Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
zaterdag 5 september 2009 om 23:20
Hi Sum, leuk he, bruiloften. En wat heerlijk om te zien dat je ouders (nog steeds) zo dol zijn op elkaar. Moet er tegelijkertijd van slikken, want hoop dat mijn moeder ook oud kan worden met haar liefde (godverdegodverdegodverdomme!)..
Frizz, je klinkt niet goed. Hop, pak wat lekkers te eten, zet fijne muziek op, doe iets. Niet sipjes zijn..
Frizz, je klinkt niet goed. Hop, pak wat lekkers te eten, zet fijne muziek op, doe iets. Niet sipjes zijn..
zaterdag 5 september 2009 om 23:22
zaterdag 5 september 2009 om 23:22
zaterdag 5 september 2009 om 23:23
zaterdag 5 september 2009 om 23:24
quote:Summerdance schreef op 05 september 2009 @ 23:22:
[...]
Gedaan,of wil de de rest ook aangepast?
Dankjewel, lief van je.
Misschien die post daarvoor nog. Sorry dat ik je aan het werk zet hahaha, maar zo ben ik er zo makkelijk uit te halen,snap?
Op zich mag iedereen alles van me lezen, maar dit weer net niet.
[...]
Gedaan,of wil de de rest ook aangepast?
Dankjewel, lief van je.
Misschien die post daarvoor nog. Sorry dat ik je aan het werk zet hahaha, maar zo ben ik er zo makkelijk uit te halen,snap?
Op zich mag iedereen alles van me lezen, maar dit weer net niet.
zaterdag 5 september 2009 om 23:27
quote:Madhe schreef op 05 september 2009 @ 23:24:
[...]
Dankjewel, lief van je.
Op zich mag iedereen alles van me lezen, maar dit weer net niet.Is goed voor me een beetje werken....anders wordt ik ook zo'n lui varkentje
[...]
Dankjewel, lief van je.
Op zich mag iedereen alles van me lezen, maar dit weer net niet.Is goed voor me een beetje werken....anders wordt ik ook zo'n lui varkentje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 5 september 2009 om 23:28
quote:frizzy schreef op 05 september 2009 @ 23:27:
Sum dan heb ik voor niks gestokerd!
Maar bedankt voor de tips hoor.
Jullie zijn lief.
Maar snacken en huilen is niet zo'n lekkere combi voor zover ik weet.
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IJs smelt en Chocolade ook
Gaat niet tussen je tanden zitten...kijk maar
Sum dan heb ik voor niks gestokerd!
Maar bedankt voor de tips hoor.
Jullie zijn lief.
Maar snacken en huilen is niet zo'n lekkere combi voor zover ik weet.
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IJs smelt en Chocolade ook
Gaat niet tussen je tanden zitten...kijk maar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 5 september 2009 om 23:29
zaterdag 5 september 2009 om 23:30
zaterdag 5 september 2009 om 23:37
Frizz, schattebout, kop op he. Is er geen vriendin die je kunt bellen. Misschien kun je nog iets ondernemen. Of misschien is thuis blijven en lekker in bed met een film of whatever ook gewoon even goed. En huilen mag ook. Dat lucht weleens op. Dikke knuffel.
Sum, het gaat gewoon echt helemaal niet goed met mijn moeders. Natuurlijk zijn ze 'de eerste schrik' nog niet te boven. Alle ellende begint nu pas. Een operatie op de planning, tig bestralingen etc. Ze hebben allerlei afspraken/vakanties en noem maar op moeten cancelen en alles staat nu in het teken van dat. Ze zijn verdrietig, bang, op sommige momenten krachtig en positief, maar vooral zo onzeker. En ik ben zo bang, zo bang dat als het niet goed afloopt hoe mijn moeder in een gat zal vallen. Ik maak me zo'n zorgen om haar. Ik ken geen gelukkiger koppel dan mijn moeders. Zij zijn voor mij het grote voorbeeld van de beste relatie die bestaat.
Godver. En nu zit ik ook al te janken.
Sum, het gaat gewoon echt helemaal niet goed met mijn moeders. Natuurlijk zijn ze 'de eerste schrik' nog niet te boven. Alle ellende begint nu pas. Een operatie op de planning, tig bestralingen etc. Ze hebben allerlei afspraken/vakanties en noem maar op moeten cancelen en alles staat nu in het teken van dat. Ze zijn verdrietig, bang, op sommige momenten krachtig en positief, maar vooral zo onzeker. En ik ben zo bang, zo bang dat als het niet goed afloopt hoe mijn moeder in een gat zal vallen. Ik maak me zo'n zorgen om haar. Ik ken geen gelukkiger koppel dan mijn moeders. Zij zijn voor mij het grote voorbeeld van de beste relatie die bestaat.
Godver. En nu zit ik ook al te janken.
zaterdag 5 september 2009 om 23:39