Gevoelens voor ex

26-05-2020 13:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Graag wil ik even van mij afschrijven. Afgelopen weekend is mijn ex een avondje bij mijn op bezoek geweest. We hebben natuurlijk 1,5 meter afstand gehouden. Hij is bij mij komen eten en hebben samen wat gedronken. Daarna is hij weer naar huis gegaan. We hadden weer hele fijne gesprekken en het was erg vertrouwd. Dit heeft er bij mij helaas voor gezorgd dat er weer allerlei gevoelens zijn gaan spelen, wat ik helemaal niet had verwacht. Onze relatie is uiteindelijk uit gegaan vanwege verschillen in kinderwens. Dus een toekomst zit er ook niet in. Maar ik merk dat het mij erg verward. Het beste zou natuurlijk zijn om elkaar niet meer te zien en te spreken, maar ik merk dat ik het erg lastig vind. Rationeel weet ik wat ik moet doen, maar mijn gevoelens zijn ineens zo sterk voor hem.

Misschien heb ik gewoon even een virtuele schop nodig ;-)
Niet meer afspreken dus, heel simpel. :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Als je verder niks meer met elkaar te maken hoeft te hebben zou ik gewoon niet meer afspreken, ik herken je gevoel overigens wel, zelfde hier
Niet meer afspreken.
Er is nog steeds aantrekkingskracht dus. Ja, logisch.

Als je jeuk hebt kun je daar nog wat mee, maar buiten dat om, verder kijken.
Zijn jullie beiden single? Niets mis met Friends With Benefits!
Sojasaus schreef:
26-05-2020 15:01
Dan komt ze er nooit meer vanaf en staat ze ook nog niet echt open voor een nieuwe liefde lijkt mij
Sojasaus schreef:
Lijkt me niet verstandig als TO alweer gevoelens heeft gekregen voor hem na een gesprek en een etentje. Kun je nagaan wat het geeft als ze nog het bed induiken met mekaar.
leeg
Sojasaus schreef:
Jawel want dan staat ze niet open voor een nieuwe vriend waar ze wel kinderen mee kan krijgen.

Er even vanuit gaand dat to diegene us die kinderen wil.
Ik denk dat jullie inderdaad gelijk hebben dat ik niet meer moet afspreken en ook geen FWB moet willen. We zijn allebei vrijgezel dus dat zou kunnen, maar ik ben inderdaad degene met een kinderwens. Dus ik ben bang dat ik dan niet meer om mij heen ga kijken. Ook al is het wel erg fijn, vooral in deze periode om iemand om je heen te hebben waarmee het zo vertrouwd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven