Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

zaterdag 5 september 2009 om 22:54
quote:frizzy schreef op 05 september 2009 @ 22:36:
Ooooh dus uit het oog uit het hart?
Mooi is dat!
Nee natuurlijk niet muts. Vanmiddag zijn we heul veul buiten geweest. Dat doet een mensch sowieso goed Verder werk ik de lijst altijd van boven naar beneden af. Negen van de tien keer in ieder geval.
Kym, dat was dus ook waar ik laatst zo van over de zeik was. Toen is dat besluit gevallen. Maar het komt goed, het moet goed komen
Ooooh dus uit het oog uit het hart?
Mooi is dat!
Nee natuurlijk niet muts. Vanmiddag zijn we heul veul buiten geweest. Dat doet een mensch sowieso goed Verder werk ik de lijst altijd van boven naar beneden af. Negen van de tien keer in ieder geval.
Kym, dat was dus ook waar ik laatst zo van over de zeik was. Toen is dat besluit gevallen. Maar het komt goed, het moet goed komen
zaterdag 5 september 2009 om 22:54
quote:Pompiedoe schreef op 05 september 2009 @ 22:52:
Ik heb overigens nu al 6 vreinden!!!
Ohja, dat berichtje, dat was ik
En ik ben dus niet blond hoor! Maar voor hier op het forum. Haske blont. Dat werkt tegen herkenbaarheid en dan hoef ik niet zoveel topics te laten sluiten * moet lachen om Frizz*
Ik heb overigens nu al 6 vreinden!!!
Ohja, dat berichtje, dat was ik
En ik ben dus niet blond hoor! Maar voor hier op het forum. Haske blont. Dat werkt tegen herkenbaarheid en dan hoef ik niet zoveel topics te laten sluiten * moet lachen om Frizz*

zaterdag 5 september 2009 om 23:08
quote:Kym schreef op 05 september 2009 @ 22:59:
Dat zijn heftige besluiten Madh en ik ken het verhaal verder niet, maar toch nog sterkte gewenst..
Ehm, het verhaal is nog heftiger dus dat pleur ik liever niet op een openbaar forum
En dankjewel lieverd. Er zijn nogal wat momenten dat ik die sterkte wel kan gebruiken.
Pom, ik heb mijn hyves heul goed afgeschermd, maar ik ga je even opzoeken en nodig jou wel uit
Kym niet, die wil niet.
En Frizz . Misschien is het een hormonaal dipje?
Dat zijn heftige besluiten Madh en ik ken het verhaal verder niet, maar toch nog sterkte gewenst..
Ehm, het verhaal is nog heftiger dus dat pleur ik liever niet op een openbaar forum

En dankjewel lieverd. Er zijn nogal wat momenten dat ik die sterkte wel kan gebruiken.
Pom, ik heb mijn hyves heul goed afgeschermd, maar ik ga je even opzoeken en nodig jou wel uit
Kym niet, die wil niet.
En Frizz . Misschien is het een hormonaal dipje?
zaterdag 5 september 2009 om 23:09
Ladiessssssssssssssssssssss
Weer terug in de casa!
Wat zijn bruidjes toch altijd mooi, en wat moet ik toch altijd huilen
En dan mijn ouders
Is toch te gek dat die al 40 jaar stapeldol zijn op elkaar?
Als ik ze zo samen zie word IK er zelfs gelukkig van!
Pom, ik heb ook jaren gesoftbald..heerlijke sport vond ik het maar een beetje TE blessure gevoelig.
Enne.....waar blijft het linkje?
Frizz lieverd, ben je alweer een beetje uit je dippie?
Kym, jij sloerie!!!
Je zinnen zetten op B1 en dan met B2 hard core zoenen!!!
Dames....wanneer gaan we nou een keer afspreken?
Zo nu eerst een wijntje!
Weer terug in de casa!
Wat zijn bruidjes toch altijd mooi, en wat moet ik toch altijd huilen
En dan mijn ouders
Is toch te gek dat die al 40 jaar stapeldol zijn op elkaar?
Als ik ze zo samen zie word IK er zelfs gelukkig van!
Pom, ik heb ook jaren gesoftbald..heerlijke sport vond ik het maar een beetje TE blessure gevoelig.
Enne.....waar blijft het linkje?
Frizz lieverd, ben je alweer een beetje uit je dippie?
Kym, jij sloerie!!!
Je zinnen zetten op B1 en dan met B2 hard core zoenen!!!
Dames....wanneer gaan we nou een keer afspreken?
Zo nu eerst een wijntje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!