Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
maandag 21 september 2009 om 20:38
maandag 21 september 2009 om 21:13
maandag 21 september 2009 om 21:16
maandag 21 september 2009 om 21:50
Update dan
Ik wil wat meer mijn privacy bewaken (heb redenen te denken dat dat nodig is
, maar zal wel een beetje vertellen.
Vandaag moest ik echt werken, vorige keer werd ik ingewerkt. Het was gezellig, klein clubje collega's, een ontspannen en collegiale sfeer, er mag gelachen worden en de werkzaamheden vallen ontzettend mee. Ik ben aangenomen omdat het er druk is. Vandaag heb ik geleerd dat "druk" een relatief begrip is. Bij al mijn vorige werkgevers had ik het 20 keer drukker, dus het valt reuze mee allemaal. Ik ga dus fulltime werken en dat zal wel even wennen zijn, het is ruim een dag meer dan ik eerst deed.
En Frizz, groot hoofd met bril heb ik nog niet gehad, maar gewoon wel ontzettend aantrekkelijk persoon waar ik heel hard om moest lachen via mail en telefoon, of een klein schriel mannetje die via sms de grootste woorden had. Spannend contact was het toen, maar toen die inmiddels in levende lijve voor me stond dacht ik; nah, noway dat die ooit boven op me mag duiken. Wat een griezel(tje).
Dat soort dingen, maar mijn vriend...damn! Echt, ik sta nog steeds te watertanden als ik hem zie zitten/lopen/liggen. Daar voel ik me dus gruwelijk tot aangetrokken en ik blijf hem maar mooi vinden. Elke keer mag ik weer met de dweil aan de gang en dat is niet omdat ik de boel onder gepiest heb.
Ik zit nu trouwens niet bij de tv, dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Was me aan het verbazen over de topics van vandaag. Wat moest ik lachen. Helemaal dubbel hier.
En nu ga ik mijn pc even afsluiten, nog wat ontspannen en in bed liggen, wat tv kijken, kletsen met Mandhe en zorgen dat ik morgen weer fit en fris de dag kan beginnen. Het lamme leven is voorbij, mijn vakantie is finito en ik vind het wel prima eigenlijk

Vandaag moest ik echt werken, vorige keer werd ik ingewerkt. Het was gezellig, klein clubje collega's, een ontspannen en collegiale sfeer, er mag gelachen worden en de werkzaamheden vallen ontzettend mee. Ik ben aangenomen omdat het er druk is. Vandaag heb ik geleerd dat "druk" een relatief begrip is. Bij al mijn vorige werkgevers had ik het 20 keer drukker, dus het valt reuze mee allemaal. Ik ga dus fulltime werken en dat zal wel even wennen zijn, het is ruim een dag meer dan ik eerst deed.
En Frizz, groot hoofd met bril heb ik nog niet gehad, maar gewoon wel ontzettend aantrekkelijk persoon waar ik heel hard om moest lachen via mail en telefoon, of een klein schriel mannetje die via sms de grootste woorden had. Spannend contact was het toen, maar toen die inmiddels in levende lijve voor me stond dacht ik; nah, noway dat die ooit boven op me mag duiken. Wat een griezel(tje).
Dat soort dingen, maar mijn vriend...damn! Echt, ik sta nog steeds te watertanden als ik hem zie zitten/lopen/liggen. Daar voel ik me dus gruwelijk tot aangetrokken en ik blijf hem maar mooi vinden. Elke keer mag ik weer met de dweil aan de gang en dat is niet omdat ik de boel onder gepiest heb.
Ik zit nu trouwens niet bij de tv, dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Was me aan het verbazen over de topics van vandaag. Wat moest ik lachen. Helemaal dubbel hier.
En nu ga ik mijn pc even afsluiten, nog wat ontspannen en in bed liggen, wat tv kijken, kletsen met Mandhe en zorgen dat ik morgen weer fit en fris de dag kan beginnen. Het lamme leven is voorbij, mijn vakantie is finito en ik vind het wel prima eigenlijk
maandag 21 september 2009 om 22:18
maandag 21 september 2009 om 22:20
Klinkt goed joh Madhe!
Werken kan hartstikke leuk zijn, zeker als je het een tijdje niet hebt gedaan.
Verdient het ook een beetje lekker?
Ja dat is toch wel erg belangrijk, dat je blijft denken 'Wauw!' als je je eigen kerel ziet.
Maar deze man ken ik niet via internet hoor, ken hem van het werk van MX.
Kym denk je dat SJ je niet leuk vindt?
Werken kan hartstikke leuk zijn, zeker als je het een tijdje niet hebt gedaan.
Verdient het ook een beetje lekker?
Ja dat is toch wel erg belangrijk, dat je blijft denken 'Wauw!' als je je eigen kerel ziet.
Maar deze man ken ik niet via internet hoor, ken hem van het werk van MX.
Kym denk je dat SJ je niet leuk vindt?
maandag 21 september 2009 om 22:23
Ik weet het niet Frizz, maar vandaag is een rare dag. Ik ben ook niet al te aardig geweest naar hem (directheid was misschien meer botheid?). Hij kan nu het spel spelen van 'wie gaat er het eerst wat laten horen' of hij vindt me niet leuk inderdaad. Zou 't?
Ik probeer nu zijn nummer te achterhalen via via. Godverredomme!
Ik probeer nu zijn nummer te achterhalen via via. Godverredomme!
maandag 21 september 2009 om 22:27
Kym ontspan!
Doe niet zo raar, natuurlijk vindt hij je wél leuk!
Jij hebt niks laten horen omdat hij vervelend deed, en dat is je goed recht.
Sterker nog, dat is het juiste om te doen, anders dringt het niet tot hem door.
Geloof er niks van dat je bot bent geweest, je hebt gewoon je grenzen aangegeven.
En dat is goed.
Als er een paar uur geen contact is is de liefde niet meteen voorbij hoor.
Soms is een beetje ruimte ook goed.
Laat hem maar ven, je hebt nog meer te doen behalve aan hem te denken (en als dat niet zo is, doe dan alsof).
Doe niet zo raar, natuurlijk vindt hij je wél leuk!
Jij hebt niks laten horen omdat hij vervelend deed, en dat is je goed recht.
Sterker nog, dat is het juiste om te doen, anders dringt het niet tot hem door.
Geloof er niks van dat je bot bent geweest, je hebt gewoon je grenzen aangegeven.
En dat is goed.
Als er een paar uur geen contact is is de liefde niet meteen voorbij hoor.
Soms is een beetje ruimte ook goed.
Laat hem maar ven, je hebt nog meer te doen behalve aan hem te denken (en als dat niet zo is, doe dan alsof).
maandag 21 september 2009 om 22:32
God Jezus, ik sta versteld van mezelf. Echt, wat dit losmaakt is gewoon abnormaal. Compleet in de stress. Hulptroepen om zijn telefoonnummer te achterhalen.
Dit is vrij triest.
Nu weet ik weer waarom ik zo slecht ben in de Liefde.
Ik ben gewoon zo bang dat ik de hele avond niks meer zal horen.
(En tegelijkertijd probeer ik te denken dat dan op te vatten als een 'hij is het dan niet waard", maar dat is zo verdomde lastig. Ik mis hem)
Dit is vrij triest.
Nu weet ik weer waarom ik zo slecht ben in de Liefde.
Ik ben gewoon zo bang dat ik de hele avond niks meer zal horen.
(En tegelijkertijd probeer ik te denken dat dan op te vatten als een 'hij is het dan niet waard", maar dat is zo verdomde lastig. Ik mis hem)
maandag 21 september 2009 om 22:47