getrouwd en een vriend die niet meer weet wat hij moet
donderdag 26 november 2009 om 11:31
hai
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??

donderdag 26 november 2009 om 11:43
donderdag 26 november 2009 om 11:46
donderdag 26 november 2009 om 11:46
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 11:44:
mensen, ik moet een werkstuk maken over mensen en hun relatie.
en moest een verhaal verzinnen waar mensen flink op zouden reageren, dat is bij deze gelukt.
allemaal heel vriendelijk bedankt.Yeah right!
en moest een verhaal verzinnen waar mensen flink op zouden reageren, dat is bij deze gelukt.
allemaal heel vriendelijk bedankt.Yeah right!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

donderdag 26 november 2009 om 11:47
allemaal heel vriendelijk bedankt.
Goh, origineel.
Wat was je vraagstelling voor het werkstuk? En wat zijn nu je conclusies? Weet je zeker dat dit een representatieve steekproef was?
Goh, origineel.
Wat was je vraagstelling voor het werkstuk? En wat zijn nu je conclusies? Weet je zeker dat dit een representatieve steekproef was?
donderdag 26 november 2009 om 11:47

donderdag 26 november 2009 om 11:49
donderdag 26 november 2009 om 11:50
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 11:36:
ja het ligt aan mij maar voel me best rot, en ik begrijp hem wel.
en nee ik verwijt niets, ik weet gewoon even niet zo goed wat ik moet
Wat jij moet doen?....Naar mijn mening, je man vertellen wat je gedaan hebt. Hopen dat hij je vergeeft en die 'leuke' man vertellen dat je hoopt dat hij een leuke vrouw vindt die wel voor hem wil gaan. En daarna je gaan gedragen als een getrouwde vrouw.....
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
ja het ligt aan mij maar voel me best rot, en ik begrijp hem wel.
en nee ik verwijt niets, ik weet gewoon even niet zo goed wat ik moet
Wat jij moet doen?....Naar mijn mening, je man vertellen wat je gedaan hebt. Hopen dat hij je vergeeft en die 'leuke' man vertellen dat je hoopt dat hij een leuke vrouw vindt die wel voor hem wil gaan. En daarna je gaan gedragen als een getrouwde vrouw.....
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
donderdag 26 november 2009 om 11:50
Te belachelijk voor woorden!!!
Gaat wel heel ver hoor, dat ze tegenwoordig op de peuterspeelzaal al beginnen met huiswerkopdrachten.
Te belachelijk voor woorden!!!
Gaat wel heel ver hoor, dat ze tegenwoordig op de peuterspeelzaal al beginnen met huiswerkopdrachten.
donderdag 26 november 2009 om 11:51
Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer (zie je de innerlijke tweestrijd al?) bent die in een driehoeksverhouding zit met een gerenommeerd politicus en een schizofrene claustrofoob met faalangst. En nu wil de claustrofoob de politicus omleggen maar hij durft niet, je weet wel, vanwege die faalangst, en nu moet je kiezen, maar je weet niet van wie je zwanger bent, de politicus, de claustrofoob, of Sinterklaas.
En wat nu?
Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer (zie je de innerlijke tweestrijd al?) bent die in een driehoeksverhouding zit met een gerenommeerd politicus en een schizofrene claustrofoob met faalangst. En nu wil de claustrofoob de politicus omleggen maar hij durft niet, je weet wel, vanwege die faalangst, en nu moet je kiezen, maar je weet niet van wie je zwanger bent, de politicus, de claustrofoob, of Sinterklaas.
En wat nu?
donderdag 26 november 2009 om 11:51
donderdag 26 november 2009 om 11:52
quote:Venetiaa schreef op 26 november 2009 @ 11:51:
[...]
Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer (zie je de innerlijke tweestrijd al?) bent die in een driehoeksverhouding zit met een gerenommeerd politicus en een schizofrene claustrofoob met faalangst. En nu wil de claustrofoob de politicus omleggen maar hij durft niet, je weet wel, vanwege die faalangst, en nu moet je kiezen, maar je weet niet van welke je zwanger bent, de politicus, de claustrofoob, of Sinterklaas.
En wat nu?
[...]
Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer (zie je de innerlijke tweestrijd al?) bent die in een driehoeksverhouding zit met een gerenommeerd politicus en een schizofrene claustrofoob met faalangst. En nu wil de claustrofoob de politicus omleggen maar hij durft niet, je weet wel, vanwege die faalangst, en nu moet je kiezen, maar je weet niet van welke je zwanger bent, de politicus, de claustrofoob, of Sinterklaas.
En wat nu?
donderdag 26 november 2009 om 11:52
Oh god, van de week hadden we al de massahysterie mevrouw die "ineens" een onderzoek aan het doen was.
Nu is het weer de vreemdgangster die een onderzoek doet
Geloofwaardig ook...
Mocht het wel voor een werkstuk zijn, dan hoop ik dat je wat beter je best doet op de grammatica e.d.
Groetjes en kusjes
Borodini
Nu is het weer de vreemdgangster die een onderzoek doet
Geloofwaardig ook...
Mocht het wel voor een werkstuk zijn, dan hoop ik dat je wat beter je best doet op de grammatica e.d.
Groetjes en kusjes
Borodini
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 11:56
Reden: met dank aan korenwolf
Reden: met dank aan korenwolf
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....