om lachen. Dus was de grap geslaagd.

De man van de busonderneming stond bekend om dit soort grappen.
Niemand die me voor de gek gehouden heeft vandaag.

Alleen ik wel mijn vader :P

Ik woon nog thuis. Mijn vader heeft meerdere malen mijn fiets ''verstopt'' als ik hem 's Nachts buiten liet staan in de tuin. Hij vind het dan irritant dat ik hem niet in de garage zet, of is bang dat iemand hem komt stelen... Dus heeft hij vroeger om mij te laten schrikken weleens mijn fiets ergens anders neergezet, in de hoop dat ik dan zou schrikken en hem voortaan wel binnen zou zetten...

Vanmorgen was mijn vriend op mijn fiets naar zijn werk gegaan.

Ik kwam beneden, zeg tegen mijn vader ''Haha. 1 april zeker? Waar heb je mijn fiets gelaten? Ik moet zo weg, en ik wéet dat jij hem weer weggehaald heb''

Mijn vader : ''Nee ik heb hem niet in de garage gezet hoor''

Ik : ''Nee dat weet ik, want daar staat hij niet, maar hij is ook niet in de tuin, dus waar is hij?''...

Zo geloofde mijn vader dus dat mijn fiets écht gestolen was, terwijl ik de hele tijd deed alsof ik dacht dat hij hem had.

Pas toen we in de auto zaten om een nieuwe fiets te gaan kopen kwam hij erachter dat het een grap van mij was
quote:VotesforLeo schreef op 02 april 2012 @ 00:50:

[...]

??Gelukkig ken ik genoeg homo's die ook zelfspot hebben en grappen maken over hun geaardheid.
quote:mopshondje18 schreef op 02 april 2012 @ 00:49:

[...]

Ok dus je bent toch homo?Uh...ja!!!! (???)
Hij refereert naar zijn zin ervoor
quote:mopshondje18 schreef op 02 april 2012 @ 00:52:

[...]

Gelukkig ken ik genoeg homo's die ook zelfspot hebben en grappen maken over hun geaardheid.Is ook best moeilijk, begrijpend lezen...
quote:belle1234 schreef op 02 april 2012 @ 00:51:

Niemand die me voor de gek gehouden heeft vandaag.

Alleen ik wel mijn vader :P

Ik woon nog thuis. Mijn vader heeft meerdere malen mijn fiets ''verstopt'' als ik hem 's Nachts buiten liet staan in de tuin. Hij vind het dan irritant dat ik hem niet in de garage zet, of is bang dat iemand hem komt stelen... Dus heeft hij vroeger om mij te laten schrikken weleens mijn fiets ergens anders neergezet, in de hoop dat ik dan zou schrikken en hem voortaan wel binnen zou zetten...

Vanmorgen was mijn vriend op mijn fiets naar zijn werk gegaan.

Ik kwam beneden, zeg tegen mijn vader ''Haha. 1 april zeker? Waar heb je mijn fiets gelaten? Ik moet zo weg, en ik wéet dat jij hem weer weggehaald heb''

Mijn vader : ''Nee ik heb hem niet in de garage gezet hoor''

Ik : ''Nee dat weet ik, want daar staat hij niet, maar hij is ook niet in de tuin, dus waar is hij?''...

Zo geloofde mijn vader dus dat mijn fiets écht gestolen was, terwijl ik de hele tijd deed alsof ik dacht dat hij hem had.

Pas toen we in de auto zaten om een nieuwe fiets te gaan kopen kwam hij erachter dat het een grap van mij was Haha, goeie voor 1 april ja!! Eigenlijk ook best flauw, maar op een dag als 1 april moet dat juist!
quote:Koolwijk schreef op 02 april 2012 @ 00:56:

[...]

Haha, goeie voor 1 april ja!! Eigenlijk ook best flauw, maar op een dag als 1 april moet dat juist!

Haha, was echt mooi :P Vooral dat iedereen in huis doorhad dat het een grap was, behalve hij. Aangezien hij altijd de gene is die dat soort grappen maakt. Dus moeder zat ook van : Doe niet zo flauw, en vertel haar gewoon waar je dat ding gelaten hebt.

Stond hij daar ''Ja, maar ik heb hem echt niet hoor!!''

En wij weer : ''Nee nee... Dus jij wilt ons wijsmaken dat er echt een inbreker hem heeft gehaald vannacht?''
Humor is persoonlijk, blijkt maar weer. Ik vind de homo grap niet grappig, in ieder geval.
Die "homo-grap", dat is niet eens een grap te noemen.
Ik vind het zo sneu dat je het blijkbaar zelf nog echt een goede grap vindt ook.
Gisteren moest ik van mijn vriend naar huis, wat bijna tien kilometer is. Normaal gesproken doe ik dat met de fiets of het ov, maar omdat ik moet trainen voor de vierdaagse heb ik het hele stuk gewandeld. Reacties bij thuiskomst waren echte: jaaaaaa hoor, leuk geprobeerd. Jij hebt dat echt niet gewandeld. Wat een slechte 1 april-grap!' Beetje jammer dus haha.
quote:Miekkie schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

Ik denk dat ik liever heb dat mijn partner echt homo is, dan dat hij zulke slechte grappen verzint.Nou, inderdaad. En dan nog per sms ook, dat vind ik helemaal raar. quote:slempie schreef op 02 april 2012 @ 08:48:

Ik vind het zo sneu dat je het blijkbaar zelf nog echt een goede grap vindt ook.En dat ook. Zo grappig is het namelijk niet, integendeel.
..pfff... nou je hebt de humor uitgevonden hoor...

Moet er bijna van janken zo slecht.
Ik weet niet wat erger is.

Dat je zo'n tenenkrommend niet-grappige grap uithaalt, of dat je daar ook nog zo trots op bent dat je er een topic voor opent.

Ik vind het niet eens kwetsend ofzo, want ik snap dat het voor een hetero meisje nogal onpraktisch is als haar vriend homo blijkt te zijn.

Maar ik vind hem gewoon totaal niet grappig. Echt, totaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven