Gevoel dat er iets niet klopt...

16-07-2009 01:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!

Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.

Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Word ik nou paranoïde?
als een vrouw onder een mannennaam in zijn mobiel staat, dan kun je er donder op zeggen dat er meer speelt ( denkende aan mijn grijze verleden toen ik de minnares van een getrouwde man was)
ooho Feeks,,, Slecht hoor!
Heel veel succes met het telefoongesprek!

Maar zou idd eerst even het nr googlen.. Kijken wat daar bij staat..

En heeft je man geen hyves oid? Dan zou ik tussen zijn vriendjes even kijken of die mannennaam er niet tussen staat.. Maar als ik jou was zou ik wel vandaag nog dat nummer bellen, want hoe langer je het uitstelt, hoe zenuwachtiger je er van wordt!

Good Luck!
Hoi Kimberley

Nee hij heeft geen hyves.. Ik heb het inderdaad gegoogeld maar daar kwam helaas niks uit..

Ik ga het vandaag (proberen) te doen!

Ik word er inderdaad zenuwachtig van
En áls er een man opneemt.....kan het natuurlijk ook zijn dat hij bi/homogevoelens voor een ander heeft! Waarom denkt iedereen direct aan een andere vrouw???
Oh sjit zeg, dat klinkt allemaal niet heel erg goed. Ik duim alsnog voor je dat het meevalt!!

Ik wens je veel moed toe!
Ook hier de ervaring om in het verleden als "man" in de gsm van een man te staan. Hij ging altijd tanken, alleen had-ie wel een hele grote tank
Nou dat heb ik dus ook nog gedacht. Maar ik kan niet bellen en vragen; Met wie spreek ik? Oh... Ben je homo/bi?

Ik weet eigenlijk niet wat ik erger zou vinden... (Ik heb niks tegen homo's/bi's)
quote:evenzo schreef op 16 juli 2009 @ 09:03:

Ook hier de ervaring om in het verleden als "man" in de gsm van een man te staan. Hij ging altijd tanken, alleen had-ie wel een hele grote tank Jaa!! Precies hetzelfde...
Kusss, wat ontzettend kut om je nu zo onzeker te voelen. Ik zou nu toch even bellen. En als je zijn naam niet goed verstaan heb zou ik er nogmaals om vragen, misschien kun je hem dan googlen of hyven. Ik hoop echt dat het een hij is, en dat het heel onschuldig is allemaal.
Jáááren geleden had ik ongeveer hetzelfde aan de hand. Vriend was vaak 'zomaar' weg en bleek dan ook maar heel even bij vrienden geweest te zijn etc.

De man in zijn telefoon was idd een man, namelijk z'n dealer...

Er zijn dus talloze scenario's mogelijk.

Maar als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt, dan is dat vaak zo.
Ik hoop voor je dat het meevalt, maar als ik in jou schoenen zou staan zou ik me ook zorgen maken.

Sterkte!
O vreselijk... ik heb ook ooit een keer in een telefoon gekeken van een vriendje... heb gelijk mn spullen gepakt en ben naar huis gegaan.

Maar goed, het gaat hier over jou.

Wat te doen als er een man opneemt. Misschien ( ja nu gaat mn fantasie werken) kun je zeggen dat je een verassingsfeestje voor je vriend organiseert en dat je mensen uit zijn telefoon aan het bellen bent. Dat je bij deze naam twijfelde of het nou een vriend was of zakelijk ( daarvoor mijn excuses alvast) en wat zijn relatie is met jouw vriend. Of hij het wel stil wil houden want het wordt een surprise-party. blabla

Ik denk dat je zo vrij onschuldig zou kunnen bellen.

Moet er wel een feestje verzonnen worden. Is hij bijna jarig? Zijn jullie bijna zoveel jaar bij elkaar? Anders zeg je maar dat je hem ten huwelijk wilt vragen ( oooo ik word steeds erger!)

Nou succes. Ik zou denk ik iemand anders laten bellen...
quote:Kusss schreef op 16 juli 2009 @ 08:51:

Met leugentjes bedoel ik; Hij gaat even naar een vriend en zegt dat ie over een half uurtje terug is. Hij is er pas na een uur en dan vraag ik gewoon geïnteresseerd wat hij heeft gedaan. en dan was het natuurlijk gezellig of whatever. En dan hoor ik de volgende dag dat hij maar vijf minuten binnen is geweest...

En van wie hoor je dat dan? Van die vriend zelf?

Vaag allemaal....ik vrees het ergste....
quote:Oshin schreef op 16 juli 2009 @ 09:09:

Jáááren geleden had ik ongeveer hetzelfde aan de hand. Vriend was vaak 'zomaar' weg en bleek dan ook maar heel even bij vrienden geweest te zijn etc.

De man in zijn telefoon was idd een man, namelijk z'n dealer...

.Ja daar dacht ik ook nog heel even aan, zou ook nog kunnen inderdaad. Pff word je ook niet vrolijk van natuurlijk!
Kusss, klinkt niet al te best.. Zeker verdacht gedrag.

Zou het bellen niet te lang uitstellen want dan word je er alleen maar nerveuzer door. Zal toch vragen naar de mannen-naam in de telefoon. Je kunt dan altijd nog zeggen dat je verkeerd bent, als die er niet blijkt te zijn. En zo wel, kun je zeggen dat je een verrassing aan het organiseren bent voor manlief zonder dat hij het weet. En aangezien hij het tegenwoordig vaak over je heeft, dacht ik misschien heb je ook intresse (ookal ken ik je dan wel niet..). Maak er dan zoiets van..

Als je man hierdoor vermoedens krijgt dat je hem controleert, jammer dan. Moet hij maar open kaart met je spelen!!
mosterd!!
quote:_lente_ schreef op 16 juli 2009 @ 09:10:

Wat te doen als er een man opneemt. Misschien ( ja nu gaat mn fantasie werken) kun je zeggen dat je een verassingsfeestje voor je vriend organiseert en dat je mensen uit zijn telefoon aan het bellen bent. Dat je bij deze naam twijfelde of het nou een vriend was of zakelijk ( daarvoor mijn excuses alvast) en wat zijn relatie is met jouw vriend. Of hij het wel stil wil houden want het wordt een surprise-party. blabla

Moet er wel een feestje verzonnen worden. Is hij bijna jarig? Zijn jullie bijna zoveel jaar bij elkaar? Anders zeg je maar dat je hem ten huwelijk wilt vragen ( oooo ik word steeds erger!)Haha, jij bent goehoed!
Ik ga denk ik niet zeggen dat ik een feestje voor hem organiseer want dan hoort ie gelijk dat ik het ben geweest. Ik denk dat hij dan echt vreselijk boos wordt. Hoewel hij het aan zichzelf te danken heeft.

Aan een dealer heb ik ook nog gedacht, je weet maar nooit!

Ik ga nu even douchen en dan ga ik al mijn moed verzamelen!

Tot zo..
anoniem_89020 wijzigde dit bericht op 16-07-2009 10:01
Reden: (stukje herkenbaarheid weggehaald)
% gewijzigd
quote:_lente_ schreef op 16 juli 2009 @ 09:10:

O vreselijk... ik heb ook ooit een keer in een telefoon gekeken van een vriendje... heb gelijk mn spullen gepakt en ben naar huis gegaan.

Maar goed, het gaat hier over jou.

Moet er wel een feestje verzonnen worden. Is hij bijna jarig? Zijn jullie bijna zoveel jaar bij elkaar? Anders zeg je maar dat je hem ten huwelijk wilt vragen ( oooo ik word steeds erger!)

Nou succes. Ik zou denk ik iemand anders laten bellen...

Ik weet niet of dat zou werken. Als het idd iemand is die met iets stiekums bezig is met je vriend zal hij/zij dat toch ook niet zeggen? Oh mijn relatie met jouw vriend? Nou ik ben zijn geheime vriendin..

Als het iemand is die wel 'gewoon' een contact is zal je met een echt feest op de proppen moeten komen.
Je kunt ook nog even kijken of je het nummer kunt checken bij www.omgekeerdzoeken.nl
Gewoon bellen dat nr,en zeggen met wie?

Dan kan je altijd nog zeggen verkeerd verbonden

Mijn man had ook een mij vaag bekende naam ineens in gsm,en ook verwijderde hij de sms die hij stuurde en ontving naar dat nr.

In plaast van petra,...... stond er peter.....

sja
Doen alsof je een enqueteur (teuse?) bent die onderzoek doet naar het gebruik van wasmiddelen?

Vraag één: Bent u alleenstaand? (En zo ja, waarom!)

Jammer inderdaad dat het via slinkse trucjes moet.

Succes!
Bellen op een tijd dat je een voicemail kan verwachten. Dan hoor je precies wie het is zonder geconfronteerd te worden met de persoon zelf.

(hoewel ik altijd de neukertjes wel aan de telefoon wilde, ik hou van confrontatie)
Een echt feestje?! Geen probleem!! (Caro is altijd wel te porren voor een feestje.) Je nodigd nog wat vrienden uit, bbq aan en dat alles om de zomer te vieren. (Of omdat je man het de laatste tijd zo druk heeft, onder het mom van is hij gelijk weer bij op sociaal gebied.) Bijkomend voordeel kan je de mysterieuze persoon ook gelijk i.r.l. beoordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven