getrouwd en een vriend die niet meer weet wat hij moet
donderdag 26 november 2009 om 11:31
hai
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??

donderdag 26 november 2009 om 12:48
donderdag 26 november 2009 om 13:15
quote:nlies schreef op 26 november 2009 @ 13:10:
Vroeger gingen de werkstukken over mijn huisdier of mijn hobby, Waar is de goede oude tijd gebleven? :
Misschien is dit haar hobby? Mensen zieken op het forum? Mensen hebben rare hobbies tegenwoordig.
En wie kan me helpen? Is het hobby's, hobbys of toch hobbies?
Vroeger gingen de werkstukken over mijn huisdier of mijn hobby, Waar is de goede oude tijd gebleven? :

Misschien is dit haar hobby? Mensen zieken op het forum? Mensen hebben rare hobbies tegenwoordig.
En wie kan me helpen? Is het hobby's, hobbys of toch hobbies?

donderdag 26 november 2009 om 13:18
quote:yette schreef op 26 november 2009 @ 12:45:
De OP rammelt ook aan alle kanten hoor, MV.
Ik ben verbaasd dat er hier zo serieus op is gereageerd.
Ja maar zulke OP's met al die fouten zie ik geregeld. Dat is niets nieuws.
Misschien is het echt nog een kind, maar het zou mij ook niet verbazen als het een echte vraag was. Tot TO niet de antwoorden kreeg die ze verwachtte.
De OP rammelt ook aan alle kanten hoor, MV.
Ik ben verbaasd dat er hier zo serieus op is gereageerd.
Ja maar zulke OP's met al die fouten zie ik geregeld. Dat is niets nieuws.
Misschien is het echt nog een kind, maar het zou mij ook niet verbazen als het een echte vraag was. Tot TO niet de antwoorden kreeg die ze verwachtte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 26 november 2009 om 13:20
donderdag 26 november 2009 om 13:22
quote:mylenevalerie schreef op 26 november 2009 @ 13:18:
[...]
Denk ik ook.
Niet erg, maar incasseer de kritiek dan ook gewoon en kom niet met smoesjes. Beetje jammer.
[...]
Denk ik ook.
Niet erg, maar incasseer de kritiek dan ook gewoon en kom niet met smoesjes. Beetje jammer.
donderdag 26 november 2009 om 13:30
donderdag 26 november 2009 om 13:30
Echt twijfelen jullie nog?
Als ik de Op lees,lees ik echt de hand van een kind.
En ach....omdat ik geloof dat ze niet al te oud is vind ik het ook niet zo erg dat ze een verzonnen verhaal hier neergooit.
Belletje trekken vonden wij vroeger ook heel leuk
Of zomaar iemand opbellen met een verzonnen verhaal.
Wisten wij veel, je bent jong en ziet er niet snel kwaad in.
Maar hebt lol,of maakt een werkstuk er van.
Als ik de Op lees,lees ik echt de hand van een kind.
En ach....omdat ik geloof dat ze niet al te oud is vind ik het ook niet zo erg dat ze een verzonnen verhaal hier neergooit.
Belletje trekken vonden wij vroeger ook heel leuk
Of zomaar iemand opbellen met een verzonnen verhaal.
Wisten wij veel, je bent jong en ziet er niet snel kwaad in.
Maar hebt lol,of maakt een werkstuk er van.