gevonden: gebruikte condooms

25-07-2008 20:15 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb al anderhalf jaar een relatie met een leuke man. We wonen samen en ons sex leven is goed. Ik had een doosje condooms in mn nachtkastje liggen. We gebruiken die niet dus toen ik een keer savonds een condoom in de wc zag liggen keek ik daar raar van op. hij was werken en ik heb hem gesmst wat dat condoom daar deed, ik kreeg terug dat tie waarschijnlijk niet goed is doorgespoeld en dat er niets aan de hand was. ik had op t doosje een 3 gezet omdat er nog 3 inzaten. nu zag ik vandaag in de vuilnisbak een deel van een verpakking liggen en ik keek weer in het doosje en toen zat er nog maar 1 in. Wat moet ik hier van denken? Vind hij het gewoon lekker om zn eigen af te trekken met n condoom of moet ik er meer van denken?

Het geval wil ook wel eens dat hij coke gebruikt en daar word hij altijd heel geil van. Toen ik vandaag de verpakking van t condoom vond zag ik ook wat coke sporen op een pasje. Hij weet dat ik niets van coke moet hebben en dat ik liever heb dat hij het niet gebruikt, en als hij t gebruikt hij het moet zeggen. Maar hij heeft t vroeger veel gebruikt en nu nog regelmatig (meestal moet ik er zelf achter komen).

Ik vind t moeilijk om hem te vertrouwen als ik steeds zoiets vind.

Moet ik hem vragen wat er aan de hand is of hebben jullie een ander idee?

Ik zit er best wel mee.

xxsan
Van een man die het fijn vindt om een condoom om te doen ken ik er niet veel. Niet één eigenlijk.

Zo te zien leeft jouw vriend naast het leven met jou, ook nog een eigen leventje. Vertrouwen zal dus ook lastig blijven ben ik bang.

Wat erg voor je, snap goed dat je er mee zit.
er zijn wel mannen die condooms gebruiken als ze masturberen, dan hoeven ze namelijk niets op te ruimen..
eh, of je man met anderen iets doet, dat weet ik niet. Zou kut zijn, ik hoop het niet voor je. Het is een rare situatie.

en, ik weet het, het is nu vast het laatste waar je aan denkt, maar ik wil het toch gezegd hebben, vooral voor de meelezers die het wellicht ook doen.

Condooms hoor je niet door de plee te spoelen. Slecht voor het milieu en voor de leidingen.
.
Raar ... al zou het kunnen dat hij het gebruikt om zichzelf af te trekken (geen troep). Ik zou het hem gewoon vragen, hem ermee confronteren.

Hopelijk is er niks aan de hand.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Je moet geen condooms door de wc spoelen, daar kan hij verstopt van raken.

Dat zou ik tegen je vriend zeggen.
Mijn ex gebruikte ook condooms bij het rukken - inderdaad vanwege het opruimen.
Je kan toch ruiken of het met seks gebruikt is!
quote:fleurtje schreef op 25 juli 2008 @ 21:04:

Je kan toch ruiken of het met seks gebruikt is!

Mag ik een kots-smiley aub??

ik zou hem gewoon recht op de man aan vragen wat hij met die condooms heeft uitgespookt!

succes!!!

Je kan toch ruiken of het met seks gebruikt is! inderdaad er is geen smilie die de kotsneiging dekt.. haha

Je kan toch ruiken of het met seks gebruikt is!knappe vrouw dat jij dat kan ruiken als ie al in de wc heeft gelegen. Ik begrijp dat to jou mag bellen als ze er nog 1 vindt?
quote:hanZie schreef op 25 juli 2008 @ 21:40:

[...]

knappe vrouw dat jij dat kan ruiken als ie al in de wc heeft gelegen. Ik begrijp dat to jou mag bellen als ze er nog 1 vindt?Mijn lieve schat, dat is nog het minste probleem! Zie jij jezelf al ruiken aan een gebruikt condoom van hoogstwaarschijnlijk een ander?
Zeg hem dat je z'n gebruikte condoom hebt opgestuurd om het dna te laten controleren, misschien dat ie dan vanzelf bekend als ie iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan.

Overigens zou ik door dat coke-gebruik al afhaken.
Heej meis...

Je hebt niet voor niets iets tegen coke..

Je moet wel dicht bij jezelf blijven ook al heb je een relatie...
quote:XXAN schreef op 25 juli 2008 @ 20:15:

ik heb al anderhalf jaar een relatie

Maar als je al anderhalf jaar een relatie hebt dan kon je al lang weten dat hij zich afrukt met een condoom. Ik vrees het ergste.

Mensen die coke gebruiken kunnen liegen als de besten. ( weet ik helaas uit een recente ervaring).
Sorry, ik geloof eerlijk gezegd niets van aftrekken met condoom. Een vriendin van mij zat in dezelfde situatie als jij, haar vriend beweerde ook dat hij zich aftrok met condoom. Maar ondertussen bleek ie flink vreemd te vrijen.

Hoop voor je dat er niets aan de hand is, maar ik zou me toch eens af gaan vragen hoe je er in staat, wat je er echt van denkt. En hoe betrouwvbaar hij echt is, ook vanwege zijn druggebruik. Zie stukje van courage. Sterkte ermee!
quote:hanZie schreef op 25 juli 2008 @ 21:40:

[...]

knappe vrouw dat jij dat kan ruiken als ie al in de wc heeft gelegen. Ik begrijp dat to jou mag bellen als ze er nog 1 vindt?
Het lastige is de combinatie, vermoedelijk coke gebruik en de gebruikte condoom.

Je vertrouwen in hem heeft een behoorlijke duw gekregen. En hij doet net alsof er helemaal niks aan de hand is.

Heel lastig om de waarheid boven tafel te krijgen.

Je zegt zelf, dat je moeite hebt om hem te vertrouwen als jij er steeds zoiets vindt (coke gebruik).

Ja je moet hem vragen waarom jij steeds weer achter coke gebruik komt en dat het verhaal van de condooms (ga er maar direct meervoud van maken....) een raar verhaal is.

Maar of je er echt iets mee opschiet...........

Moeilijk hoor.

Betere vraag is, hoe lang ga jij dit volhouden om steeds weer bedrogen te worden.
quote:Miesteph schreef op 25 juli 2008 @ 21:51:

[...]

Mijn lieve schat, dat is nog het minste probleem! Zie jij jezelf al ruiken aan een gebruikt condoom van hoogstwaarschijnlijk een ander? Nee, ik zie fleurtje ruiken.
XXan; dumpen die knakker. Je vertrouwt hem niet en dat is w.s. wel terecht. Wat wil je dan met zo iemand? Prima voor een LAT-relatie en misschien ook prima als je er niets serieus mee wilt. Maar als je wel graag je man wilt vertrouwen, moet je niet bij hem zijn.
quote:kaetje schreef op 25 juli 2008 @ 21:25:

[...]

Mag ik een kots-smiley aub??

Wilde eerst zeggen: proeven.
Heb hier al eens eerder een stelling verkondigd in geval van mannen met vage verhalen: alles wat niet logisch klinkt, klopt niet. Wat niet klopt, is door hem verzonnen. Hij verzint het omdat ie iets te verbergen heeft.

Hij heeft de schijn tegen, komt de coke nog eens bovenop.

Genoeg om wantrouwend te zijn en omdat vertrouwen 1 van de belangrijkste pijlers is van een relatie... is dit een flink probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven