Gevoelens klasgenoot

02-11-2018 21:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hoi, alvast bedankt dat je even tijd neemt om dit door te nemen.
Ik zit namelijk met een probleempje.
Sinds dit jaar ben ik naar een andere opleiding gegaan, omdat mijn vorige opleiding geen succes bleek.
Nu zit ik in een leuke klas, en zit daar een jongen in die mij erg aan aanspreekt.
In het begin was het allemaal nog heel normaal, ik vond wel zijn gedrag leuk maar verder dacht ik er niet veel aan.
Daarna moest ik een paar projecten met hem doen buiten school en is er wel degelijk gevoel ontstaan.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, en vindt het ook vervelend, ik zit namelijk nog lang bij hem in de klas.
Nu kwam ik erachter dat hij al twee jaar een vaste relatie heeft, maar dat laat hij helemaal niet merken aan mij. Hij kopieert mijn gedrag, stuurt me vaak berichtjes uit zichzelf en pakt alles aan om een gesprek te beginnen.
Hij stuurt berichtjes als andere me aandacht geven met: ‘OEH’
Hij heeft ook tegen zijn vrienden gezegd dat hij mij prachtig vindt, maar toch doet hij raar.
De ene keer is het allemaal leuk en wacht hij op me, als hij thuis is blijft hij me snappen en FaceTimen. Maar de volgende dag negeert hij me en loopt hij me expres voorbij.
Ik heb zelf ook nog half een relatie en dat weet hij ook.
Ik weet niet wat hij wil en wat ik er zelf mee moet doen, ook omdat ik hem niet kan plaatsen met zijn gedrag.

Kus lisa
lisa23456789876543 schreef:
02-11-2018 21:32
Nu kwam ik erachter dat hij al twee jaar een vaste relatie heeft, maar dat laat hij helemaal niet merken aan mij.
Afblijven!

Hij heeft een vriendin.

Zoek een ongebonden, ongecompliceerde kerel.
Niet zo'n droeftoeter die naast zijn vriendin
nog een aanbidder/minnares wil.

Vage berichtjes van hem voortaan beantwoorden met: "Doe de groetjes aan je vriendin."
Ik lees nergens dat jij hem heel erg leuk vindt of zo.

Blijkbaar is het zo'n knul die denkt dat het oké is om:
- te flirten met een ander terwijl hij een relatie heeft. (alarmbel 1)
- op het ene moment aardig tegen je te doen en het andere moment je te negeren. (alarmbel 2)
- intensief om te gaan met andere meiden (snappen ed) op een verkeerde manier terwijl hij een relatie heeft.
- het misschien niet erg vind om er een meisje naast te hebben.

Het punt is hij heeft een relatie, dus behandel hem als een gewone klasgenoot. Ga dus niet in op zijn flirtgedrag en houd de eer aan jezelf.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
P.S. Gooi je andere twee berichten even leeg met als tekst 'dubbel geplaatst'.
Je hebt wel heel veel gevoelens voor die klasgenoot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
'Oeh'?
Vief74 schreef:
02-11-2018 22:25
'Oeh'?
Dat is modern of zo. Ipv: Sta niet zo met die vreemde gast te flirten! stuur je Oeh!
Ja, we worden oud...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Enn schreef:
02-11-2018 22:24
Je hebt wel heel veel gevoelens voor die klasgenoot.
en waar haal je dit vandaan, vanuit dit bericht kun jij niet bepalen wat ik wel of niet voel.
Dus je hebt een halve relatie met iemand terwijl je verliefd bent op iemand die een hele relatie heeft? Niet handig. Maak het eerst eens uit met die halve relatie en laat die jongen verder links liggen. Hij linkt niet echt als een leuke vriend als hij je regelmatig negeert.
02-11-2018 22:47
en waar haal je dit vandaan, vanuit dit bericht kun jij niet bepalen wat ik wel of niet voel.
Ik denk dat Enn dat zegt omdat je drie topics hebt geopend.
Je bent vast nog jong.....hor oud ben je?
02-11-2018 22:47
Naja drie keer hetzelfde bericht was best veel. Daar vandaan dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven