Gevoel weg

30-01-2011 23:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet niet of dit mij kan helpen, maar ik ga het toch proberen.

Ik heb een relatie met een vrouw gehad. We hebben 1,2 jaar een relatie gehad.

Ongeveer 2,5 week geleden begon zij te twijfelen, ze heeft me dat 2 weken geleden verteld. In die twee weken probeerde ze erachter te komen wat de twijfel precies was. Afgelopen vrijdag is het uitgegaan. Ze zei dat het gevoel te weinig is om een relatie te hebben. Ook zegt ze dat ze echt heel graag wil dat het gevoel goed is, omdat we het zo leuk samen hebben. Nooit ruzie, geen andere dingetjes.. alles was perfect. Ik vind het raar dat ze binnen ongeveer 2 weken dit besluit kan nemen, terwijl ze me eigenlijk heel graag wil!

Wat vinden jullie hiervan? Kan het zo zijn dat het een soort van angst is die ze nu ervaart? Dat ze even niet meer goed weet wat ze voelt en dat ze dan denkt dat het gevoel voor mij weg is?

Ik vind het zo snel gegaan en alles was altijd perfect! Ik begrijp niet dat het gevoel dan weg kan gaan..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2011 @ 01:06:

[...]

En die losse ladys liggen voor het oprapen, in deze tijd van het jaar?In de lente kloppen ze weer op je deur!
Ik vind niet dat je mag oordelen over of degenen al samen wonen, een rekening delen, kinderen hebben of dit allemaal niet hebben. Sommige mensen gaan al binnen 3 maanden samen wonen of wat dan ook. Het is niet te vergelijken.

We mogen dan wel pas iets meer dan een jaar een relatie hebben, maar dat wil niet zeggen dat het minder serieus was dan een relatie van 5 jaar.

Het voelde steeds heel erg serieus voor beiden. Zij twijfelde pas sinds 2,5 week en vertelde mij dit 2 weken geleden. Dus na een halve week. We hebben er heel lang over gepraat. Ze zei dat ze van te voren niet twijfelde en dat alles heel goed voelde. Dat dacht ze in ieder geval.. misschien was ze er onbewust toch mee bezig, maar dat had ze in ieder geval niet door.

Ik vind het persoonlijk gewoon erg snel om het 2 weken later uit te maken en er dan helemaal zeker van te zijn. Ze vertelde dat ze er afgelopen donderdag écht zeker van was en vrijdag maakte ze het uit. Nu zegt ze nog steeds dat het de beste beslissing is. Misschien is het ook wel de beste beslissing, maar misschien ook niet. Ik hoop gewoon echt dat ze de relatie nog een kans probeert te geven, want zoals ze zegt wil ze niets anders dan dat haar gevoel terug komt. Dan kan je er best aan werken vind ik..

De verliefdheid gaat trouwens na 5 maanden al over dus het was geen echte verliefdheid meer..
Je vraagt hier om meningen maar als ze je niet aanstaan schiet je de verdediging in.

Feit is wel dat je vriendin een punt heeft gezet achter jullie relatie, dus zo perfect was hij niet. In ieder geval niet vanuit haar optiek.
quote:Ikbenanoniem schreef op 31 januari 2011 @ 10:25:

Je vraagt hier om meningen maar als ze je niet aanstaan schiet je de verdediging in.

Feit is wel dat je vriendin een punt heeft gezet achter jullie relatie, dus zo perfect was hij niet. In ieder geval niet vanuit haar optiek.Ik probeerde alleen de situatie beter uit te leggen..
Als ze heeft gezegd zeker te zijn,dan is ze zeker,ze heeft 2weken gewacht met uit maken, voor jou is het snel,voor iemand waar het gevoel weg van is, is het lang.
quote:Zamirah schreef op 31 januari 2011 @ 08:25:

[...]

Een logisch gevolg, wanneer er geen echte liefde in het spel is.

Ehm ja, dat bleek wel dat het geen echte liefde was. Anders maak je het niet van de ene op de andere dag uit zonder al te veel problemen voor jezelf.

Wat dat logische er mee te maken heeft weet ik verder niet. Een relatie impliceert dat je om elkaar geeft namelijk. Waarom zou je een relatie aangaan met iemand die jou niets of blijkbaar weinig doet qua gevoelens? Dat lijkt mij dan weer onlogisch.

Meestal zeggen ze ook nog tegen elkaar in de tijd van de relatie dat ze van elkaar houden en zo. Om elkaar geven. Samen willen zijn en toekomstplannen. Allemaal bullshit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven