Gevoel dat er iets niet klopt...

16-07-2009 01:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!

Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.

Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Word ik nou paranoïde?
altijd?

Is jou dit vaker overkomen dnm-je? ( je nick is te lang, sorry )
quote:[message=3556139,noline]domnaiefmutsje schreef op 1

(hoewel ik altijd de neukertjes wel aan de telefoon wilde, ik hou van confrontatie)Altijd? Vervelend dat je zulke mannen treft
quote:Douja schreef op 16 juli 2009 @ 09:17:

[...]

Ik weet niet of dat zou werken. Als het idd iemand is die met iets stiekums bezig is met je vriend zal hij/zij dat toch ook niet zeggen? Oh mijn relatie met jouw vriend? Nou ik ben zijn geheime vriendin..

Als het iemand is die wel 'gewoon' een contact is zal je met een echt feest op de proppem moeten komen.

Ik denk dat de meesten in dat geval toch best wel respect hebben voor de moed die er nodig is om te bellen.

Ik zou er heel veel moeite mee hebben om zo rechtstreeks te liegen, ook al was ik zijn geheime vriendin. (Waar ik me niets bij voor kan stellen hoor, bij het hebben van een gebonden man.)

Ik denk dat als TO het serieus aankaart ze wel een eerlijk antwoord kan verwachten. Misschien dat zo'n vrouw dan zegt, vraag dit maar aan je vriend zelf. Als je dan zegt dat je dit al gedaan hebt maar hij ontkend heeft, en je er echt de hele tijd mee in je hoofd zit, zal die vrouw toch niet ook glashard ontkennen?
quote:Xaloy schreef op 16 juli 2009 @ 09:25:

altijd?

Is jou dit vaker overkomen dnm-je? ( je nick is te lang, sorry )Helaas wel... ben er wel een tijd lang ingetrapt dat het alleen sms verkeer was. Mijn nick is niet voor niets mijn nick
Maar niet iedereen spreekt zijn voicemail in....
quote:lonbonton schreef op 16 juli 2009 @ 09:27:

[...]

zal die vrouw toch niet ook glashard ontkennen?Waarom niet? Die vrouw is in dat geval de concurrentie, niet je bondgenoot.
quote:lonbonton schreef op 16 juli 2009 @ 09:27:

[...]

Ik denk dat de meesten in dat geval toch best wel respect hebben voor de moed die er nodig is om te bellen.

Ik zou er heel veel moeite mee hebben om zo rechtstreeks te liegen, ook al was ik zijn geheime vriendin. (Waar ik me niets bij voor kan stellen hoor, bij het hebben van een gebonden man.)

Ik denk dat als TO het serieus aankaart ze wel een eerlijk antwoord kan verwachten. Misschien dat zo'n vrouw dan zegt, vraag dit maar aan je vriend zelf. Als je dan zegt dat je dit al gedaan hebt maar hij ontkend heeft, en je er echt de hele tijd mee in je hoofd zit, zal die vrouw toch niet ook glashard ontkennen?Ik zou er persoonlijk niet op ingaan, denk ik. Zal zeker zeggen dat zoek je maar met je vriend uit. Ookal zou ik een onschuldig contact zijn.
Ah bah!

Mij is het één keer overkomen. Hij was één keer vreemd gegaan, dat was één keer teveel voor mij. Ben er trouwens ook achter gekomen dmv sms-jes. Had het een paar dagen daarna al door, een week later was ik verhuisd!

Miepmiep njeeeeeuw!
Gewoon bellen en dan maar zien wat je zegt? Gewoon op je gevoel afgaan.. Als je vantevoren iets gaat instuderen komt het ook zo fake over lijkt me? Situatie lijkt me wel ontzettend moeilijk..
quote:Xaloy schreef op 16 juli 2009 @ 09:31:

Ah bah!

Mij is het één keer overkomen. Hij was één keer vreemd gegaan, dat was één keer teveel voor mij. Ben er trouwens ook achter gekomen dmv sms-jes. Had het een paar dagen daarna al door, een week later was ik verhuisd!

Miepmiep njeeeeeuw!Ik denk dat je daarmee inderdaad voor jezelf de meeste pijn bespaard.
Meid, ik kan me voorstellen dat je het heel eng vind om te bellen. Nu is het allemaal nog speculeren, maar straks weet je misschien wel wat er speelt.

Sterkte met het voeren van het telefoongesprek.
quote:Xaloy schreef op 16 juli 2009 @ 09:31:

En dat terwijl je ex nog moeite deed om het te verbergen?!
quote:Kimberley89 schreef op 16 juli 2009 @ 09:33:

Gewoon bellen en dan maar zien wat je zegt? Gewoon op je gevoel afgaan.. Als je vantevoren iets gaat instuderen komt het ook zo fake over lijkt me? Situatie lijkt me wel ontzettend moeilijk..Dat kan alleen als je sterk in je schoenen staat. Anders lijkt het me toch handig als je een plan B hebt..
Nee, ik heb hem er meteen mee geconfronteerd. De smsjes waren erg expliciet - dus ik stond helemaal te shaken. Hij vroeg me wat er was. De sukkel.
quote:Xaloy schreef op 16 juli 2009 @ 09:38:

Nee, ik heb hem er meteen mee geconfronteerd. De smsjes waren erg expliciet - dus ik stond helemaal te shaken. Hij vroeg me wat er was. De sukkel.Niet heel bijdehand van hem.. Knap dat je zo gehandelt hebt.
Denk wel dat je niet van het ergste scenario moet uitgaan.. Misschien is er wel niets aan de hand.. Lijkt nu misschien onwaarschijnlijk, maar het kan wel..

En als hij een drugs-verleden heeft, zou het idd een dealer kunnen zijn. Niet dat dat niet fijn is, maar dat is wel iets waar jullie samen uit zouden kunnen komen als hij af gaat kicken oid.

Maar hoe de vork in de steel zit weet je natuurlijk alleen als je belt.. En ik ben inmiddels wel heel nieuwsgierig geworden.. Hoop echt voor je dat het allemaal reuze meevalt!!
heb je al gebeld? Ik denk echt dat je dat moet gaan doen!

Hoe langer je er mee zit hoe erger je het voor jezelf maakt.
quote:Kusss schreef op 16 juli 2009 @ 09:16:

Aan een dealer heb ik ook nog gedacht, hij heeft wel een beetje zo'n verleden namelijk (voor mijn tijd)

Ik ga nu even douchen en dan ga ik al mijn moed verzamelen!

Tot zo..Ik zou dit dan ook als hele serieuze optie openhouden. Vooral als hij elke keer een uurtje weg is (dus niet 'gewoon' smst en contact houdt, maar even langsmoet). Zeker met zo'n verleden is het niet ondenkbeeldig.
quote:MissMara schreef op 16 juli 2009 @ 09:42:

Ik zou dit dan ook als hele serieuze optie openhouden. Vooral als hij elke keer een uurtje weg is (dus niet 'gewoon' smst en contact houdt, maar even langsmoet). Zeker met zo'n verleden is het niet ondenkbeeldig.Dat ben ik met je eens. Vandaar dat idee van een feestje. Dan weet je gelijk wat een vlees je in de kuip hebt..
Wat een rot situatie, ik kan mij goed voorstellen dat je achterdochtig wordt van zoiets. Illegaal middelengebruik zou een optie kunnen zijn, dat vreemde lieggedrag past daar mogelijk bij. Dat er iets niet in de haak is lijkt mij duidelijk, waarom zou hij anders liegen.
Nou ik heb gebeld.. Het was wel een man maar hij had een andere naam! Weird...

Sorry maar ik weet echt niet wat ik ervan moet denken..

Pff was wel even zweten hoor
Hoe verliep het gesprek dan?
Ja, dat kan ik me voorstellen.

Ik zou toch je man er mee confronteren hoor. Gewoon zeggen dat je wilt weten wat er aan de hand is, en wie Mr. X is.
Net alle pagina's doorgelezen.

Kuss, wat ontzettend naar die onzekerheid.

Kan me goed voorstellen dat je het dood en doodeng vindt om te bellen.

Ook ik was niet zo van het telefoonkijken...maar toch, dat onderbuikgevoel..

En...ex lief wist zich er altijd fantastisch onderuit te kletsen, boos worden op mij omdat ik in zijn telefoon had gezeten

Maar uiteindelijk bleek ik wel gelijk te hebben.

Vertrouw op je onderbuikgevoel meis, hoe moeilijk het ook is, hoe graag je ook iets anders wil geloven....meestal klopt je gevoel wel.

Of het nou om een ander gaat of om een delaer...het klopt niet

Succes met bellen straks
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vroeg met wie spreek ik? En het was nogal onverstaanbaar dus toen vroeg ik het nog een keer. En toen zei ik 'oh sorry, ik geloof dat ik verkeerd verbonden ben!' En toen hing ik op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven